|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bub |
|
makreel gravenwalder later nog wat Jack Herrer IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Aha, dat gedrocht in Brussel ken ik ook nog van in m'n studententijd daar. En idd, Wim is top, ik kom er dan ook zowat elke vrijdag. Faustian Spirit of the Earth |
|
Handshoemouse [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-07-2013 11:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een nieuw huis, zo eentje als op deze afbeelding, twee onder een kap. Moet nog gebouwd worden, dus over een jaartje kunnen we er gaan wonen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoewel ik oude huizen over het algemeen mooier vind, vind ik deze er helemaal niet zo verkeerd uit zien. Gefeliciteerd Bats [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 05-07-2013 14:24] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nu al? Verder; Bassie; van harte. WIl je daarom mijn hi hats ineens niet meer kopen? Ja hoor... |
|
Enslaved - Riitiir |
|
Nu al? ? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:oja, verrek. Eh.. Ik laat binnenkort van me horen, kan er nu nog wel af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mooi huis...welke wordt het, links of rechts? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Gave hut Bas. |
|
quote:Die middelste, en dan het rechtergedeelte. Ziet er aan de voorkant wat minder patserig uit zonder erkertje of bloemenkozijn, maar is een stuk goedkoper daardoor. Bovendien ligt de achtertuin vrij, en dat is bij dat witte huis niet. Qua inrichting wordt hij erg mooi, denk ik, we gaan een extra grote leefkeuken bouwen, met openslaande deuren naar de tuin, die op het zuiden ligt. Verder hebben we door de grote ramen tot aan de grond, aan de voorkant, ook meer licht binnen. Grote tuin ook wel, met twee meter uitbouw toch nog dertien meter diep en tien meter breed. De benedenverdieping wordt erg mooi, denk ik, heel veel ruimte, ook door de vloerverwarming die we gaan leggen daar. Boven gaan we ook nog aan de gang, maar dat doen we in etappes. We hebben namelijk ontdekt dat het daar veel goedkoper kan. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-07-2013 23:43] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aborym - Dirty Faustian Spirit of the Earth |
|
ja toch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Good busy Bas! Eindelijk. Misschien kan je die vloerverwarming mooi aansluiten op een bronsysteem, aardwarmte / koeling FTW! (Ik zou de vloerverwarming ook boven neerleggen, scheelt veel ruimte en is comfortabel). Boeiender |
|
quote:Met dat idee kwam de verkoopbegeleider ook. Gaan we zeker meenemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb ook enkel vloerverwarming op zowel de begane grond als eerste verdieping. Ideaal geen radiatoren aan de muur. Het is alleen even wennen dat de thermostaat eerder een tandje hoger gezet moet worden omdat de boel niet zo snel warm is als met radiatoren maar daar ben je zo aan gewend. Verder moet ik zeggen dat ik op de eerste verdieping de verwarming nauwelijks gebruik 's winters. Enkel in de badkamer. De rest is door de goede isolatie (ook nieuwbouw) nauwelijks nodig. |
|
Kringloopwinkelbuit: Sharp CP-UH2000H speakerset Denon DRM 550 cassettedeck Alan Parsons project, the - Eve Alquin - Nobody can wait forever David Bowie - Stage (2LP) David Bowie - Scary monsters Chicago - Chicago XI The Cure - Breathe / A chain of flowers (12") Herman Brood & His wild romance - Go nutz Fleetwood Mac - Rumours (white vinyl) Van Morrison - Avalon sunset Van Morrison - Enlightenment New order - Blue monday / The beach (12") Prince and the revolution - Parade Tears for fears - Songs from the big chair Tears for fears - The hurting Various artists - Rock album (2LP) Met de post: Autumn - Satellites (promo) [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 06-07-2013 16:25] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: leuk!!! [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 06-07-2013 13:16] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Summoning - Old Mornings Dawn Havok - Unnatural Selection |
|
Annihilator – Schizo Deluxe Battlelore – Third Age of the Sun Death - The Sound Of Perseverance Karma to Burn – Appalachian Incantation (2CD) Kreator - Pleasure To Kill / Flag Of Hate Necronomicon – The Return of the Witch Pain Of Salvation - The Perfect Element; Part I Revolution Renaissance – Trinity Rush - Feedback Rush - Permanent Waves Rush - Signals Rush - Grace Under Pressure Sabaton - Attero Dominatus Soilwork - Sworn To A Great Divide Sons of Seasons - Magnisphyricon Vintersorg – Till Fjälls The Crown – 14 Years of No Tomorrow (3DVD) Karma To Burn – Live 2009 – Reunion Tour (DVD) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 08-07-2013 11:30] |
|
Furze - Hidden Hits Of The Official Reaper Vol 1 LP Furze trident autocrat muscleshirt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |