|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die specifieke regel in de wet deugt ook niet. |
|
quote: Ik zou zeggen begin een volksinitiatief om het op de politieke agenda te krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Wat een rare conclusie daar in de wet geen vaste strafamaand van 1 maand staat en het de rechter binnen bepaalde marges, andere criteria als de eis van de openbare aanklager en voorgaande jurisprudentie vrij staat de hoogte van t aandeel in de totale straf te bepalen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Is dat nodig? Ik verwacht dat Ivo Opstelten en Fred Teeven over elkaar heen zullen buitelen om strengere regels op dit gebied zo snel mogelijk door de kamer te jagen, nu de publieke opinie hun gunstig gezind is. |
|
quote:Tot max 3 maanden zelfs plus een geldelijke boete. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De maximumstraf is 3 maanden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Uiteraard, maar Jut & Jul zijn niet erg succesvol met hun ideetjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet 'plus' maar 'of'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De ene privacyverkrachtende maatregel na de andere is er doorheen gekomen dankzij Ome Ivo en Fred Stasi, dus hoe bedoel je 'niet erg succesvol'? Dit dynamische duo heeft van Nederland een afluister- en spionageparadijs gemaakt waar de DDR-adepten harde plassers van zouden krijgen. Maar ja, TRRRSM! en kiddypron. |
|
quote: Anderzijds is Fred's idee om downloaden maar gewoon strafbaar te maken er niet doorheen gekomen. Juist ook omdat handhaving ervan een inbreuk op de privacy is. Maar goed het gaat hier niet om een regel die de privacy schendt maar om een stukje wegenverkeerswet. De oorsprong van de regel dat doorrijden gerepareerd kan worden als je je meldt binnen 12 uur ligt trouwens in het feit dat veel mensen van schrik doorrijden bij een ongeluk en die schrikreactie de strafbaarheid wegneemt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe zit het nou met teflon-don Berlusconi? Hij zal niet de cel ingaan, hooguit huis arrest. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Baby half uur in bloedhete auto Een 4 maanden oude baby is vrijdag achtergelaten in een auto in het Groningse Sappemeer. De moeder (35) was boodschappen gaan doen. Het kindje zat een half uur in de volle zon voordat het werd bevrijd, maar maakt het nu goed. Dat meldde de politie zaterdag. Omstanders zagen het kindje zonder ouders in de auto. Ze wisten een van de ruiten naar beneden te krijgen. Ondertussen waarschuwden ze de politie. Die haalde de baby naar buiten. De moeder gaf toe dat ze fout zat. De politie heeft Jeugdzorg op de hoogte gebracht. Vorige week was een 8 maanden oude baby achtergelaten in een snikhete auto. Die stond geparkeerd op de Brouwersdam bij Ouddorp (Zuid-Holland). De ouders lagen op het strand. Ze gaven aan dat het meisje sliep. Ook honden worden regelmatig uit hete auto's gehaald. Zo zijn al zeker vier honden bevrijd op de parkeerplaats van het Outlet Center in Roermond. Oververhitting kan dodelijk zijn voor huisdieren. Door: ANP / Nu.nl |
|
Is dit de nieuwste rage ofzo?? When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoor je elke warme zomer wel een paar keer. Toont ook goed aan dat elke randdebiel die te dom is om logisch na te denken, wel zwanger geschopt kan worden. Dit soort 'ouders' het kind ontnemen en gedwongen sterilisatie laten ondergaan. |
|
quote:Thats the way to go! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: En waarschuwingslabeltjes van verpakkingen halen. Wie weet lost het probleem uiteindelijk zichzelf wel op. Alhoewel. Net weer bezig in een boek van Dawkins over evolutie (boeiend onderwerp). Van evolutie verwacht je toch ergens dat ze progressief (ook al niet doelbewust) verloopt. Maar wanneer ik dan in het station op mijn trein zit te wachten en rond mij kijk kan ik alleen denken: als dit het resultaat is van zovele duizenden jaren evolutie, wat voor mensen liepen er dan vroeger rond? Anderzijds neemt het aantal kinderen van een gezin recht evenredig toe met het gebrek aan intelligentie. Blijkbaar weegt het grote aantal kinderen ruimschoots op tegen het evolutionaire nadeel van domheid. De toekomst ziet er somber uit Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Als je daar cynisch naar kijkt, is het net als bij prooidieren: strength in numbers. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Cynisch? Zeg maar realistisch ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Je vooraanname is al fout: evolutie verloopt niet 'progressief', er zit geen 'richting' aan. Het gaat om optimale aanpassing aan je omgeving, niet om de mate van 'complexheid' of 'ontwikkeldheid' van een soort. En 'zovele duizenden jaren evolutie' is helemaal niet zo lang. En mensen die zich niet kunnen meten aan jouw hoge intellectuele verwachtingen zijn niet 'evolutionair' inferieur. Gevaarlijke gedachtengang, dat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik had het eigenlijk over natuurlijke selectie, ik had het woord 'evolutie' niet mogen gebruiken. Je zou verwachten dat mensen die sterven door hele domme dingen te doen na verloop van tijd afnemen in aantal. (Maar ik weet ook dat het complexer ligt dan dat.) Ik weet dat mensen niet evolueren in de richting van steeds grotere intelligentie en ik reken mezelf zeker ook niet tot een evolutionair hogere klasse. Voor alle duidelijkheid :x Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Ligt eraan, als diezelfde groep al op hun 16e drie kinderen hebben bij twee verschillende moeders, dan doen ze het evolutionair gezien prima. quote: Een beetje, ja. Om te beginnen zijn evolutie en natuurlijke selectie mechanismen die werken op groepen, niet op individuen. quote: Dat was al duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2013 23:02] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Precies die 'strength in number' waar we het over hadden. Ik zal alleszins maar oppassen wat ik zeg wanneer het nog eens over evolutie gaat! Willekeur en dictatuur! |
|
Wees blij dat ik reageerde en niet Elite She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat kan nog steeds natuurlijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |