![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/10/29/de-stadions-van-sarajevo-29-jaar-na-de-olympische-winterspelen/ ![]() |
|
quote:Dan gaan de mensen in code spreken he. Net zoals die grote Turkse bende in de jaren 80 (?) die slim dacht te zijn en de hele tijd over tulpen sprak, maar wel van tienduizenden euri (gulden?) per kilo ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Amsterdam-Zuidoost stemt tegen intocht met Zwarte Pieten De Amsterdamse deelraad van Amsterdam-Zuidoost is tegen een Sinterklaasintocht in het stadsdeel. Een motie van de PvdA om geen vergunning af te geven werd dinsdagavond aangenomen. De PvdA beargumeenteerde dat het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost veel zwarte inwoners heeft die negatief staan tegenover een Sinterklaasintocht met Zwarte Pieten. Genoeg reden voor de politieke partij om een motie in te dienen tegen het verlenen van een vergunning voor de intocht. Met het minieme verschil van één stem werd de motie aangenomen. Vijftien raadsleden stemde voor en veertien tegen. Stadsdeelvoorziter Tjeerd Herrema reageerde via Twitter dat hij een vergunning niet kan weigeren omdat er onrust kan ontstaan, maar ziet wel ruimte om het gesprek aan te gaan over verandering van de traditionele intocht. Wordt het niet eens tijd om op te houden met dit gezeur? Ik stel voor dat iedereen per direct elke gekleurde Medelander die hij / zij kent gewoon Piet noemt. Da's sowieso veel makkelijker te onthouden dan al die moeilijke namen die ze nu hebben. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-10-2013 9:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Eva Jinek stopt bij Het Oog Carriërevrouw die zo snel mogelijk van de ene naar de andere baan springt? Of ligt het aan mij? ![]() |
|
![]() In een supermarkt kan je heel veel dingen kopen, maar niemand verwacht als vlees verpakte menselijke ledematen. Klanten van de Noorse supermarktketen Europris schrokken zich dan ook een hoedje toen ze er afgehakte handen en voeten aantroffen. Een Halloweenstunt die de supermarktketen wellicht niet snel meer zal herhalen. Ontroostbare kinderen en boze ouders. Dat was het resultaat van de verkoop van de "Chop shop"-producten die in de winkelrekken lagen ter gelegenheid van Halloween. Op sociaalnetwerksites regende het klachten van bezorgde klanten. "Het is een schande dat een zuivere Amerikaanse traditie ons in de maag wordt gesplitst", zegt Mona Urfjell. Ivar Larsen sluit zich hierbij aan. "Wie in godsnaam heeft dit toegestaan? Hebben we in dit land nog niet genoeg gewelddadige incidenten?" Na deze en andere klachten heeft Europris beslist om de als vlees verpakte ledematen niet langer meer aan te bieden. "Het was nooit onze bedoeling om onze klanten angst in te boezemen", beweert woordvoerder Knut Spaeren. "We halen de producten dan ook uit onze rekken en we hopen dat iedereen toch nog kan genieten van Halloween." The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Fantastisch, hopelijk worden een paar mensen wakker en realiseren zich opeens weer dat dat mooi verpakte stukje vlees daadwerkelijk n stuk van n dood dier is. Hopelijk levert t wat vegetariers op ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Haterrr. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Ik haat leed ja. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Leederrr. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Ik las afgehakte handen en voeten. O wacht, een paard natuurlijk. :-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ik hoop dat mensen zich inderdaad realiseren dat het vlees is, van dieren, en blijven vlees eten, met respect [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-10-2013 19:37] signature ![]() |
|
quote:Want dat respect voelen die dieren als ze vastgeklemd zitten, vetgemest worden, door hun poten breken en uiteindelijk uit hun lijden verlost worden? Of bedoel je met 'met respect' dat ze voor vlees kiezen van diervriendelijk gehouden dieren oid? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: hier verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1894633/39?hl=vegetarisme ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: diervriendelijk mag, maar graag dat ze zich bewust zijn van het feit dat ze een dier in hun mond steken. Dus dat het ze er op zijn minst van proberen te genieten en niet binnen schrokken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. signature ![]() |
|
Oud nieuws... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Persoonlijk: Als er daadwerkelijk mensenvlees in een supermarkt zou worden verkocht zou ik het zeker gaan proeven. Ik ben namelijk best benieuwd hoe dat smaakt. Je moet alles een keer geprobeerd hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Fantastisch, hopelijk worden een paar mensen wakker en realiseren zich opeens weer dat dat mooi verpakte stukje vlees daadwerkelijk n stuk van n dood mens is. Hopelijk levert t wat kannibalen op ![]() ![]() |
|
quote:Dat is hoe het 'nieuwsbericht' (goede bron en goed geschreven!) het brengt, maar ik betwijfel dat het om echt mensenvlees gaat. Het lijkt me dat daar erg strenge regelgeving voor is. Weer typisch PandroidJack-nieuws waar je niets van kan vertrouwen. ![]() |
|
quote: Ik heb niets te verbergen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
http://www.vandaag.be/binnenland/139502_directrice-daklozenorganisatie-woont-in-ocmwwoning.html ![]() OCMW dat is iets als het CWI in NL signature ![]() |
|
![]() |
|
Mooie foto's, alleen spijtig dat ze niet zo scherp zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nederlanders depressiefste volk van Europa Nergens in Europa zijn de mensen zo depressief als in Nederland. Dat meldt De Volkskrant naar aanleiding van een publicatie van de Universiteit van Queensland. De onderzoekers presenteerden gisteren in PLOS Medicine het Global Burden of Disease 2010, de meest uitgebreide studie naar ongemak en dood door ziekten. In de publicatie schrijven de wetenschappers dat wereldwijd het aantal levensjaren dat mensen ongemak ondervinden door depressie sinds 1990 met ruim 37 procent gestegen is. Bijna 10 procent van de levensjaren die in ziekte werden doorgebracht kwam in 2010 op het conto van depressiviteit. Alleen rug- en nekklachten houden wereldwijd meer mensen in haar greep. In Nederland heeft depressiviteit met ruim 16 procent een flink hoger aandeel. Per 100 duizend levensjaren, brengen we er ruim 1.850 depressief door. Nederland is daarmee koploper in Europa. De Global Burden of Disease meet ook het aantal jaar dat zieken korter dan verwacht leven als gevolg van hun aandoening. Ook in deze 'naar ziekte aangepast levensjaren', speelt depressiviteit een steeds belangrijker rol. Het zorgt voor 7,4 procent van het aantal aangepaste levensjaren. Een verdubbeling sinds 1990. bron: AD ---- Pfff, je zou er bijna depressief van worden ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zweden is niet meer de Suicide Nation? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |