|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kaartje voor Party San Tent Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Klinkt allemaal erg interessant. Waar heb je dat Pantera- en Ministry-boek gekocht? Pain is A Warning is een fantastisch, mega-intens belachelijk goed album The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
BHP456RFE (18V) boor DF030DWE (10.8V) schroevendraaiertje Voor accuboren moet je bij Makita zijn. |
|
quote: Beide boeken zijn via bol.com. En je hebt helemaal gelijk qua Pain Is A Warning |
|
bub |
|
|
|
Lekker! Galmen! |
|
quote: Inderdaad! Ik speel naast doom/metal ook aardig wat experimenteel stuff dus wil die shoegaze achtige wall of sound graag hebben! |
|
quote: Same here. Zelf doe ik het met een simpele digiverb en digidelay, prima dingetjes en er komt een stortvloed aan galm uit. |
|
quote: Klinkt aardig! Behringer pedalen zijn vaak klonen van andere bestaande pedalen dus ik ben benieuwd! Reviews zijn vrij goed + mijn eigen Behringer Hellbabe HB01 wah heeft me nooit teleur gesteld! |
|
quote: Ah nee, deze zij van Digitech. Van Behringer heb ik wel een stempedaal wat me nog nooit in de steek gelaten heeft en een simpele GX210 combi voor wanneer ik geen trek heb om de buizenkast te laten brullen. |
|
Ik heb net even uitgerekend hoeveel ik de afgelopen twee maanden aan nieuwe muziek heb gegeven. Ojee. Is er trouwens geen apart topic voor de nieuwe muziekaanwinsten of heb ik erover gekeken? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Nee dat mag gewoon in dit topic. Maar hoeveel heb je nu uitgegeven dan? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik wist dat het van Digitech was Is ook mooi spul! Heb mijn whammy aardig veel gebruikt een aantal jaar terug. Buizen heerschen! Ik heb zelf een Orange TH30 head op een PPC212OB staan en dat dendert aardig! |
|
quote:Kwelgeest zit in de gordijnen nu. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Omdat...? Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Hij helemaal pro "geld-in-het-laatje" is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Omdat dit forum je de vrijheid geeft om je digitale avatar in rap tempo te ontwikkelen tot een karikatuur van zichzelf, waardoor bepaalde opgekropte toestanden hier hun uitlaadklep vinden |
|
quote:Ja bij deze, of niet? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik heb iets gemist denk ik, maar nevermind. Willekeur en dictatuur! |
|
Maar wat voor een muziek heb je gekocht? |
|
Ik ga niet alles oplijsten wegens te veel, maar ik ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinsten van o.a. Plaga, Dødsengel, Oremus, Lychgate, Craft, Cultes Des Ghoules, Ascension, Katharsis en (als Katharsis-fan) Deathcult. Willekeur en dictatuur! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |