IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kledinglijn Lola Brood krijgt geen vervolg [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-08-2013 17:43 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Eigenlijk hebben die zigeuners gewoon gelijk.
Wie wil er nou op de camping aan de bbq zitten en bij het kiezen van de saus denken dat een zigeuner het huis leeg haalt?


Ik zuip trouwens ook geen maroc thee. De gedachte alleen al.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 15-08-2013 17:55]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-08-2013 18:04 by bastianus Profiel van bastianus

Een jaar of twintig terug rookte ik zwarte Marok aan de lopende band. Letterlijk en figuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-08-2013 23:09 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En woonwagenbewoners oftewel kampers?

Die worden ieder jaar in Kampen op de proef gesteld met dat kamperuitdagen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-08-2013 23:26 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Dan gaan de kampers uitdagen?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-08-2013 23:48 by bastianus Profiel van bastianus

Kamperfoelie kan eigenlijk ook niet. Of negeren. Of jodendom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-08-2013 23:59 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Boerenyoghurt



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 16-08-2013 6:46 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


'Coke of wodka doen me niets meer'


Cabaretier Javier Guzman heeft er vertrouwen in dat hij helemaal af is van zijn verslavingen voor alcohol en cocaïne.

"Als jij hier nu op tafel een lijn coke neerlegt, of er staat een fles wodka, het doet me niks", aldus Guzman in de VARAgids die dinsdag verschijnt.

De cabaretier was enige tijd verslaafd aan cocaïne. "Ik heb er in een jaar tijd anderhalve ton doorheen gesnoven. Als ik iets doe, dan doe ik het goed."

In het interview praat Guzman over hoe hij is afgekickt in Madrid met de zogeheten Prometa-methode. "Ik kreeg vijf dagen lang een infuus dat de hersens reset", zo vertelt hij tegen de VARAgids. "Het heeft mij in ieder geval van de drank en de coke afgeholpen." Guzman stelt dat hij erg z'n best zou moeten doen om nog verslaafd te raken.

Door: NU.nl


1500kg/365= ca 4.11kg per dag
Dat ie uberhaupt nog lucht binnen kreeg...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-08-2013 6:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik neem aan dat ie 150.000 eur bedoelt = 3000 gram = ruim 8 gram per dag. Lijkt mij wat veel maar ik ken iemand die hem (bijna) dagelijks ziet en ja, het was iig heel veel. Hoop voor m dat ie er echt af is!


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-08-2013 11:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe dealer van hem is gewoon een fulltimebaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 16-08-2013 11:44 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 16 augustus 2013 6:46 schreef Dying Embrace het volgende:
1500kg/365= ca 4.11kg per dag
Dat ie uberhaupt nog lucht binnen kreeg...


Hij ademde dan ook altijd door zijn mond.


5 Euro's? Op je muil!!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-08-2013 12:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Nederlandse frietfabriek draait nog in Egypte
De Egyptische fabriek van de Nederlandse patatproducent Farm Frites draait ondanks het geweld in het land nog door.

Dat liet een woordvoerder van Farm Frites, dat zijn hoofdkantoor heeft in het Zuid-Hollandse Oudenhoorn, vrijdag weten.
De fabriek heeft een capaciteit van 100.000 ton per jaar en ligt circa 70 kilometer van de hoofdstad Caïro. Dat is vooralsnog ''een wereld van verschil'', aldus de zegsman.
Farm Frites, dat vanuit Egypte levert aan onder meer McDonalds en Kentucky Fried Chicken in het Midden-Oosten en Noord-Amerika, heeft wel enkele maatregelen getroffen om de werktijden aan te passen aan de avondklok die in het land is ingesteld.
Bij de fabriek werken 350 tot 400 mensen en de sfeer is goed. ''Wij zijn een familiebedrijf; mensen voelen zich met elkaar verbonden en we weten de politieke issues van de werkvloer te houden.''
Havens
De onderneming heeft fabrieken in verscheidene delen van de wereld en produceert 500.000 ton friet per jaar. Mochten er toch problemen ontstaan in Egypte, kunnen andere fabrieken van Farm Frites, onder meer in Polen en Argentinië, de productie overnemen, zei de woordvoerder.
Nu al stuit de firma wel op het feit dat de havens in Egypte stil liggen. Dat is het belangrijkste kanaal voor de export van producten uit het land. Omdat er via de havens ook veel wordt ingevoerd, verwacht de zegsman dat "de noodzaak voor het weer snel in werking stellen van de havens'' groot is



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2013 14:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-08-2013 18:23 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 16 augustus 2013 12:47 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nederlandse frietfabriek draait nog in Egypte
De Egyptische fabriek van de Nederlandse patatproducent Farm Frites draait ondanks het geweld in het land nog door.

Dat liet een woordvoerder van Farm Frites, dat zijn hoofdkantoor heeft in het Zuid-Hollandse Oudenhoorn, vrijdag weten.
De fabriek heeft een capaciteit van 100.000 ton per jaar en ligt circa 70 kilometer van de hoofdstad Caïro. Dat is vooralsnog ''een wereld van verschil'', aldus de zegsman.
Farm Frites, dat vanuit Egypte levert aan onder meer McDonalds en Kentucky Fried Chicken in het Midden-Oosten en Noord-Amerika, heeft wel enkele maatregelen getroffen om de werktijden aan te passen aan de avondklok die in het land is ingesteld.
Bij de fabriek werken 350 tot 400 mensen en de sfeer is goed. ''Wij zijn een familiebedrijf; mensen voelen zich met elkaar verbonden en we weten de politieke issues van de werkvloer te houden.''
Havens
De onderneming heeft fabrieken in verscheidene delen van de wereld en produceert 500.000 ton friet per jaar. Mochten er toch problemen ontstaan in Egypte, kunnen andere fabrieken van Farm Frites, onder meer in Polen en Argentinië, de productie overnemen, zei de woordvoerder.
Nu al stuit de firma wel op het feit dat de havens in Egypte stil liggen. Dat is het belangrijkste kanaal voor de export van producten uit het land. Omdat er via de havens ook veel wordt ingevoerd, verwacht de zegsman dat "de noodzaak voor het weer snel in werking stellen van de havens'' groot is


Patatje oorlog....


Bazzio Attacks!!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-08-2013 21:47 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Na de McDrive nu ook de HoDrive?



Zwitserland opent drive-in voor prostitueebezoekers


In de Zwitserse stad Zurich is een drive-in voor prostitueebezoekers neergezet. De overheid wil op deze manier de prostitutie beter reguleren.

De drive-in bestaat uit in totaal negen zogeheten seksboxen. Deze houten hokjes staan in een industriegebied waar normaal gesproken veel getippeld wordt. De bezoekers moeten er via een vooraf bepaalde route langs rijden om hun keuze voor een bepaalde dame te maken.

Als de klanten een dame hebben benaderd, kunnen ze onderhandelen over het tarief. Daarna kan de man met zijn auto de oprit van een seksbox op rijden. In de seksbox zit een alarmknop die de prostituee kan indrukken bij nood. Ook hangen er posters die waarschuwen voor de gevaren van aids, meldt The Telegraph.

De sekszone zal vanaf 26 augustus elke dag open zijn van de vroege avond tot vijf uur ’s morgens. Voetgangers en motoren zijn er niet toegestaan. In totaal zijn er drie van dit soort zones, en alleen daar is prostitutie voortaan toegestaan. Mannen die toch vrouwen op straat aanspreken, krijgen een boete.

Door: NU.nl/WTF.nl


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2013 21:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Seksboxen. Zoiets hadden we in Nederland toch al lang?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-08-2013 22:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 augustus 2013 21:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Seksboxen. Zoiets hadden we in Nederland toch al lang?



Ja. Is in Arnhem i.p.v. de raamprostitutie gekomen. Levensgevaarlijk door de weinige controle, veel verslaafde vrouwen en klanten die hufterige dingen uithalen. In Rotterdam soortgelijke verhalen. Beetje het probleem met de laatste overheden die strenger worden. Als we prostitutie zo anoniem mogelijk maken, en doen alsof het er niet is, lost het vanzelf op. Stroesvogelpolitiek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-08-2013 22:13 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Dat lijkt wel heel erg op de Keileweg in Rotterdam, dat was ook een drive in.


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-08-2013 22:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zijn dat geen "afwerkplekken"?


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-08-2013 22:16 by nark Profiel van nark

Goed op de hoogte allemaal...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2013 22:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2013 8:23 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 augustus 2013 22:16 schreef nark het volgende:
Goed op de hoogte allemaal...



Ik heb dan ook jaren om de hoek gewoond van de Keileweg.


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2013 8:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 augustus 2013 22:13 schreef Sgeiterdt het volgende:
Dat lijkt wel heel erg op de Keileweg in Rotterdam, dat was ook een drive in.
Ja, die bedoelde ik ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2013 8:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 augustus 2013 22:16 schreef nark het volgende:
Goed op de hoogte allemaal...

De zoon van de grootste pooier (26 ramen) van het Spijkerkwartier zat bij me in de klas. Zodoende hoorde ik nogal eens wat. Dat ik zelf als bezoeker kwam, is alweer heel lang geleden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-08-2013 8:29 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

De hoertjes liepen, voor of na het werk, vaak bij me door de straat. In de buurt waren een paar pandjes waar ze woonden.


5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-08-2013 8:42 by nark Profiel van nark

Jullie hoeven je zelf niet te verdediggen of te verantwoorden hoor..


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen