|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Da's mij te veel poetsen. |
|
Een vakantie |
|
Met de post: Toner Low - III (tape) The promise (blu-ray) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Erg mooi! OT: Stuff voor op reis. |
|
Raspberry Pi. XBMC geïnstalleerd vandaag. Gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Praktisch elke film die je maar wilt zien is beschikbaar. Met ondertiteling en meeste ook nog in HD. Zonder gezeik met downloaden etc. Gewoon film van je keuze aanklikken en kijken maar! Voorbeeldje van de interface: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zonder downloaden? Werkt het met streaming dan? Via add-ons? Boeiender |
|
quote: Yup Echt waar voor je geld hoor, alles bij elkaar ben je zo'n 60 euro kwijt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Heb vandaag de videowall (v0.1) aan het werken. Gave apparaatjes! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Hmm, ook als je een pc'tje aan je home entertainmentzooi hebt hangen? Op zich lijkt het me wel een mooi programma om alles goed te organiseren. Werkt ook op Windows.... Hmmm... Boeiender |
|
quote: Ook gaaf dan gebruik je 1 raspberry per scherm? Ik heb hem net ook gesynct met mijn foon, ipad en tv afstandsbediening, ik kom de komende dagen mijn huis niet meer uit, lekker op de bank hangen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je hebt helemaal geen pc nodig, das het mooie. Je hangt hem tussen je tv en je router in en klaar. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Haha, ik heb dus al een pc aan de tv hangen, was toen 90 euries, en heb een 3 terra schijf daarnaast staan. Dus ik denk dat het programma wel wat is voor mij, maar die raspberry heb ik niet nodig denk ik. Boeiender |
|
quote: Hij is wat stiller, kleiner en zuiniger Maar je kan xbmc ook gewoon op je pc zetten natuurlijk. Als addons zijn Icefilms en 1channel wel aanraders qua film database. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-09-2013 23:47] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik zal er eens mee aan de slag gaan, bedankt voor de info! Boeiender |
|
Qua energieverbruik: stel dat je de Raspberry een jaar lang laat aanstaan kost het je nog slechts 6,75 euro Bron: http://tweakers.net/productreview/71584/raspberry-pi-model-b-(512mb).html Zo'n pc een jaar lang laten draaien kost zo 500 euro per jaar aan energiekosten. Niet dat je dat in de praktijk ook doet natuurlijk, maar even ter vergelijking dat je die investering er zo weer uit hebt [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-09-2013 23:57] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Och, ik heb al een investerinkje gedaan natuurlijk, en het is een klein pc'tje, zie onder: Boeiender |
|
Dan heb ik niks gezegd ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: |
|
Mijn Metalzone-verjaardagsbon verder gaan opsouperen: En, voor slechts € 5 voor alle drie (lang leven de tweedehands boekenwinkels): The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Botch - We Are The Romans 2xLP Baby Blue via Hydra Head herdruk Botch - American Nervoso 2xLP Fuchsia, ook via Hydra Head GODVERDOMME!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gris - À l'âme enflammée, l'äme constellée Monarque - Lys noir T-shirt Sombres Forets Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: die kat is aan het trippen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Pussy J. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |