|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bub |
|
Earthless - Rhythms From A Cosmic Sky LP Earthless - Sonic Prayer LP Baby Woodrose - s/t LP You have time. You are doing fine. |
|
quote: Vet. Gekocht: Retourvlucht Liverpool Ticket voor Liverpool Psych Fest 2013 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dude, nice. Op die voet: retourticket Tanzania. En een Amon Düül II - Freakout Requiem (The Phallus Dei Outtakes) LP gekregen. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Viel me qua prijs serieus reuze mee, 80 piek voor een retourvlucht en 55 euro (inc. service- en verzendkosten) voor een tweedagenticket. Line-up al gezien? Staan minstens twaalf namen bij waar ik nu al te veel zin in heb, plus een hoop dingen waar ik nog nooit van gehoord heb. Flink veel zin in. Ben bovendien nooit in de UK geweest, leek me dus wel tof om even een weekendje te gaan. Tanzania, lijkt me ook gaaf. Vakantie, langere reis, werk? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Goed te doen! Mooie line-up inderdaad, ik ga de laatste tijd weer erg hard op Carlton Melton. Tanzania is vakantie. Beetje kamperen, duiken, wat leeuwen kijken en cocktails zuipen. You have time. You are doing fine. |
|
vlamrock ticket ieperfest 2 days ticket Metal méan ticket |
|
kilo swag anti sukkel spray 6 pak haterade papieren zak voor hoerenkots paar cd's van indoor hype IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ziet er een tof festivalseizoen uit The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
'Toevallig' ook die drie tickets gekocht afgelopen week, ik kijk er al naar uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Stond in het verkeerd topic blijkbaar. Man Without Country - Foe Devin Townsend - Terria Steak Number Eight - The Hutch (driemaal op LP) The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition Half Life 2 Just Cause 2 Age of Empires II: HD edition The Walking Dead Hurray for Steam Summer Sales! |
|
Kaarten voor: 31-10: The Ocean + Shining (NO) + Tides From Nebula + Hacride - Baroeg, Rotterdam |
|
De dvd van 'On the Road' bij Humo. Benieuwd wat ze van het ultieme Beat Poets-boek gemaakt hebben. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Voor de jaren 80-hits én het in België compleet illegale 'Frozen' The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Twee cd's van Rammstein en een van Shining bij Concerto in Amsterdam. Verder Simcity 4 Deluxe edition (Steam) |
|
Agrypnie - Aetas Cineris Deafheaven - Sunbather Jex Thoth - Blood Moon Rise Faustian Spirit of the Earth |
|
En die van Deafheaven maar besteld uiteindelijk, want nergens te vinden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ipod netstroom adapter. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Waar heb je die gevonden? |
|
Ik moest Sunbather ook bestellen. Echt een zware misser van de platenzaak om dat album niet op voorraad te hebben. Wordt kritisch zwaar bejubeld en commercieel ook. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-07-2013 15:37] |
|
+ Geil! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
je zou bijna zeggen dat je Homosueel bent. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Via Metalzone besteld, geen idee waar de verkoper hem heeft besteld. Faustian Spirit of the Earth |
|
(ensemble pearl) Arctic Monkeys - Do I wanna know? Void - Posthuman Void - Void |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |