IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-10-2012 14:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Och, de één is een beetje aan het kapot aan het gaan, vandaar de tweede. En ze kosten geen reet meer. 4K, daar moet om gepocht worden, tegenwoordig.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 06-10-2012 15:02 by Teneighty Profiel van Teneighty

Nou, het is maar dat je het even weet dan.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-10-2012 15:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dank je wel!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-10-2012 17:38 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 6 oktober 2012 14:27 schreef Teneighty het volgende:

Het is net zo sneu om te pochen over je HD flatscreens als moeite doen om te vermelden dat je je hardnekkig vasthoudt aan een verouderd apparaat.

Gelukkig behoor ik tot de derde groep; de mensen die pas iets nieuws kopen als iets daadwerkelijk kapot is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2012 0:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 oktober 2012 17:38 schreef Hexegot het volgende:
Gelukkig behoor ik tot de derde groep; de mensen die pas iets nieuws kopen als iets daadwerkelijk kapot is.
Zigactly. Je wilt niet weten wat voor hoeveelheden perfect werkende computers of televisies er bij de kraak staan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-10-2012 14:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

(maar eigenlijk is het vooral om te janken)

Republikeins congreslid: 'Evolutie- en Big Bang-theorie komen uit de hel'

Het Republikeinse congreslid Paul Broun gelooft niet in de evolutietheorie. En ook van de Big Bang moet hij niets hebben. Een video van een toespraak waarin hij hierover uitspraken deed in een Baptistenkerk is vrijdag online gezet.

Broun maakt in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden deel uit van de Wetenschapscommissie. 'Als wetenschapper' - Broun heeft de doctors-titel - is hij er dan ook van overtuigd dat de Aarde 9.000 jaar oud is en in zes dagen is geschapen. Volgens hem is er veel wetenschappelijk bewijs voor deze stelling. Andere theorieën - als die over evolutie, de Big Bang, en embryologie - zijn 'leugens rechtstreeks afkomstig uit de hel'.

Deze theorieën zijn de wereld in gebracht om mensen ervan te weerhouden dat ze begrijpen dat ze een verlosser nodig hebben, aldus Broun.

Volgens een woordvoerder van Broun sprak hij off the record op persoonlijke titel over zijn geloof aangaande religieuze zaken.

Voor sommige collega's in de wetenschapscommissie kan deze video de volgende pijnlijke episode worden, schrijft de Guardian. Eerder al kwam commissie-lid Todd Akin in opspraak. Volgens hem heeft het vrouwelijke lichaam mechanismen die bij verkrachting een zwangerschap voorkomen


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 07-10-2012 14:34 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Niks verrassends aan.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2012 16:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Religieuze Amerikanen, da's echt een ras op zich.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-10-2012 17:21 by Hexegot Profiel van Hexegot

Over een ras op zich gesproken:
quote:
Verdachte branden zocht contact

Toegevoegd: zondag 7 okt 2012, 16:13

De 25-jarige man die verdacht wordt van de brandstichtingen in Winschoten, heeft enkele dagen voor zijn arrestatie contact gezocht met de burgemeester.

Via Twitter stuurde de verdachte een bericht aan de burgemeester dat hij zich zorgen maakte over de branden. Daarop nam burgemeester Pieter Smit contact op met de verdachte om hem gerust te stellen.

Ze spraken elkaar in de tuin van de verdachte. Daar waren ook anderen bij.

De burgemeester zegt dat het gesprek normaal verliep en dat de verdachte vertelde "dat hij ongerust was". Smit noemde het "bizar" toen hij hoorde dat de man was opgepakt.

Ook voor de camera van RTV Noord deed de verdachte eerder zijn verhaal. In een reportage over de branden in Winschoten zei de man dat hij al "vijf of zes keer" een brand had gezien.

En het desbetreffende item van RTV Noord:



Ieder dier z'n plezier.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-10-2012 17:22]


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 07-10-2012 18:53 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

'Medische dossiers van ziekenhuis waren toegankelijk via internet'

Door Dimitri Reijerman, zondag 7 oktober 2012 16:25, views: 6.764

Een slecht beveiligde server in een datacenter zou tientallen medische dossiers en honderdduizenden patiëntgegevens hebben bevat van het Groene Hart Ziekenhuis uit Gouda. De gevoelige gegevens zouden teruggaan tot mei 2008.

Dat meldt Nu.nl die werd getipt door een hacker. Het zou gaan om een publiek toegankelijke server bij een hostingprovider. De server wisselde data uit via onversleutelde ftp-verbindingen en was met een zwak wachtwoord beveiligd. Op de server zouden tientallen medische dossiers zijn te vinden van het in Gouda gevestigde Groene Hart Ziekenhuis. In de dossiers waren onder andere behandelplannen, recepten en diagnoses te vinden.

Naast de medische dossiers zouden er van meer dan 493.000 personen gegevens in een patientenbestand zijn opgenomen, waaronder burgerservicenummers en naw-gegevens. De data zou sinds mei 2008 op de server staan. Vermoedelijk zijn de documenten op de slecht beveiligde server geplaatst door een bedrijf dat papieren dossiers helpt te digitaliseren. Verder werden door de hacker kant-en-klare installatieversies van kantoorsoftware aangetroffen, wat er op kan duiden dat de server ook ingezet werd voor het inrichten van werkplekken.

Het Groene Hart Ziekenhuis stelt in een reactie dat 'het onacceptabel is dat deze situatie heeft bestaan' en heeft inmiddels de server en de bijbehorende verbindingen vanuit het ziekenhuisnetwerk afgesloten. Het ziekenhuis gaat samen met het Nationaal Cyber Security Center en beveiligingsbedrijf Fox IT de beveiliging verbeteren. Overigens werd hetzelfde ziekenhuis in 2011 al door de Inspectie voor de Volksgezondheid berispt omdat de it-beveiliging onvoldoende zou zijn.

Bron: Tweakers

Iemand van hier uit Gouda? Zag er 1 met kutschurft namelijk.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 07-10-2012 19:14 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

De gevoelige gegevens zouden teruggaan tot mei 2008.

nou en?


I am mine own redeemer...!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-10-2012 5:26 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 7 oktober 2012 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
(maar eigenlijk is het vooral om te janken)

Hey attila_de_hun. Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11324/Running-Mates/article/detail/3312040/2012/09/06/Elbert-Dijkgraaf-SGP-Ik-kijk-niet-juichend-terug-op-wat-we-bereikt-hebben.dhtml

En lach dan nog eens om Amerika. Of huil met mij mee om Nederland.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2012 6:25 by bastianus Profiel van bastianus

Ik zie het probleem niet. Ok, qua evolutie slaat hij de plank mis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-10-2012 13:55 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 oktober 2012 6:25 schreef bastianus het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ok, qua evolutie slaat hij de plank mis.


Mooi dat hij het heeft over dat veel onderzoek van christelijke archeologen aantoont dat bla bla bla...

Dus geen enkel onderzoek van niet-christelijke archeologen?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-10-2012 16:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 oktober 2012 5:26 schreef bokkie666 het volgende:
Hey attila_de_hun. Lees dit eens: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11324/Running-Mates/article/detail/3312040/2012/09/06/Elbert-Dijkgraaf-SGP-Ik-kijk-niet-juichend-terug-op-wat-we-bereikt-hebben.dhtml

En lach dan nog eens om Amerika. Of huil met mij mee om Nederland.


Die gast is echt te erg. Alleen die uitgestreken seksistische kutkop al.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2012 20:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe vast geen directe familie van Robbert dus


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2012 23:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tiener verliest maag na drinken stikstofdrankje

Een Brits meisje is haar maag verloren na het drinken van een cocktail met vloeibare stikstof. Het orgaan moest operatief worden verwijderd, meldden Britse media.

Het 18-jarige meisje dronk donderdag tijdens het uitgaan in de Noord-Engelse stad Lancaster een drankje dat was bereid met vloeibare stikstof. Stikstof, bij kamertemperatuur een gas, wordt onder ijskoude omstandigheden vloeibaar. Toegevoegd aan een cocktail herkrijgt het zijn gasvorm en slaat de damp uit het glas, wat een fraai effect geeft.

Het is onduidelijk hoe het kon gebeuren dat het meisje de vloeibare stikstof binnenkreeg. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

Zo kun je ook ontmaagd worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-10-2012 0:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 oktober 2012 23:15 schreef ElitE het volgende:
Tiener verliest maag na drinken stikstofdrankje

Zo kun je ook ontmaagd worden.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-10-2012 22:24 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Nobelprijs voor de Natuurkunde naar quantumfysica-onderzoekers

De Nobelprijs voor de Natuurkunde is dit jaar toegekend aan de Fransman Serge Haroche en de Amerikaan David Jay Wineland. Volgens het Nobelcomité hebben de twee fysici belangrijk wetenschappelijk werk verricht in de quantummechanica.

Serge Haroche en David Jay Wineland hebben onafhankelijk van elkaar onderzoek verricht naar hoe op quantumniveau licht interacteert met materie. Het Nobelcomité schrijft dat de fysici baanbrekend werk binnen de quantumfysica hebben verricht door aan te tonen dat afzonderlijke deeltjes niet alleen gemeten maar ook gemanipuleerd kunnen worden. Beide wetenschappers zullen in december een medaille ontvangen en een geldbedrag van circa 930.000 euro krijgen.

Wineland wist bij zijn onderzoek ionen te vangen binnen elektromagnetische velden en kon deze met behulp van laserlicht meten en manipuleren. Haroche deed het omgekeerde door fotonen te 'vangen' binnen twee spiegels en deze te manipuleren door er zogenaamde Rydberg-atomen doorheen te laten 'vliegen'. Belangrijk bij beide onderzoeken is dat het mogelijk is om quantumsystemen te onderzoeken zonder dat deze vernietigd worden.

De onderzoeken van Haroche en Wineland hebben onder andere atoomklokken opgeleverd die een factor honderd nauwkeuriger zouden zijn dan de huidige cesium-atoomklokken. Gerekend over de geschatte leeftijd van het heelal van 14 miljard jaar zou een dergelijke klok sinds de Big Bang tot het heden slechts 5 seconden achterlopen. Daarnaast kunnen hun bevindingen nuttig zijn bij de ontwikkeling van toekomstige quantumcomputers.

Francois Englert, een Belgische fysicus, greep naast de Nobelprijs voor de natuurkunde. Hij werd getipt als winnaar omdat hij het bestaan van het Higgs-boson had voorspeld. Volgens sommige deskundigen kwam de ontdekking van het Higgs-deeltje deze zomer echter te laat; de nominaties voor de Nobelprijzen worden al in februari bepaald.

Bron.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-10-2012 9:19 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Pakistaanse taliban schieten 14-jarige blogster neer wo 10/10/2012 - 07:06

In Mingora, in het noorden van Pakistan, is een aanslag gepleegd op Malala Yousufzai, een 14-jarig meisje dat grote plaatselijke beroemdheid geniet door haar blogs waarin ze de wreedheden van de taliban aan de kaak stelt en pleit voor het recht op onderwijs voor meisjes. Een schutter van de taliban probeerde haar gisteren het zwijgen op te leggen. Bij de aanslag raakte ook een ander meisje gewond.

Een bebaarde man benaderde gisteren na schooltijd de bus waarmee Malala naar huis zou gaan. Hij vroeg aan de kinderen in de bus wie van hen Malala was. Daarop wees een ander meisje naar de activiste, maar zij ontkende waarop de man beide meisjes neerschoot. Malala kreeg kogels in het hoofd en in de nek.

Ze werd per helikopter overgebracht naar het militair ziekenhuis van Peshawar, op de grens met Afghanistan. Veel nieuws over haar toestand is er niet maar volgens de plaatselijke minister van Informatie zouden de komende dagen cruciaal zijn.

Weer een erg zielig dieptepunt voor die godsdienstidioten.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 10-10-2012 9:20]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2012 9:38 by bastianus Profiel van bastianus

Best wel een heldin, dat meisje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-10-2012 10:42 by stigma Profiel van stigma

Wordt je in een bus, dus ik neem aan van zeer dichtbij, in je hoofd en nek geschoten en overleef je het. (tot zover)

Wtf! Dan ben je wel een belachelijk slechte schutter.


Subtiel kamerolifantje


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-10-2012 11:26 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ze heeft de operatie overleefd, en de kogel is uit haar hoofd gehaald. Ik hoop dat ze hierna een beetje een leven kan leiden, want de taliban is natuurlijk geen groepering die gemakkelijk opgeeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2012 11:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mwa hoeft niet de overlevingskans bij ernstige hersenbeschadigingen is toch vrij hoog, van dichtbij heb je volgens mij een minder erge uitgangswond en houd je het dus op een gaatje in je harses. Dat kun je in je cortex best hebben, zelfs zonder ernstige langdurige beperkingen. Als je de kans krijgt moet je altijd zorgen dat je een hersenstam een soepje wordt.

Maargoed meestal is het dus wel met ernstige beschadigingen en ben je niet dood maar wel een soort kasplantje met wat minder ambities.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-10-2012 11:36 by intothevoid Profiel van intothevoid

Dank voor de duiding. Maakt mijn dag toch altijd weer iets aangenamer.


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen