|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: had ik ook, en dat terwijl het heel hip is! I am mine own redeemer...! |
|
Explosions In The Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever |
|
Pro-ject RPM 1.3 Genie inakustik phono pre-amp Evergreen 3.5mm jack --> 2x RCA kabel Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: |
|
Wat is een hipster? Against God and Government |
|
quote: |
|
quote: Mensen die de zwerverslook tot mode hebben verheven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat zijn toch crusten? Hmm. Of horen die 2 eigenlijk gewoon bij elkaar en zijn het gewoon crupsters Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Nee, crusten doen niet aan mode. |
|
Crusten zijn zwervers met een mening. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Cröst is het nieuwe zwart @OWW: Zo kun je het ook zien inderdaad. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
morgen bij de a.h. > 10 krat h.j. en een doosje rennies bij de kruidvat. I am mine own redeemer...! |
|
quote: vroeger noemde dat een poser...zelfde gedrag, andere naam... hip! I am mine own redeemer...! |
|
Ik ben weer even bij hoor. Aborym - Dirty Aosoth - IV: An Arrow In Heart Darkthrone - The Underground Resistance Dawnbringer - Into The Lair Of The Sun God Deafheaven - Sunbather Dillinger Escape Plan - One Of Us Is The Killer Ghost - Infestissumam Terra Tenebrosa - The Purging Vhöl - Vhöl Yakuza - Beyul joepie de poepie Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Heb jij ook het 'Special Scratch Off Artwork'? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Weet ik niet, moet hem nog ontvangen. Wat is dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je cd ziet er dan als een groot krabbiljet uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
hipsterke The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
2e hands vinyl: Mike Batt - Schizophonia Jean Michel Jarre - Oxygene Kayak - Periscope life Van Kooten & De Bie - Mooie meneren Little Richard - Little Richard's greatest hits (recorded live) Spandau ballet - True Stevie Wonder - Songs in the key of life (collector's album) 2e hands games: Call of duty deluxe edition Rome: Total war Simcity 4 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Is dat met het "Special Scratch Off Artwork"? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ohohoh man. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Eyehategod - In the name of suffering Eyehategod - Dopesick Eyehategod - Take as needed for pain Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: swag on! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Voor naast de voordeur met een plantje erin? Is weer eens wat anders dan een beschilderd klompje. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |