|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gent is veruit de tofste Belgische stad. En toch zie ik me niet snel uit Leuven vertrekken. OT: Wolves in The Throne Room - Malevolent Grain Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Vorige week voor het eerst geweest. Middagje op doortocht. Zag er zeer tof uit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Schijn bedriegt Toch zeker in vergelijking met Antwerpen en Gent, is Leuven maar een achterblijvertje. Ook omdat het vooral gericht is op studenten enerzijds, en oude mensen anderzijds. Enfin, genoeg gezaag, on topic: oorbellen met pauwenveren voor m'n vrouw heuren verjaardag. Gelukkig kleine veren. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-07-2013 14:04] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Ik studeer nog/weer. Epic universiteitsbibliotheek, verschrikkelijk mooi houtwerk in de Sint-Michielskerk, toffe collegegebouwen, meerdere (oud-)abdijen, interessante religieuze kunst. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: En in het weekend morsdood. Gent leeft praktisch constant. |
|
quote:In de Hot Topic zeker. ಠ_ಠ <|> /ω\ Paar keer uitgeweest in Gent. De vlag gaat niet direct uit. Sowieso zit ik liever ergens rustig met een goed biertje en een (borrel)hapje, dan dat ik ga 'stappen'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het helpt ook wel dat Gent en Antwerpen een rivier in het stadsbeeld hebben, wat het een stuk interessanter maakt. Leuven heeft de Dijle, die nauwelijks zichtbaar is in het stadsbeeld. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Kinky Star en 5 voor Twaalf, bitch! quote: Dan gaan we dat eens doen in Gent, plek genoeg |
|
quote:'kZal laten weten wanneer in Gent weer aandoe. Meestal eens per jaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zeker doen! Laat het op tijd weten, dan kunnen we een dagje/avondje bieren. |
|
Towerbridgen, towerbridgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
dubbel vla ijschtheee wat gear kilo swag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Neue bril en zonnebril op sterkte. Na 4 jaar wel weer eens tijd voor |
|
bub |
|
Fel oranje/zwarte 1's Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
1's |
|
Onesies. Ik wil er zelf ook 1 voor in de winter. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Godver, wat lelijk. Koop dan een badjas of zo. |
|
Gaat me om het comfort en de chick, kleur is boeie. Sowieso nogal de bedoeling dat je dit enkel en alleen thuis draagt waar niemand je ziet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee, zelfs dan niet. Brr. |
|
Mijn mental image van jou in zo'n ding is anders niet verkeerd. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Maar we weten allemaal hoe het staat met jouw mentale gezondheid. Edit: niet gemeen bedoeld, uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-07-2013 9:50] |
|
Nou! Vooruit dan. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 18-07-2013 9:51] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |