![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is inderdaad het geijkte tegenargument. Daar moeten ze dus dringend iets aan doen. Maar prostitutie afschaffen (onmogelijk lijkt me) of wegstoppen lijkt me niet de oplossing. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hoge Veluwe houdt kampioenschap voor hertenimitator Nationaal park De Hoge Veluwe houdt op 1 september het eerste Nederlands kampioenschap burlen. Hoge Veluwe zoekt hertenimitator Fotoserie Mannelijke edelherten die op zoek zijn naar een vrouwtje om te paren, maken een uniek geluid om hun verlangen kenbaar te maken. Dit geluid, dat burlen heet, zit volgens deskundigen ''ergens tussen het brullen van een leeuw en het loeien van een stier'' in. De Hoge Veluwe zoekt degene die het zeer harde hertengeluid het beste kan imiteren. In Duitsland is zo'n kampioenschap al jaren een traditie onder jagers. Volgens het park zijn er ook in Nederlandse ''talloze natuurliefhebbers en jagers'' die proberen de roep na te bootsen om zo een edelhert naar zich toe te lokken. Deelnemers mogen hun kunsten maximaal 2 minuten vertonen. Het kampioenschap burlen luidt het bronstseizoen in. Tijdens de bronst zijn de herten vooral in de schemering veel vaker te zien dan gewoonlijk. De Hoge Veluwe organiseert in september elke dag bronstexcursies, die meestal lang van tevoren zijn volgeboekt. ![]() |
|
Hmm. Ik zou daar wel hoge ogen gooien, denk ik. Toen ik nog op de kinderboerderij werkte, kon ik die hindes altijd aardig gek krijgen ermee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Burlen. Klinkt als iets met kots. Wat een gedoe om een beetje schreeuwen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bij welk soort metal hoort dat? ![]() |
|
Pastafari's opgepakt om niks: http://www.metronieuws.nl/nieuws/foto-s-aanhangers-kerk-van-het-vliegende-spaghettimonster-gearresteerd-in-rusland/SrZmht!VBUvq90pjbfQ/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: (Nos.nl) Damn! Deden ze dat maar in elke tent waar ik bandjes ga kijken. ![]() ![]() Jammer dat ik het principieel met de ChristenUnie en STAP eens ben dat het geen goede actie is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik kan me nog herinneren dat ze dit vroeger deden in een bioscoop in Almelo. Binnen 2 uur was iedereen straalbezopen en had niemand iets van de film meegekregen. ![]() /good times Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Inderdaad, om verschillende redenen geen goede actie. Ook al storend dat meisjes minder moeten betalen voor drank. Want de mannen hebben er alle belang bij dat de vrouwen sneller zat zijn? Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
En die mierenzoete mixtroep is doorgaans nog duurder ook dan bier. ![]() |
|
Hier hadden we vroeger van die avonden in zo'n bar waar ik ook wel eens opgetreden heb van die avonden dat je zelf mocht weten wat je doneerde en dan was het van gaan, hehe. Iig: Eigenaar tand John Lennon wil muzikant klonen De Canadese tandarts Michael Zuk kocht twee jaar geleden een kies die van John Lennon is geweest en heeft nu plannen de ex-Beatle te klonen. Zuk hoopt dna uit de rottende kies van Lennon te kunnen onttrekken, zo laat de tandarts weten. Hij heeft zelfs een website opgezet voor zijn project. "Terwijl wetenschappers proberen om een mammoetkloon te maken, moet het met dezelfde technologie mogelijk zijn om een menselijke kloon te maken", denkt Zuk. De tandarts heeft Amerikaanse wetenschappers bereid gevonden een poging te wagen om het dna van Lennon veilig te stellen, alhoewel de kies in fragiele staat verkeert. Dna uit tanden wordt al jaren gebruikt bij forensisch onderzoek en kan decennia na iemands dood nog geëxtraheerd worden. Lennon gaf de getrokken kies midden jaren 60 aan zijn huishoudster. Zij gaf hem aan haar dochter, die fan was van The Beatles. De familie verkocht de tand twee jaar geleden voor circa 25.000 euro. De zus van Michael Zuk verwerkte een fragment van de kies in 2012 in een beeld van John Lennon. http://www.nu.nl/muziek/3556091/eigenaar-tand-john-lennon-wil-muzikant-klonen.html Okay... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoe moet die "nieuwe" John Lennon zich wel niet voelen.. dat kun je toch helemaal niet bevatten.. ik denk dat je als kloon van een heel invloedrijk persoon alleen maar klaar kunt zijn voor het gesticht. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik ben vooral eens benieuwd of hij dat gaat mogen, in de eerste plaats. In België is dat verboden, ik snap waarom. Ik denk eigenlijk dat dat overal verboden is. Het is niet omdat hij dat van plan is, dat hij het ook gaat mogen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 23-08-2013 23:41] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
In Nederland is het ook verboden ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Het zou best eens kunnen dat het al zover is. 1 of andere excentrieke sjeik die miljardair is oid. Weet jij veel. Maar als dat niet zo is, het gaat gebeuren, dat klonen van een mens. Sowieso. Dat hou je uiteindelijk niet tegen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-08-2013 23:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ja, ik zei laatst nog tegen mezelf, niet te geloven dat die kloonmachine echt werkt! signature ![]() |
|
quote: Daar ben ik nu echt zo zeker niet van. Er zijn veel te veel ethische/morele bezwaren tegen in te brengen. Het is nu al enkele jaren mogelijk, maar er is een reden dat het niet gedaan wordt. Ik denk dat daar wel wijdverspreide eensgezindheid over bestaat. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Heb je het dan op je vrouw? Weinig respectvol. ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Het kan. Dus reken maar dat het ergens ter wereld al eens is gebeurd dan. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ethiek en moraal is veranderlijk en bovendien erg persoonlijk. Zodra er een goed argument is gevonden om het te doen dan wordt het gedaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: lol, neej gewoon tegen mezelf, hoe spreek je anders een kloon aan? signature ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk wel, net als oral amputee black toilet sex. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ohja? Dan zouden ze daar toch wel mee naar buiten gekomen zijn? Tenzij het gebeurd is voor duistere illegale doeleinden, maar dat betwijfel ik. Je moet wel eerst wetenschappers vinden die er aan willen meewerken. Niet evident lijkt mij. Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |