|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Hesher (blu-ray) Terminator 2 (blu-ray) Crouching Tiger, Hidden Dragon (blu-ray) |
|
- Black Flag 'black logo' shirt - Nails 'Unsilent Death' shirt - Embrace Today LP - Unconquered - My Pain 7" - Downslide - Unwired E.P. 7" - Bitter End - s/t 7" |
|
Recent wat dvd's voor de kinderen, maar toch ook een beetje voor ons 1 en 2 + The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
bub |
|
eten \o/ |
|
Joepie! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gave shit Ethereal, dat is jeugdsentiment man! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
3 boeken van Jeffrey Deaver op de Vrijmarkt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vrijmarkt; setje Magnat All Ribbon 4 speakers op geniaal gave statieven. Zulke speakers dus (€30,- voor de set). En een lading kledinghangers. Dat was het. Ja hoor... |
|
Een scharrelkip voor maar 3 euro. Omdat de poelepetaten op waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo tof. Ik heb net ook een kip gekocht. Een beeld van Otmar Hörl. Kunst. Zo moeilijk. Ja hoor... |
|
quote:Mooi wel. Kunst, omdat het moet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Euroshopper kattenvoer. Als het aan de kat lag, kocht ze volgens mij helemaal geen Whiskas. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Is dat wat, ja? Ik koop me scheel aan die dure zooi. Ons Freek is nogal kieskeurig. Ja hoor... |
|
Je kunt het beste brokken voor 'oude' katten kopen. Zit minder zout in om de blaas en nieren te sparen, kun je eigenlijk al beter geven als ze nog jong zijn. Maar eigenlijk is whiskas en euroshopper altijd troep. Welke kat eet er nou rijst en graan? |
|
Ik had nu pate he, met vis. Brokjes heb ik van het appiemerk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Goede tip, Silence. Ik let behoorlijk op zoutinname, maar dan vooral bij mijzelf. Ja hoor... |
|
quote: Echt prachtig. Een gouwe kip! Past goed bij je tats man. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: goed bezig IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Cathedral - The Last Spire Faustian Spirit of the Earth |
|
Fear Factory - Best of Neil Young - Greatest hits Jamiroquai - High times Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jup, nu alleen Het Nadeel van de Twijfel nog.. Stiekem nog steeds best een toffe band Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Er stonden ook al nieuwe nummers online. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |