|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn, ik kon er toch niet aan weerstaan Sash! Scooter! Da Boy Tommy! Wat een jaren '90 nostalgie. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Haha, ik begin voorlopig met rotswandjes in de Ardennen van hooguit enkele tientallen meters. Het echte klimmen/trekking deel (meer alpine, met touwgroepen etc) laat ik nog lekker even over aan anderen. Het voorklimmen ben ik mee begonnen zodat ik straks, als ik het onder de knie heb en durf, zonde instructeur en met eigen touw gewoon kan gaan klimmen waar en wanneer ik wil. Niet helemaal. alleen overigens, want wil nog steeds graaag gezekerd worden .. |
|
Voor 2 euro bij Bart Smit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is een gewaagd plaatje voor in een speelgoedwinkel, we een gave documentaire trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-06-2013 19:19] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Een 2dehands wiel met remgedoe en vooral een as. Voor de brommer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen wodka? Hier overigens de volgende zooi: In Bruges (DVD) The lost future (blu-ray) Midsomer murders seizoen 1 (DVD) Midsomer murders seizoen 2 (DVD) Season of the witch (blu-ray) Lenny Kravitz - Mama said (21st anniversary deluxe edition) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Gangster Squad Beck - De Boekverfilmingen Immolation - Kingdom Of Conspiracy |
|
Nieuwe Mp3 speler van Cowon. <3 geweldig merk. Mijn vorige was ook van het merk. Tussendoor een kutding van Philips gehad, maar dat was dus een kutapparaat en werkt na 2 maanden al niet eens meer. |
|
quote: Gaat goed dan man! Ik durf alweer bijna te klimmen blessuretechnisch gezien (dit weekend nog ff niet). Snel maar weer doen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Schroefboormachine van black & decker van 119 voor 69 na geld terug van black & decker. Handig, dat vaderdaggedoe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-06-2013 22:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:En hij staat je zóóóó goed! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Battle Dagorath - Cursed Storm of Ages Black Pyramid - Adversarial Black Sabbath - 13 Summoning - Old Mornings Dawn Faustian Spirit of the Earth |
|
Napalm Death - Utilitarian (CD) Cypress Hill - Black Sunday (CD) Marvin Gaye - What's Going On (CD) Nieuwe zomerjas Jo Nesbø - Politie (Boek) Watchmen (DVD) Hobo With A Shotgun (DVD) About Schmidt (DVD) 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Haha, is your moustachebike to the sharks? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Plagiaat!!!!!! Die vertaling gebruikten ze laatst al bij MTTCW, Elite. Foei Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik reageerde dan ook omdat Wim die link in het loltopique postte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nah, vooruit dan... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gekocht op CD: Deafheaven - Sunbather The National - Alligator Boards Of Canada - Geogaddi Miles Davis - In A Silent Way Miles Davis - On The Corner These New Puritans - Field Of Reeds |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
bub |
|
Nu dus ook in boekvorm te genieten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een vriezer, Voortaan alleen nog maar voor acht personen koken eens in de zoveel tijd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een ultrabook van Samsung. Fijn ding. Alleen jammer dat ze Windows 8 niet geinstalleerd hebben op de SSD schijf maar op het HDD gedeelte. Maar ff een goeie clean install doen binnenkort. ... hoe de hazen lopen ... |
|
En de Marantz SR5001 ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |