|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 70 dollar voor allebei dacht ik, gelukkig waren deafheaven, CoO en Panopticon wel koopjes, zodat de schade relatief gezien nog binnen de perken bleef |
|
quote: Dus zo'n 26 euro per stuk, da's nog te overzien. |
|
Nou, ik houd het maar bij de mp3'tjes, maar bedankt dat jullie de man willen steunen. |
|
quote: Nou ja, steunen. Da's het enige wat ik origineel van 'm heb, ben ik bang, en die paar dollar die ik er voor heb betaald zijn vermoedelijk bij het label blijven hangen. Heb wel een concert bezocht, dus misschien dat 'ie net een paar bier rijker door me is. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-10-2013 15:00] |
|
quote: ik denkt dat hij dat geld ineens zelf aan allerhande geestedverruimende middelen had gespendeerd als je hem na afloop in de zaal zag rond'lopen' |
|
quote: Dat zou goed kunnen . Ik liep er overigens ongeveer net zo bij, maar dan alleen door wodka en bier. Heb jij die bijna-vechtpartij tussen Hypothermia-leden en het publiek nog meegekregen? Trouwens, aangaande Trist; ik zal je nog even een PM via Last.fm sturen met iets wat je misschien interesseert. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 16-10-2013 15:06] |
|
quote: nope, nochtans tot het einde gebleven... ik hield het bij rode wijn en whiskey cola, maar was chauffeur van dienst, dus toch maar tijdig gestopt benieuwd naar de PM |
|
quote: Ah, ok. Ik zat in een hotel op loopafstand, dus we waren allemaal goed van de kaart. Maar goed, we zijn nogal off-topic inmiddels, dus daar houd ik het maar bij, moet sowieso weer aan de studie ook. PM is verzonden. |
|
|
|
Diamond Head - Am I Evil? Judas Priest - Defenders of the Faith Richie Kotzen - The Inner Galactic Fusion Experience Marillion - Brave Rush - A Show of Hands Joe Satriani - Crystal Planet Saxon - Denim and Leather UFO - Covenant Vicious Rumors - Soldiers of the Night |
|
bub |
|
Die nieuwe hoes is gaaf! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
http://www.gog.com/game/carmageddon_2_carpocalypse_now Tientje voor een hoop lol. Spletter, splatter, splater |
|
quote: Het is weer eens wat anders dan Merrin voor het huis met de straatlantaarn. bub |
|
Op CD: Jonathan Wilson - Fanfare Nirvana - In Utero |
|
quote: Nice, erg vette ride. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Call of The Void - Dragged Down a Dead End Path Necrowretch - Bestial Rites Faustian Spirit of the Earth |
|
Arguing About Art: Contemporary Philosophical Debates door Alex Neill & Aaron Ridley [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-10-2013 13:05] |
|
CD: Asrai - Between dreams and destiny Eleanor (JP) - Breathe life into the essence Hell city - Demons to rest Lonely kamel - s/t Karma to burn - Appalachian incantation Karma to burn - V Monster magnet - Mastermind Svölk - Nights under the round table Vinyl: Blondie - Atomic (12") Blondie - Dreamgirl (7") Blondie - Sunday girl (12") Queen - A kind of magic (extended version) (12") Skeptical minds - Living in a movie DVD: Karma to burn - Live 2009: Reunion tour Horror delight collection 2 (Frontiere(s), Senseless, Saint martyrs of the damned) Overig: Super Cobra (MSX) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Uiteindelijk toch maar enkel voor de dubbel-cd gegaan. Ik ben niet zo'n dvd-kijker (enfin, toch niet van optredens, daar ga ik liever zelf naar toe). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Bestaan die nog? Ken zelf enkel "Pale Light". Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Koffiemelk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En een slotje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |