IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kledinglijn Lola Brood krijgt geen vervolg [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 15:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 15:32 schreef Blueprint het volgende:
Kennelijk vindt Fusion dat de wet niet deugt en derhalve genegeerd moet worden.


Ohja, dat kan natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-08-2013 15:38 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Die specifieke regel in de wet deugt ook niet.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 15:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 15:38 schreef Dying Embrace het volgende:
Die specifieke regel in de wet deugt ook niet.


Ik zou zeggen begin een volksinitiatief om het op de politieke agenda te krijgen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2013 15:51 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 augustus 2013 15:32 schreef Blueprint het volgende:
Kennelijk vindt Fusion dat de wet niet deugt en derhalve genegeerd moet worden.
Wat een rare conclusie daar in de wet geen vaste strafamaand van 1 maand staat en het de rechter binnen bepaalde marges, andere criteria als de eis van de openbare aanklager en voorgaande jurisprudentie vrij staat de hoogte van t aandeel in de totale straf te bepalen.


When your people matter, menstrual health matters


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-08-2013 15:51 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 2 augustus 2013 15:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik zou zeggen begin een volksinitiatief om het op de politieke agenda te krijgen.


Is dat nodig? Ik verwacht dat Ivo Opstelten en Fred Teeven over elkaar heen zullen buitelen om strengere regels op dit gebied zo snel mogelijk door de kamer te jagen, nu de publieke opinie hun gunstig gezind is.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-08-2013 15:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 augustus 2013 15:32 schreef Blueprint het volgende:
Kennelijk vindt Fusion dat de wet niet deugt en derhalve genegeerd moet worden.
Tot max 3 maanden zelfs plus een geldelijke boete.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 16:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 15:51 schreef Fusion het volgende:
Wat een rare conclusie daar in de wet geen vaste strafamaand van 1 maand staat en het de rechter binnen bepaalde marges, andere criteria als de eis van de openbare aanklager en voorgaande jurisprudentie vrij staat de hoogte van t aandeel in de totale straf te bepalen.


De maximumstraf is 3 maanden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 16:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 15:51 schreef Blueprint het volgende:
Is dat nodig? Ik verwacht dat Ivo Opstelten en Fred Teeven over elkaar heen zullen buitelen om strengere regels op dit gebied zo snel mogelijk door de kamer te jagen, nu de publieke opinie hun gunstig gezind is.


Uiteraard, maar Jut & Jul zijn niet erg succesvol met hun ideetjes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 16:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 15:53 schreef Fusion het volgende:
Tot max 3 maanden zelfs plus een geldelijke boete.


Niet 'plus' maar 'of'.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-08-2013 16:14 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 2 augustus 2013 16:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Uiteraard, maar Jut & Jul zijn niet erg succesvol met hun ideetjes.


De ene privacyverkrachtende maatregel na de andere is er doorheen gekomen dankzij Ome Ivo en Fred Stasi, dus hoe bedoel je 'niet erg succesvol'? Dit dynamische duo heeft van Nederland een afluister- en spionageparadijs gemaakt waar de DDR-adepten harde plassers van zouden krijgen. Maar ja, TRRRSM! en kiddypron.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2013 16:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 2 augustus 2013 16:14 schreef WMP het volgende:
De ene privacyverkrachtende maatregel na de andere is er doorheen gekomen dankzij Ome Ivo en Fred Stasi, dus hoe bedoel je 'niet erg succesvol'? Dit dynamische duo heeft van Nederland een afluister- en spionageparadijs gemaakt waar de DDR-adepten harde plassers van zouden krijgen. Maar ja, TRRRSM! en kiddypron.


Anderzijds is Fred's idee om downloaden maar gewoon strafbaar te maken er niet doorheen gekomen. Juist ook omdat handhaving ervan een inbreuk op de privacy is.

Maar goed het gaat hier niet om een regel die de privacy schendt maar om een stukje wegenverkeerswet. De oorsprong van de regel dat doorrijden gerepareerd kan worden als je je meldt binnen 12 uur ligt trouwens in het feit dat veel mensen van schrik doorrijden bij een ongeluk en die schrikreactie de strafbaarheid wegneemt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-08-2013 7:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hoe zit het nou met teflon-don Berlusconi? Hij zal niet de cel ingaan, hooguit huis arrest.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-08-2013 12:02 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Baby half uur in bloedhete auto


Een 4 maanden oude baby is vrijdag achtergelaten in een auto in het Groningse Sappemeer.

De moeder (35) was boodschappen gaan doen. Het kindje zat een half uur in de volle zon voordat het werd bevrijd, maar maakt het nu goed. Dat meldde de politie zaterdag.

Omstanders zagen het kindje zonder ouders in de auto. Ze wisten een van de ruiten naar beneden te krijgen. Ondertussen waarschuwden ze de politie. Die haalde de baby naar buiten. De moeder gaf toe dat ze fout zat. De politie heeft Jeugdzorg op de hoogte gebracht.

Vorige week was een 8 maanden oude baby achtergelaten in een snikhete auto. Die stond geparkeerd op de Brouwersdam bij Ouddorp (Zuid-Holland). De ouders lagen op het strand. Ze gaven aan dat het meisje sliep.

Ook honden worden regelmatig uit hete auto's gehaald. Zo zijn al zeker vier honden bevrijd op de parkeerplaats van het Outlet Center in Roermond. Oververhitting kan dodelijk zijn voor huisdieren.

Door: ANP / Nu.nl




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2013 14:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Is dit de nieuwste rage ofzo??


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-08-2013 15:39 by WMP Profiel van WMP

Hoor je elke warme zomer wel een paar keer. Toont ook goed aan dat elke randdebiel die te dom is om logisch na te denken, wel zwanger geschopt kan worden. Dit soort 'ouders' het kind ontnemen en gedwongen sterilisatie laten ondergaan.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-08-2013 15:41 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 3 augustus 2013 15:39 schreef WMP het volgende:
Hoor je elke warme zomer wel een paar keer. Toont ook goed aan dat elke randdebiel die te dom is om logisch na te denken, wel zwanger geschopt kan worden. Dit soort 'ouders' het kind ontnemen en gedwongen sterilisatie laten ondergaan.
Thats the way to go!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 03-08-2013 15:52 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 3 augustus 2013 15:39 schreef WMP het volgende:
Hoor je elke warme zomer wel een paar keer. Toont ook goed aan dat elke randdebiel die te dom is om logisch na te denken, wel zwanger geschopt kan worden. Dit soort 'ouders' het kind ontnemen en gedwongen sterilisatie laten ondergaan.


En waarschuwingslabeltjes van verpakkingen halen. Wie weet lost het probleem uiteindelijk zichzelf wel op.

Alhoewel. Net weer bezig in een boek van Dawkins over evolutie (boeiend onderwerp). Van evolutie verwacht je toch ergens dat ze progressief (ook al niet doelbewust) verloopt. Maar wanneer ik dan in het station op mijn trein zit te wachten en rond mij kijk kan ik alleen denken: als dit het resultaat is van zovele duizenden jaren evolutie, wat voor mensen liepen er dan vroeger rond?

Anderzijds neemt het aantal kinderen van een gezin recht evenredig toe met het gebrek aan intelligentie. Blijkbaar weegt het grote aantal kinderen ruimschoots op tegen het evolutionaire nadeel van domheid.

De toekomst ziet er somber uit


Willekeur en dictatuur!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-08-2013 15:56 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:


Anderzijds neemt het aantal kinderen van een gezin recht evenredig toe met het gebrek aan intelligentie. Blijkbaar weegt het grote aantal kinderen ruimschoots op tegen het evolutionaire nadeel van domheid.



Als je daar cynisch naar kijkt, is het net als bij prooidieren: strength in numbers.




Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 03-08-2013 16:01 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 3 augustus 2013 15:56 schreef Negatieveling het volgende:
Als je daar cynisch naar kijkt, is het net als bij prooidieren: strength in numbers.




Cynisch? Zeg maar realistisch ^^


Willekeur en dictatuur!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 20:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 augustus 2013 15:52 schreef Hérésie het volgende:
Van evolutie verwacht je toch ergens dat ze progressief (ook al niet doelbewust) verloopt. Maar wanneer ik dan in het station op mijn trein zit te wachten en rond mij kijk kan ik alleen denken: als dit het resultaat is van zovele duizenden jaren evolutie, wat voor mensen liepen er dan vroeger rond?



Je vooraanname is al fout: evolutie verloopt niet 'progressief', er zit geen 'richting' aan. Het gaat om optimale aanpassing aan je omgeving, niet om de mate van 'complexheid' of 'ontwikkeldheid' van een soort.

En 'zovele duizenden jaren evolutie' is helemaal niet zo lang. En mensen die zich niet kunnen meten aan jouw hoge intellectuele verwachtingen zijn niet 'evolutionair' inferieur. Gevaarlijke gedachtengang, dat.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 03-08-2013 21:08 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 3 augustus 2013 20:45 schreef Mark het volgende:
Je vooraanname is al fout: evolutie verloopt niet 'progressief', er zit geen 'richting' aan. Het gaat om optimale aanpassing aan je omgeving, niet om de mate van 'complexheid' of 'ontwikkeldheid' van een soort.

En 'zovele duizenden jaren evolutie' is helemaal niet zo lang. En mensen die zich niet kunnen meten aan jouw hoge intellectuele verwachtingen zijn niet 'evolutionair' inferieur. Gevaarlijke gedachtengang, dat.


Ik had het eigenlijk over natuurlijke selectie, ik had het woord 'evolutie' niet mogen gebruiken. Je zou verwachten dat mensen die sterven door hele domme dingen te doen na verloop van tijd afnemen in aantal. (Maar ik weet ook dat het complexer ligt dan dat.) Ik weet dat mensen niet evolueren in de richting van steeds grotere intelligentie en ik reken mezelf zeker ook niet tot een evolutionair hogere klasse. Voor alle duidelijkheid :x



Willekeur en dictatuur!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 23:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 3 augustus 2013 21:08 schreef Hérésie het volgende:
Je zou verwachten dat mensen die sterven door hele domme dingen te doen na verloop van tijd afnemen in aantal.


Ligt eraan, als diezelfde groep al op hun 16e drie kinderen hebben bij twee verschillende moeders, dan doen ze het evolutionair gezien prima.

quote:
(Maar ik weet ook dat het complexer ligt dan dat.)


Een beetje, ja. Om te beginnen zijn evolutie en natuurlijke selectie mechanismen die werken op groepen, niet op individuen.

quote:
Ik weet dat mensen niet evolueren in de richting van steeds grotere intelligentie en ik reken mezelf zeker ook niet tot een evolutionair hogere klasse. Voor alle duidelijkheid :x



Dat was al duidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2013 23:02]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 03-08-2013 23:15 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 3 augustus 2013 23:01 schreef Mark het volgende:
Ligt eraan, als diezelfde groep al op hun 16e drie kinderen hebben bij twee verschillende moeders, dan doen ze het evolutionair gezien prima.




Precies die 'strength in number' waar we het over hadden.



Ik zal alleszins maar oppassen wat ik zeg wanneer het nog eens over evolutie gaat!



Willekeur en dictatuur!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2013 23:18 by Mark Profiel van Mark

Wees blij dat ik reageerde en niet Elite


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-08-2013 23:20 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Dat kan nog steeds natuurlijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen