|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb ik dus ook gedaan. Een weekje geduld. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op CD: Battles - Mirrored Fuck Buttons - Slow Focus Pixies - Doolittle David Bowie - Station To Station David Bowie - Heroes Alchemist - Austral Alien Refused - The E.P. Compilation |
|
Nas - Illmatic op LP Utilitiarism, Liberty and Representative Government van John Stuart Mill Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
In fles: 24 x 0.75 liter wodka en een kekke LS en nog wat kattensnoepjes. Woei! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een hengel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Optimus Crux Ortlieb Backroller Plus Platypus Gravityworks Pofzak om uit te vreten aan het fietsstuur Primus pannetje Zadeltas en All Pigs Must Die - Nothing Violates This Nature Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Agresión - Guerra santa Goddess of Desire - Let us win this war Judas Priest - Priest...live! Kreator - Pleasure to kill My Lament - Broken leaf Nirvana - Incesticide System Of A Down - Toxicity Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Beheaded - Never to Dawn Immolation - Here In After Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Converge - Jane Doe 2xLP Killing The Dream - Fractures LP (lichtblauwdoorzichtig) Jute LP-tas van Harm's Way met de cover van de nieuwe EP er op Harm's Way Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Rock Band 3 (PS3 versie) |
|
60 boomstammetjes. |
|
- voordeelverpakking Axe Africa - Groene tape voor mn' bass - Brass slide (ff ruilen! verkeerde maat..) - Nieuw plaatje voor de input van mn' telecaster - Laserpen voor de katten |
|
Voor slechts € 22,5 (5 cd's) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En ook Philippe Geubels - Hoe Moet Het Nu Verder |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vers gebrande koffiebonen; kruidig/cacao en krachtig/espresso bij een erg schattig winkeltje in Antwerpen. |
|
Sennheiser RS120 wireless headphones. Geen gekloot meer met kabels in de studio, ideaal. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ziet er luxueus uit, met al dat leder. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zweetoren krijg je ervan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Valt mee, zelf ook dergelijke headphones gehad. Het leder raakt niet veel huid, aangezien je gehele hoor in dat gat past. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Inderdaad, zit erg confortabel. Wou geen meer die op je oor drukt, gezien dit niet echt aangenaam is als je brilt. Zeer degelijk geluid, toch als je binnen een schappelijke prijs wenst te blijven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |