![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Fair enough, maar dat is alweer meer dan 20 jaar geleden. Dat het ooit gebeurd is, betekent niet dat het nog zo is. Voortschrijdend inzicht is nou net de essentie van wetenschap. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Da's nou net het ene stukje waar ik enige kennis van heb ![]() En landen waar de techniek nog niet zo ver is dat ze met dummy's werken, daar zijn de regels voor de voertuigen ook zodanig dat je als lokale fabrikant prima zonder botsproeven kunt. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Maar daar zijn de regels voor dierenwelzijn ook ehm.... niet. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Fraaie manier om geen antwoord te geven op mijn post. Ik zeg dat ik een fundamenteel ander idee heb van het begrip dan jij, en jij antwoordt dat je hetzelfde denkt als ik, terwijl je tot dusverre precies het tegenovergestelde hebt gezegd. Maar goed, voetbal, belangrijker dan dit soort oeverloze semantiek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
niets nieuws signature ![]() |
|
quote: daar is toch al een topic voor? oh wacht... ![]() ![]() |
|
quote:Wat wil Teeven hiermee? Denkt hij nu, dat mensen die een terroristische aanslag willen plegen, dit niet gaan doen vanwege het gevaar het 'Nederlanderschap' kwijt te raken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het gaat wellicht meer om een symbolische kwestie, al vind ik het ook wel weinig ingrijpend/betekenisvol verder. Preventief zal het alleszins niet werken. Het enige effect dat ik erin zie is dat je niet in een Nederlandse gevangenis opgesloten wordt en dat je niet meer welkom bent op de Nederlandse ambassades. Kan zo verder niet meteen iets bedenken? En je bent geen Nederlands staatsburger meer, maar als je vervolgd wordt voor terrorisme heb je wel wat anders aan je hoofd vermoed ik. Misschien is er een belangrijke reden waar we over kijken, maar die hadden ze dan wel even kunnen vermelden. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote:Ik vermoed dat dit het zoveelste staaltje van symboolpolitiek is van die Teeven. Even laten zien aan de PVV-stemmer dat hij ook stoer kan doen. Maar wederom een maatregel voor de bühne. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Inderdaad, geeft mij ook de indruk dat hij zich wil profileren (genoeg in het nieuws komen, soort zelfreclame) en dat hij er voor het einde van zijn ambtstermijn nog wat wetten wil doorjagen zodat hij achteraf kan opsommen wat hij allemaal verwezenlijkt heeft. (Dat daar niemand echt op zat te wachten doet er minder toe.) Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Oudheidstopic? signature ![]() |
|
Gevalletje kansloos en zal afgeschoten worden door Raad van State omdat door deze maatregelen mensen met een dubbele nationaliteit bij een zelfde misdrijf als iemand met een enkele nationaliteit verschillend gestraft worden. ![]() |
|
quote: Er zijn ook verdragen (o.a. van de VN) die bepalen dat staten hun burgers hun nationaliteit niet mogen afpakken als ze daardoor staatloos worden, omdat dat te allen tijde vermeden moet worden. Lijkt me ook moeilijk verenigbaar met dit voorstel. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
"De twee nieuwe maatregelen mogen er niet toe leiden dat de veroordeelde statenloos wordt. Het afnemen van het Nederlanderschap kan alleen als iemand ook nog een andere nationaliteit heeft." ![]() |
|
quote:Precies. Gebakken lucht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Oh, had ik overgekeken. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
hé hé eindelijk is men weer on-topic. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Graag gedaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
'Amper geld Inspire2Live naar onderzoek kanker' Stichting Inspire2Live, een spin-off van stichting Alpe D'HuZes, heeft de afgelopen jaren amper geld uitgegeven aan kankeronderzoek. Dat blijkt uit onderzoek van Nieuwsuur. Het geld ging vooral naar 'management fees' en reis- en verblijfskosten. Afgelopen week werd bekend dat Alpe d'HuZes-oprichter Coen van Veenendaal bijna 300.000 euro aan management fees heeft ontvangen voor zijn werk voor Inspire2Live, ondanks het strenge antistrijkstokbeleid van de stichting. Van de 5 miljoen euro waar Inspire2Live over beschikt, is 1,6 miljoen al uitgegeven. Slechts 200.000 euro is besteed aan wetenschappelijk onderzoek, de overige 1,4 miljoen ging vooral naar management fees (ruim 600.000 euro), reizen en congressen. Baanbrekend onderzoek Van Veenendaal en mede-oprichter Peter Kapitein begonnen in 2010 met Inspire2Live om internationaal geld op te halen voor de beste kankeronderzoekers te wereld, zodat kanker in 2020 niet meer dodelijk zou zijn. De 200.000 euro die daaraan is besteed, is echter ruim minder dan de 'management fees' aan Van Veenendaal. Onderzoekers vertelden Nieuwsuur dat zij van Kapitein en Veenendaal te horen hebben gekregen dat geld geen probleem was en dat Inspire2Live genoeg had voor baanbrekend onderzoek: wel 300 miljoen. Door: ANP / Nu.nl Goede reden weer om zo'n instelling niks te geven. ![]() |
|
Ik hoorde die man op de radio. Hij zei dat hij in zijn 'gewone' werk veel geld was misgelopen door zijn inzet voor dit goede doel. En dat hij daarom zo zijn inkomstenpatroon recht had moeten trekken. Hij had dit ook netjes aangegeven bij de organisatie, met reden erbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ik denk dat ik mijn ongenuanceerde uitspraak verander in "ik heb de indruk dat wetenschappers die dierproeven doen bovengemiddeld wreed zijn". Voel je niet aangesproken ik heb t over de groep wetenschappers, niet over individuen. En waarbij idd alle beweegredenen over 1 kam scheer. Dus of t nou gaat om de nieuwe creme van L'Oreal naar binnen pompen tot het dier sterft voor een LD50 of leukemie genezen. En ook geen onderscheid maak tussen honden levend verbranden voor of muizen met kaas belonen als ze t doolhof goed doorlopen. (wat t gemiddelde wel weer omlaag brengt ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Vermoeiend topic, dit. Voorlopig maar even niet meer openen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Even normaal doen tegen mijn mooie topic ja. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |