![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-literatuur/article/detail/3307515/2012/08/28/Afschuw-Wilders-over-schilderij-Jolink.dhtml ![]() Benieuwd naar die ploat! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-08-2012 18:07] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: SO MUCH WIN!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: +111 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: ik ook... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Een collega op de opleiding, die lesgeeft in de ISK, had het er twee jaar geleden al over dat terreurorganisaties aan het werven waren onder Somaliërs. Iets waar zij zich heel erg zorgen over maakte, omdat deze jongelui totaal getraumatiseerd als b.v. kindsoldaat in een totaal verknipt land zijn opgegroeid. En omdat die cultuur hier in Nederland bijna onveranderd voortgezet kan worden, omdat er amper naar die mensen omgekeken wordt. Misschien wordt het tijd om eens te kijken of ons asielbeleid van de laatste jaren dit soort mensen niet rechtstreeks in de handen van allerlei criminele organisaties drijft, overigens ook door eigen cultuur die ik niet uit wil vlakken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: waar zitten die lui dan? ik heb er nog nooit een gezien (nu zit ik weliswaar in Roosendaal, een marginale plek, maar toch...). en waarom worden die niet in de gaten gehouden? als jij weet dat zulke typen hier zijn en hun leven zo voort kunnen zetten mag ik toch aannemen dat veiligheidsdiensten dat helemaal in de gaten hebben ![]() |
|
quote:Hier in Uden veel, in Veghel, Grave, Eindhoven. We hebben hier in de regio veel opvang van asielzoekers. Ik denk wel dat ze in de gaten worden gehouden hoor. Maar mijn collega vond het vooral raar dat er zoveel geworven werd zonder dat er in elk geval op haar school iets mee gedaan werd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ah, oke. Kunnen ze die niet naar Oss sturen? ik heb wel eens gehoord dat wanneer je vroeger echt uit iedere stad was verbannen, zelfs uit Sint-willibrord (tyke voor de kenners), dan nog altijd in Oss terecht kon. ![]() ![]() ![]() |
|
Klopt wel, Oss is het afvoerputje van Nederland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Al eeuwen. Mijn vrouw werkt daar in de jeugdzorg. Toen we de bende van Oss keken, en dan vooral 'the making of', bleek dat nog steeds dezelfde families de boel daar bestieren op crimineel vlak. Niet verbazingwekkend ook dat de SP daar vandaan komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
tot hoe ver is het plaatsje Sint-Willibrord eigenlijk bekend?? (waar relatief gezien het grootste aantal PV V stemmers zit. Iets wat raar is aangezien een buitenlander het daar nog geen week uithoud en men daar Breda al als buitenland ziet) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2012 14:00] ![]() |
|
quote:Komt Corry Konings daar niet vandaan? Dan weet je toch al genoeg? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
St. Willebrord, het rovershol van Brabant (met Vlijmen als goede tweede). Bewoners hebben traditiegetrouw moeite met gezag, zal door de grensligging/smokkelaars komen. Naast Corry komen er ook veel wielrenners vandaan: Wim van Est, Rini Wagtmans, Jacques Hanegraaf. Absoluut een docu/film waardig ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Waar staat Helliemond dan op die rovershollijst? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Vlijmebn, ja? Daar woont mijn zus tegenwoordig. Is het daar zo crimineel dan? Vind het toch als een redelijk rustig dorpje overkomen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-08-2012 14:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja, overigens moet ik wel eerlijk zeggen dat dit dorp goede biljartspelers heeft opgeleverd (een van de voordelen van altijd in het cafe zitten denk ik) ![]() |
|
quote:Ik heb weleens beroepsmatig te maken gehad met mensen uit het woonwagenkamp daar. Niet best. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Niks mis met veel in het café zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: in ieder geval goed voor je biljartkunsten (tegenwoordig poolen en darten ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-08-2012 14:53] ![]() |
|
quote:En voor het stom lullen, want dat blijft mooi vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |