IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-08-2012 13:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 28 augustus 2012 10:27 schreef bastianus het volgende:
Als, sorry.


Dan is goed hoor. En ik denk dan ook, het is in elk geval groene energie. Of was dat niet Eon, van die groene energie?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-08-2012 18:06 by bastianus Profiel van bastianus

http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-literatuur/article/detail/3307515/2012/08/28/Afschuw-Wilders-over-schilderij-Jolink.dhtml


Benieuwd naar die ploat!

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-08-2012 18:07]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-08-2012 18:07 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 augustus 2012 18:06 schreef bastianus het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-literatuur/article/detail/3307515/2012/08/28/Afschuw-Wilders-over-schilderij-Jolink.dhtml


Benieuwd naar die ploat!


SO MUCH WIN!!!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-08-2012 18:10 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 28 augustus 2012 18:07 schreef Black Jew het volgende:

SO MUCH WIN!!!!

+111


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-08-2012 18:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 augustus 2012 18:06 schreef bastianus het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-literatuur/article/detail/3307515/2012/08/28/Afschuw-Wilders-over-schilderij-Jolink.dhtml


Benieuwd naar die ploat!


Mooie actie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 18:46 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

we moeten kennelijk nog meer aan pr doen...

http://www.myspace.com/music/player?sid=60700179&ac=now



I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 18:47 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 18:06 schreef bastianus het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-literatuur/article/detail/3307515/2012/08/28/Afschuw-Wilders-over-schilderij-Jolink.dhtml


Benieuwd naar die ploat!


ik ook...


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 10:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Al-Qaida wil aanslag plegen in Den Haag

Al-Qaida zou het op Den Haag hebben gemunt. In Pakistan zijn twee Somalische mannen door de terreurorganisatie gerekruteerd om in de Hofstad een aanslag te plegen. Dat meldde het Pakistaanse weekblad The Friday Times in een artikel. In de Pakistaanse miljoenenstad Karachi zouden twee Somalische twintigers, studenten die over de Nederlandse nationaliteit beschikken, zijn gerekruteerd. Ze zijn in Pakistan getraind om met wapens en explosieven om te gaan.
Ze zouden de opdracht hebben gekregen om in Den Haag aanslagen te plegen zoals in Mumbai in 2008. Een Nederlandse inlichtingenbron noemt de zaak ‘zeer actueel’. De Nederlandse geheime dienst AIVD zou een taskforce hebben opgericht tegen de terreurdreiging van de Somaliërs, maar wil geen verdere details geven.

Een collega op de opleiding, die lesgeeft in de ISK, had het er twee jaar geleden al over dat terreurorganisaties aan het werven waren onder Somaliërs. Iets waar zij zich heel erg zorgen over maakte, omdat deze jongelui totaal getraumatiseerd als b.v. kindsoldaat in een totaal verknipt land zijn opgegroeid. En omdat die cultuur hier in Nederland bijna onveranderd voortgezet kan worden, omdat er amper naar die mensen omgekeken wordt. Misschien wordt het tijd om eens te kijken of ons asielbeleid van de laatste jaren dit soort mensen niet rechtstreeks in de handen van allerlei criminele organisaties drijft, overigens ook door eigen cultuur die ik niet uit wil vlakken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
D66'er: Van der Staaij bewijst noodzaak abortus DEN HAAG - SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is. Dat twitterde de Amsterdamse D66-medewerker Pieter Rietman dinsdagavond.



"Ironisch eigenlijk: van der Staaij zélf is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is", schreef de D66'er. De opmerking schoot veel twitteraars in het verkeerde keelgat. Fractievoorzitter Pechtold werd tijdens Knevel en van den Brink gevraagd excuses te maken voor de uitlatingen van zijn Amsterdamse collega.

Rietman, voorzitter van D66 in Amsterdam West, kwam echter later op de avond zelf met excuses. "Ai. Mijn vorige tweet is iets té sarcastisch, als ik zo mijn mention-lijst zie."

SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij noemde de kans dat een vrouw zwanger raakt na een verkrachting „heel klein”. Dat is volgens hem „een feit”. De SGP'er kreeg daarop een golf van kritiek over zich heen. Van der Staaij moet beveiligd worden nadat hij werd bedreigd en geïntimideerd.





Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-08-2012 11:47 by Forever After Profiel van Forever After



 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 12:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 augustus 2012 10:53 schreef bastianus het volgende:
... omdat deze jongelui totaal getraumatiseerd als b.v. kindsoldaat in een totaal verknipt land zijn opgegroeid. En omdat die cultuur hier in Nederland bijna onveranderd voortgezet kan worden...


waar zitten die lui dan? ik heb er nog nooit een gezien (nu zit ik weliswaar in Roosendaal, een marginale plek, maar toch...). en waarom worden die niet in de gaten gehouden? als jij weet dat zulke typen hier zijn en hun leven zo voort kunnen zetten mag ik toch aannemen dat veiligheidsdiensten dat helemaal in de gaten hebben


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 12:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
waar zitten die lui dan? ik heb er nog nooit een gezien (nu zit ik weliswaar in Roosendaal, een marginale plek, maar toch...). en waarom worden die niet in de gaten gehouden? als jij weet dat zulke typen hier zijn en hun leven zo voort kunnen zetten mag ik toch aannemen dat veiligheidsdiensten dat helemaal in de gaten hebben
Hier in Uden veel, in Veghel, Grave, Eindhoven. We hebben hier in de regio veel opvang van asielzoekers. Ik denk wel dat ze in de gaten worden gehouden hoor. Maar mijn collega vond het vooral raar dat er zoveel geworven werd zonder dat er in elk geval op haar school iets mee gedaan werd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 12:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 augustus 2012 12:15 schreef bastianus het volgende:
Hier in Uden veel, in Veghel, Grave, Eindhoven. We hebben hier in de regio veel opvang van asielzoekers. Ik denk wel dat ze in de gaten worden gehouden hoor. Maar mijn collega vond het vooral raar dat er zoveel geworven werd zonder dat er in elk geval op haar school iets mee gedaan werd.

Ah, oke. Kunnen ze die niet naar Oss sturen? ik heb wel eens gehoord dat wanneer je vroeger echt uit iedere stad was verbannen, zelfs uit Sint-willibrord (tyke voor de kenners), dan nog altijd in Oss terecht kon. (weet niet of het waar is maar wel een leuk verhaal natuurlijk)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2012 12:48 by Mark Profiel van Mark

Klopt wel, Oss is het afvoerputje van Nederland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 13:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 12:48 schreef Mark het volgende:
Klopt wel, Oss is het afvoerputje van Nederland.
Al eeuwen. Mijn vrouw werkt daar in de jeugdzorg. Toen we de bende van Oss keken, en dan vooral 'the making of', bleek dat nog steeds dezelfde families de boel daar bestieren op crimineel vlak. Niet verbazingwekkend ook dat de SP daar vandaan komt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 13:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

tot hoe ver is het plaatsje Sint-Willibrord eigenlijk bekend?? (waar relatief gezien het grootste aantal PV V stemmers zit. Iets wat raar is aangezien een buitenlander het daar nog geen week uithoud en men daar Breda al als buitenland ziet)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2012 14:00]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 13:59 schreef attila_de_hun het volgende:
tot hoe ver is het plaatsje Sint-Willibrord eigenlijk bekend?? (waar relatief gezien het grootste aantal PV V stemmers zit. Iets wat raar is aangezien een buitenlander het daar nog geen week uithoud en men daar Breda al als buitenland ziet)
Komt Corry Konings daar niet vandaan? Dan weet je toch al genoeg?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-08-2012 14:19 by Daops Profiel van Daops

St. Willebrord, het rovershol van Brabant (met Vlijmen als goede tweede). Bewoners hebben traditiegetrouw moeite met gezag, zal door de grensligging/smokkelaars komen. Naast Corry komen er ook veel wielrenners vandaan: Wim van Est, Rini Wagtmans, Jacques Hanegraaf.

Absoluut een docu/film waardig


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:35 by bastianus Profiel van bastianus

Waar staat Helliemond dan op die rovershollijst?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2012 14:47 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 augustus 2012 14:19 schreef Daops het volgende:
St. Willebrord, het rovershol van Brabant (met Vlijmen als goede tweede).


Vlijmebn, ja? Daar woont mijn zus tegenwoordig. Is het daar zo crimineel dan? Vind het toch als een redelijk rustig dorpje overkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-08-2012 14:47]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 14:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 augustus 2012 14:09 schreef bastianus het volgende:
Komt Corry Konings daar niet vandaan? Dan weet je toch al genoeg?

Ja, overigens moet ik wel eerlijk zeggen dat dit dorp goede biljartspelers heeft opgeleverd (een van de voordelen van altijd in het cafe zitten denk ik)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 14:47 schreef Mark het volgende:
Vlijmebn, ja? Daar woont mijn zus tegenwoordig. Is het daar zo crimineel dan? Vind het toch als een redelijk rustig dorpje overkomen.
Ik heb weleens beroepsmatig te maken gehad met mensen uit het woonwagenkamp daar. Niet best.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 14:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, overigens moet ik wel eerlijk zeggen dat dit dorp goede biljartspelers heeft opgeleverd (een van de voordelen van altijd in het cafe zitten denk ik)
Niks mis met veel in het café zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 14:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 augustus 2012 14:51 schreef bastianus het volgende:
Niks mis met veel in het café zitten.

in ieder geval goed voor je biljartkunsten (tegenwoordig poolen en darten )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2012 14:53]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 14:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 augustus 2012 14:52 schreef attila_de_hun het volgende:
in ieder geval goed voor je biljartkunsten (tegenwoordig poolen en darten )
En voor het stom lullen, want dat blijft mooi vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen