|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jan is tegen alles. - Roken - Negers die grassprietjes op veranda's gooien - Katten - Mensen die na 25 juni 2009 CD's van Michael Jackson hebben gekocht - Blackmetal - Faalhazen - Etc. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Polen ook nog. |
|
:') x 2 @Kaat Roken is een zinloze bezigheid. Verder vind ik rokende vrouwen een afknapper. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 24-08-2013 0:18] |
|
quote: Tegen black metal ok, daar kan ik nog mee om, maar katten? Ik vond Jan leuk, nu dus niet meer Jammer. Tegen mijn kat is tegen mij Willekeur en dictatuur! |
|
quote: cool story bro! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Als die kat niet bij een ander in de tuin schijt is het ok. |
|
We zitten blijkbaar nog steeds in het kooptopic. Oeps. Jan, ik stel voor dat we onze vete uitvechten in het lultopic *werpt rode handschoen toe* Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Dat doet mijn kat zelfs niet in onze eigen tuin. Proper schatje, vind je nooit iets van terug. Willekeur en dictatuur! |
|
Morne - Shadows Orphaned Land - All Is One Faustian Spirit of the Earth |
|
ooh ja kut, ik heb ook allemaal dingen gekoch IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die heb ik twee weken geleden ook gekocht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je bent zeker weer bij de apotheek geweest? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ja, hoop lol gehad. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nummertje trekken enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Altijd twee nemen en als je bijna aan de beurt bent het tweede nummertje aan diegene geven die het laatst binnen kwam. |
|
:') Goeie trollactie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dødsengel/Nightbringer - Circumambulations of the solar inferno Trist -Willenskraft Willekeur en dictatuur! |
|
Ik wil ook weer cd's kopen. Geldloosheid. |
|
quote: Op eBay zijn er een paar Amerikaanse shops waar je voor heel weinig geld (5-6 euro per cd) nieuwe cd's kan kopen. Zo kan je jezelf soms toch eens trakteren zonder veel geld kwijt te zijn Willekeur en dictatuur! |
|
Ik heb nog nooit wat op ebay gekocht. Voor mijn eigen veiligheid, denk ik. Anders ben ik bang dat ik blijf kopen onder het mom 'het is maar 5 euro'. |
|
quote: Hehe, dat is zéér herkenbaar ja ^^ Maar ik word zo blij van cd's kopen. En ik weet eigenlijk niet wat zoveel mensen hebben tegen eBay (niet dat jij daar iets tegen hebt hoor, het is me gewoon in het algemeen al opgevallen). Geweldige site. En ja, sommigen vragen overdreven veel voor zeldzame items, maar dan koop je dat gewoon niet. eBay is een bodemloze put als het op leuks aankomt Willekeur en dictatuur! |
|
Ik heb wel eens gegluurd, ja. En al 100 keer gedacht; nu maak ik een account aan. Over een jaar mag het van mezelf, eerst studie afronden. |
|
quote: O, wat studeer je dan? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |