![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Vet veel boeken op het boekenfestijn. ![]() ![]() |
|
![]() Altijd feest met Amon Tobin. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Vanhelgd - Church Of Death Nightbringer / Acherontas - The Ruins Of Edom Blood Ceremony - The Eldritch Dark Aphrodite's Child - 666: Apocalypse Of St John David Bedford - Rime Of The Ancient Mariner If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
De Ideale Staat van Plato. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() Nieuw setje ![]() ![]() ![]() |
|
Waldgeflüster - Femundsmarka; Eine Reise In Drei Kapiteln Botulistum - Hongerend Vuur (tape) Acherontas - Amenti - Ψαλμοί Αίματος και Αστρικά Οράματα Svartsyn - Black Testament Hate Meditation - Scars If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Jumbo kapsalon chips. Loop er met een boog omheen aub. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Zo dope! Hier; -SSD voor de MacBook Pro -tijdelijke behuizing voor SSD tbv migratie -mokerdope slot voor de stadsfiets -mountainbike handschoenen tbv de zomer -nog veel meer. Het geld vliegt er uit... Ja hoor... ![]() |
|
Laatste tijd oa: Sannhet - Known Flood LP Palms - Palms LP Minsk - With Echoes In The Movement Of Stone LP In the Woods - Isle of Men LP Morphine - Yes cassette Nightslug - Nightslug cassette On Pain Of Death - Year Naught Doom cassette Hogslayer - Hogslayer cassette Fuck the Facts shirt ![]() |
|
Oh ja, moker veel babykleertjes. Ook nog. Ja hoor... ![]() |
|
all in one pc [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 13-07-2013 17:54] ![]() |
|
Spiegel voor de brommer en ook een hangslotje voor de koffer van de brommer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Aan het pimpen Wim? ![]() |
|
Alles voor den veiligheid, alles voor den veiligheid. ![]() Oja, ook nog gekocht, een geheugenkaart met belachelijk veel opslagruimte, zodat ik 1,veel miljoen foto's van dying embrace kan maken. Tijdens king diamond in tilburg. ![]() ![]() Nee, hoor, geintje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Eeeh, als je me in het echt zou zien wat heeft die foto dan nog voor nut? ![]() |
|
Nou ja, dan zou ik ze hier kunnen posten. En dan weer gedoe. Maar dat doen we dus niet. Ik zet ze wel op metalfan, daar kijkt toch niemand. Nee, geintje... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Op CD: - The Beatles - Magical Mystery Tour - The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band ![]() |
|
quote: Mooi spul! ![]() Zaterdag aangeschaft: ![]() Cheap ass akoestisch gitaar van de Kijkshop! Wou altijd al een goedkope western gitaar hebben om ff te pingelen als ik van huis ben. Hij zal spoedig wel vol gekalkt zijn en ondergestickert.. ![]() ![]() |
|
quote: Hoe bevalt hij en dan vooral de beeldkwaliteit (spiegeling en zwartverloop)? Heb hier ook al ff naar staan kijken... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Mooi pakketje, Vita-import ![]() ![]() ![]() |
|
Op LP: Enslaved - Riitiir Op CD: Iron Maiden - Rock in Rio Epica - The Phantom Agony Deep Purple - Machine Head Therion - Theli Twee longsleeves van Shining ![]() |
|
quote: Dat album, en Permutation. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |