|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ne Obliviscaris - Portal Of I My Dying Bride - The Manuscript |
|
Winter - Eternal Frost tape |
|
bub |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Fortarock-keurtjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Deze week leren kennen. Ongelofelijk apart, maar lekker plaatje! |
|
Ja, ook via een recensie in den Humo leren kennen. Ik hou wel van die duistere elektro, zoals Demdike Stare (die ik vorige jaar, via een recensie in RifRaf heb leren kennen). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
dice haul! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oftewel de nieuwe EP van Agent Steel versie 3! bub |
|
quote: Ook daardoor leren kennen. Demdike Stare moet ik dan ook maar eens gaan opzoeken lijkt me |
|
quote: Nice! Ja hoor... |
|
Werkt dat? Marktplaatsplaatje? Iig, een climax space helm voor de brommert. Een tweedehandsbrommer, prima. Even goed schoonmaken, klaar. Een tweedehandshelm, ik word er helemaal kriegel van. Dus maar een nieuwe. Voor 23,17 euro! Lekker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Lustmord is ook in dat straatje. Heerlijke muziek! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Met de post: Knightmare (MSX ROM cartridge) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-05-2013 15:18] |
|
Kaartjes voor Jochem Myjer in het Zaantheater. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Svart Crown - Profane Opeth - Orchid Opeth - Morningrise Opeth - My Arms, Your Hearse Moonsorrow - Tulimyrsky EP Vallenfyre - A Fragile King Dying Fetus - Destroy The Opposition Kroda - Towards The Firmaments Verge of Life Faustian Spirit of the Earth |
|
Afrikaans duimharp ding geval 2 maskers(uit centraal afrika) Kleed met lanknekpaarden en fossielebrandstoffant ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Joyetech Ego-C2 electronische sigaret starterkit, plus een zootje e-liquids. Ja, gay, stom, lomp en kansloos, maar inmiddels met het grootste gemak een week van de sigaretten af. Heb nu liquids met een lage hoeveelheid nicotine, volgende lichting richting de nicotinevrije liquids. Smaak is overigens érg goed te doen, (allerlei verschillende smaakjes, beetje vergelijkbaar met een waterpijp, jum!) en deze dingen dampen als een malle! Niet te vergelijken met die supersmoker dingen van een paar jaar terug. Ding heeft zichzelf inmiddels ook al terugverdiend door de niet-gekochte sigaretten.. Blij mee. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heel gay, alsof nicotine zo verslavend is. Heb jij ooit iemand verslaafd gezien aan die pleisters of kauwgom? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Een La Chouffe glas. Volgens mij heb je masterskills nodig om de kraag goed te krijgen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Welnee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |