|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Chthonic - Bú-Tik (cd) - Chthonic - Final Battle at Sing Ling Temple (Blu-ray) - Vakantie naar Rhodos, Griekenland voor elf dagen in september http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Criterion heeft idd verdomde fijne releases. Zelf heb ik de Criterion regio 1 release van Hard Boiled hier in de kast staan. Wat Anchor Bay voor horror is, is Criterion voor cult. Mijn buit bestaat uit aangeschafte Bandcamp FLACjes van: Banda de la Muerte - Banda de la Muerte Banda de la Muerte - Seis Canciones Cultura Tres - Rezando al Miedo Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Wat Anchor Bay was voor horror. Tegenwoordig stelt het niet veel meer voor. Desondanks ben ik nog zeer tevreden met de Anchor Bay releases van een aantal jaren geleden. Met name de Ultimate Edition van Dawn Of The Dead...zeer content mee. Of mijn tin editions van Evil Dead II, Hellraiser I en II....of destijds al die Hammer Horror releases! Mooi spul! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 28-05-2013 18:24] bub |
|
Ik moet toegeven dat mijn Anchor Bay titels zo'n beetje allemaal uit de tijd zijn dat op regio 1 veel gaver spul te krijgen was dan op regio 2. Dus dat is inmiddels al weer heel wat jaartjes geleden. En die Evil Dead 2 tin heb ik hier ook staan, samen met Book of the Dead versie van The Evil Dead en de originele limited edition van Army of Darkness. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bub |
|
Doctor Who: Peladon tales Doctor Who: The trial of a time lord Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Dat zijn boxen waar je even mee vooruit kunt, met name de laatste. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
tekken tournament ps2 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
blu ray bub |
|
Aosoth - IV: An Arrow in Heart A Pale Horse Named Death - Lay My Soul To Waste Faustian Spirit of the Earth |
|
Een as voor het voorwiel van m'n brommer en 16 flessen wodka. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gouden combi Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
CD: Dopethrone - III Huata - Open the gates of Shambhala DVD: Chanbara beauty Chanbara beauty 2: The vortex Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Damn, de as past niet. "Nee, is hetzelfde, voor en achter." Yeah, right. De wodka is wel goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het reclame bord, niet het bier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Delirium Nocturnum is anders best lekker. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
NRC next veranderd in een NRC Handelsblad abonnement en De Correspondent ook maar een jaarabonnement. Tevens een Capitool reisgids over Beijing en Shanghai. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nintendo zapper Star Wars (NES) Up (Playstation 2) Wall-E (Playstation 2) Bus perslucht Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Zes fucking halve liters. En pizza. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Halfvolle melk? |
|
bub |
|
quote: Hmm, vind ik eigenlijk stiekem best wel 1 van de lekkerste biertjes ooit. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |