IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kledinglijn Lola Brood krijgt geen vervolg [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-08-2013 10:28 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ok, nieuwe poging dan (het Rieu-bericht kwam trouwens van de VRT-site, dit van de site van De Standaard)

Haai gevonden in New Yorkse metro



In New York is een dode haai gevonden in een metrostel, zo bevestigt de transportmaatschappij van de stad. Even later gingen foto's van de ongewone passagier de wereld rond.
Duiven en zelfs buidelratten hebben al hun weg naar de treinen gevonden, maar nog nooit een haai, zeggen metromedewerkers.

De onwaarschijnlijke passagier, van ongeveer 1,2 meter lang, werd onder een rij zitjes gevonden. De conducteur vroeg de passagiers om de wagon te verlaten en de trein reed verder tot het einde van de lijn. Daar heeft een medewerker de haai verwijderd.

Isvett Verde van Brooklyn nam een foto van de vis. Het viel haar op dat de lege wagon ‘extreem verdacht (fishy) rook’ toen ze opstapte. Ook andere foto’s van de ongewone ontdekking gingen viraal op het internet. Zo vond een van de passagiers het grappig om de haai te laten poseren met een sigaret, een blikje redbull en een metrokaart.

Hoe de vis op de trein terechtkwam, blijft een mysterie. ‘We weten het niet’, zegt Kevin Ortiz aan The New York Times. ‘En we gaan het ook niet onderzoeken.’

Sommigen denken dat het om een promostunt gaat van Discovery Channel voor hun ‘Shark Week’. Maar dat ontkent de zender. ‘We vinden het erg spijtig dat iemand denkt dat dit grappig is’, zegt woordvoerster Laurie Goldberg.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


IV-I-XIV-XIV
Usericon van IV-I-XIV-XIV
Posted 08-08-2013 10:40 by IV-I-XIV-XIV Profiel van IV-I-XIV-XIV

quote:
Op 8 augustus 2013 9:51 schreef Hérésie het volgende:
35 000 euro... Dat moet even doordringen.

En zelfs als je nu massa's geld hebt. Dan vind je toch wel wat beters om het aan te besteden?


Sommige mensen weten totaal niet meer wat ze moeten doen met al hun geld... Maar inderdaad als ik zoveel geld te besteden had dan zou ik wel iets gaan betekenen voor mensen die het minder hebben. En dan niet de zielige Afrikaantjes of diertjes maar bijvoorbeeld gewoon normale arbeidsgeschikte kerels die door achterlijke bezuinigingen en Oostblok import thuis zitten...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-08-2013 11:16 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Tja, dan toch even de rechtzetting, van de site van De Morgen

Violist André Rieu gaat geen concert geven op de Noordpool. Eerdere berichtgeving erover blijkt niet waar te zijn. Dit laat André's zoon Pierre weten aan Shownieuws. "Geen idee waar dit verhaal vandaan komt. De laatste keer dat we hierover spraken, was in 2009. We zijn toen in vergaande onderhandelingen geweest met WNF en Greenpeace."


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 08-08-2013 13:05 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Moesten journalisten eens lekker zoals vroeger hun bronnen checken voor ze iets publiceren, dan zou zoiets niet zomaar gebeuren. In plaats daarvan willen ze allemaal de eerste zijn om breaking news naar de inboxen te sturen en komt de controle achteraf wel. Niet de eerste keer dat ik dat vaststel.


Willekeur en dictatuur!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-08-2013 15:10 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


A20 bij Rotterdam dicht na ongeval


Automobilisten die op de A20 van Gouda naar Rotterdam willen, komen donderdagmiddag in de file terecht.

De linkerrijstrook is dicht tussen het Terbregseplein en Crooswijk na een ongeval met een vrachtwagen.

Het verkeer wordt ook omgeleid via de vluchtstrook.

Dat meldde de ANWB.

Bekijk de actuele verkeerssituatie.

Door: ANP/NU.nl



Natuurlijk weer een vrachtwagen...

Moeilijk rijden zo'n ding zeker als de zon schijnt?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-08-2013 17:31 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Termieten 'headbangen' bij gevaar


Termieten waarschuwen hun soortgenoten voor roofdieren door te hun koppen tegen de grond te slaan. Dat hebben Duitse wetenschappers vastgesteld.

Afrikaanse termieten slaan ongeveer 11 keer per seconde met hun kop tegen de grond als hun natuurlijke vijanden, zoals het aardvarken of het schubdier, in de buurt van hun leefruimte komen.

Daardoor beginnen de termietenheuvels licht te schudden en worden andere termieten gewaarschuwd voor het naderende gevaar.

Dat melden onderzoekers van de Universiteit van Bochum in het wetenschappelijk tijdschrift Journal of Experimental Biology.

Videobeelden

De wetenschappers hadden eerder ontdekt dat termietenheuvels vaak beginnen te vibreren bij aanvallen van roofdieren. Om er achter te komen hoe die trillingen tot stand komen, maakten ze gedetailleerde videobeelden van een termietenheuvel terwijl ze de woonplaats van de dieren deels vernielden.

Op de beelden was duidelijk te zien dat de diertjes in hoog tempo met hun koppen tegen de grond begonnen te slaan als reactie op de vernieling, waardoor de heuvel begon te vibreren.

"We hebben gekeken hoe een individu dit waarschuwingssignaal doorgeeft aan de aarde, hoe snel het in kracht afneemt en hoe ver het kan reizen", aldus hoofdonderzoeker Wolfgang Kirchner op nieuwssite Livescience.

Snelheid

Termieten die de door de wetenschappers aangebrachte schade aan hun woonplaats niet konden zien, reageerden onmiddellijk op de trillingen. Zij begonnen ook te 'headbangen'.

Daardoor verspreidden de trillingen zich razendsnel over de hele termietenheuvel. De golf van vibraties reisde met een snelheid van 1,3 meter per seconde. Het signaal bereikte zelfs werkers die de heuvel al hadden verlaten. Zij keerden door het 'headbang-alarm' terug naar hun nest.

Door: NU.nl/Dennis Rijnvis


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-08-2013 17:48 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:




Natuurlijk weer een vrachtwagen...

Moeilijk rijden zo'n ding zeker als de zon schijnt?


Vergis je niet. 40 ton zet je niet zomaar even stil, en God alleen weet wat voor dwaze acties automobilisten om de vrachtwagen heen uithalen. Rijd maar eens een weekje (mee), je zit af en toe met het zweet in je bilnaad.

Voor de goede orde: er rijden ook aardig wat truckers rond die beter een kantoorbaan zouden zoeken, maar toch. Over het algemeen rijdt een trucker een heel stuk minder beroerd dan de gemiddelde bestuurder van een personenwagen.



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 08-08-2013 17:57 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Het is gewoon opvallend hoeveel ongelukken met vrachtwagens er de laatste tijd plaatsvinden. Vandaar mijn opmerking.

En heb je andersom wel eens gezien?

Wat nou inhaalverbod voor vrachtwagens? Richtingaanwijzer uit en om dat stuur van die container op wielen. Zonder te kijken uiteraard. Om maar even een voorbeeld te geven.


[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 08-08-2013 18:02]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-08-2013 18:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Vertel mij wat, heb op de snelweg wel eens een vrachtwagen zó mijn rechter A-stijl in zien rijden omdat de chauffeur in wilde gaan halen zonder te kijken. Total loss, maar gelukkig alleen blikschade. Het verkeer op de A27 stond wél stil...

Maar mijn algehele ervaring tijdens (honderd)duizenden snelwegkilometers in de afgelopen 15 jaar is dat vrachtwagens vooral voor ergernis zorgen, en personenwagens (met name leaseblik) voor echt gevaar.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-08-2013 9:26 by XXL Profiel van XXL

Ah, dit was al gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-08-2013 9:33]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 09-08-2013 9:31 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Bosmongool die vd Gijp.



[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 09-08-2013 9:45]


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-08-2013 13:56 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Scandinavische zwemmers gewaarschuwd voor bijtgrage vis


Mannen in Scandinavië kunnen voorlopig maar beter niet naakt gaan zwemmen. Er zijn vissen gesignaleerd die berucht zijn omdat ze in testikels bijten.

Het gaat om de pacu, een vis die oorspronkelijk veel voorkomt in Zuid-Amerika maar nu ook is gesignaleerd in de Sont, tussen Zweden en Denemarken.

De vissensoort, een familielid van de beruchte piranha, zou in Zuid-Amerika al meerdere mannen in hun testikels hebben gebeten.

De vis staat is minder agressief dan de piranha en eet alleen plantaardig voedsel. De tanden van de pacu zijn ook minder scherp. De vis kraakt echter graag noten en zou al meerdere malen testikels aangezien hebben voor zijn favoriete snack, zo meldt CNN.

Het is nog niet duidelijk hoe de vis in de Scandinavische wateren terecht is gekomen.

Door: NU.nl/Hans Blommaert


Kan ik hier nou uit opmaken dat Scandinaviers veelal in hun blote reet zwemmen?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-08-2013 14:06 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Als je toch al dat vertiefde koude water daar in springt kun je net zo goed de full monty gaan.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-08-2013 14:11 by nark Profiel van nark


Politie zoekt kalende bessenplukker in blauwgroene string


De politie van Utrecht is op zoek naar een kalende man van ongeveer 55 jaar die donderdagmiddag in zijn eentje bessen plukte in het Meentpark in De Meern, gehuld in slechts een blauwgroene string.


Foto: NU.nl/Gino Press

Dat bevestigt een woordvoerder van de politie Utrecht aan NU.nl.

De melding kwam nadat hij gesnapt werd door een aantal omstanders, waarna de man op de fiets stapte en wegreed. De politie is nu op zoek naar de bessenplukker, die naast kalend ook omschreven wordt als grijs. Ook heeft hij een buikje.



De woordvoerder legt uit dat de man niks strafbaars heeft gedaan. "Het is niet verboden om bessen te plukken en er is geen sprake van naaktloperij, omdat je met ontbloot bovenlijf mag rondlopen. Het is een bijzondere bessenplukker waar we gewoon even een praatje mee willen maken."




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2013 14:18 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 11 augustus 2013 13:56 schreef Dying Embrace het volgende:


Er zijn vissen gesignaleerd die berucht zijn omdat ze in testikels bijten.

De vis kraakt echter graag noten ...




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-08-2013 14:31 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Hehe, leg dat maar eens uit wanneer je binnengebracht bent op de spoed.


Willekeur en dictatuur!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2013 13:24 by Hexegot Profiel van Hexegot

Winkel stopt verkoop 'Hitlerschoen'

Een Duitse webwinkel heeft schoenen met het nummer 18 erop uit de verkoop gehaald. Dat getal geldt als code voor de letters A en H, de initialen van Adolf Hitler. Een antifascistische groep had om die reden bezwaar gemaakt tegen de verkoop van de sneakers.

De groep deed op Facebook een oproep aan webwinkel Tchibo om de kinderschoenen niet meer te verkopen. Dat bericht werd veel gedeeld op Facebook en de kritiek op Tchibo nam snel toe.

Inmiddels zijn de rode en blauwe sneakers niet meer te vinden op de website van Tchibo. Het bedrijf heeft geen verdere toelichting gegeven op de kwestie.

"Ironie"
Wel zijn er op Facebook nu ook veel mensen die het overdreven vinden dat de schoenen meteen uit de verkoop zijn gehaald. "Veel cijfercombinaties leiden wel tot een afkorting die iets betekent, dan kan je alles wel verbieden", zegt iemand. "Mogen sportshirts met nummer 18 dan ook niet meer?", schrijft een ander.

De antifascistische groep die de kwestie aanzwengelde schrijft in een reactie op Facebook: "wij wilden gewoon kinderschoenen kopen en hebben toen de betekenis van het woord ironie nog eens opgezocht".

(NOS.nl)

Don't you love them lefties...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-08-2013 13:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

[kingdiamond]18 is actually 9[/kingdiamond]

Sjongejonge...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2013 14:13 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2013 13:41 schreef De Tegenpartij het volgende:
[kingdiamond]18 is actually 9[/kingdiamond]

Sjongejonge...





AH-tassen verbieden lijkt me ook een goede. Daar heb je geeneens een cijfercombinatie op staan, maar meteen de initialen, de boeven


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-08-2013 14:28 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net



5 Euro's? Op je muil!!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-08-2013 14:29 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik koop altijd Jodenkoeken bij AH.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2013 14:39 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2013 14:29 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik koop altijd Jodenkoeken bij AH.


ik altijd gasflesjes


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-08-2013 14:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 augustus 2013 13:24 schreef Hexegot het volgende:
De antifascistische groep die de kwestie aanzwengelde schrijft in een reactie op Facebook: "wij wilden gewoon kinderschoenen kopen en hebben toen de betekenis van het woord ironie nog eens opgezocht".

Ik heb die update ook nog eens in het Duits gelezen en deze vertaling enkele malen maar ik begrijp echt to-taal niet wat ze nou proberen te zeggen


I wish I was a butterfly


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 13-08-2013 15:20 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ik las het al een paar keer en vroeg me al af of het nu aan mij lag



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2013 15:35 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

ik heb hetzelfde probleem met dat stukje over ironie.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen