|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nogmaals, supergoed nieuws en het gaat nu gewoon lukken! En ook hier nog een keer, omdat ik zo trots ben als een hond met 5 lu..., ik bedoel 5 staarten: Na 6 terugplaatsingen is het gelukt, we verwachten een dochter in juni Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Meisjes zijn leuk! Gefeliciteerd! |
|
Count Steel, opperbaas! Ik duim mee voor je, Ethereal! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dank je wel! En Pim ook natuurlijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Zijn jullie aan het adopteren? |
|
Nee hoor, dit wordt een product van onszelf. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wooh, gefeliciteerd!! |
|
En in juni al, ligt niet zo ver meer De moshroom aan het inruilen voor een kinderkamer? Je kan evt behangpapier kiezen met die NBA/moshlogo's. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-02-2015 12:20] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Gefeliciteerd man! Hier werden we vorige week om 4:00 wakker getetterd door een kind die poesje mouw zat te zingen. Bezint eer ge begint. Je moeder. |
|
Congrats aan de aanstaanden en succes aan de probeerders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dank allen! @Ben, ja man. Gaat heel snel nu! Kinderkamer is al klaar, ik breng nu alleen nog maar de tuin- en douchemosh Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: * mauw Een betere opvoeding, begin bij jezelf. |
|
Je toekomst 2.0 De tering.. dacht ik even dat de vorige topic titel niet dommer kon.. enter Count Steel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Je kan ook je mond houden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In dat laatste geval moet je Oceano opleggen. En een nieuwe moshkamer zoeken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Goed bezig kerel, tof! Van harte! 6 terugplaatsingen, heftig... Via invriezingen of via een andere weg? Aangezien er in NL maar 3 vergoed worden..? En dank allen voor de succeswensen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Beste maat verwacht binnen afzienbare tijd een tweede telg. Dat vind ik dan weer wél leuk. Lekker opportunistisch de leuke oom uithangen en ze dan aan het eind van de dag weer gewoon overdragen aan de rechtmatige ouders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Exact wat ik voel. Kinderen zijn leuk, maar van zodra ze lastig worden kan je ze beter aan iemand anders overlaten. Het idee van peter worden lijkt me veel, veel leuker dan het idee van vader worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben er ook gewoon te druk en egoïstisch voor. Je moet er zo veel voor opofferen ("maar je krijgt er ook héél véél voor terug"), en ik ga liever een keer extra op vakantie en bestel daarna nog een LP of wat. Of zo. Peter worden lijkt me dan weer niets. Ik blijf liever gewoon Ralph. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat laatste had ik moeten zien aankomen :') Ben het heel erg eens met je punten. Heb echt geen zin om 24 uur per dag bezig te zijn met een kind (laat staan twee) om de resterende tijd nog met jezelf of je halve trouwboek te spenderen. Misschien later. Vast wel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Graag gedaan. quote: Denk het in mijn geval niet. Ik word dit jaar 35, dus als het er überhaupt nog van zou kunnen komen, vind ik dat de klok op het gebied van leeftijd wel aardig door begint te tikken. Je wilt ook nog actief iets met je kinderen doen, en een tiener in huis hebben lopen terwijl je zelf al in de vijftig bent lijkt me een beroerd plan. Scheelt misschien dat ik zelf vrij jonge ouders heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Opofferen? Dat ligt maar net aan hoe de verhouding is. Ik voel niet dat ik veel opgeofferd heb nu ik 2 kinderen heb. Standaard elk weekend de stad in gaan en blauw worden heb ik ook wel gezien, saai. Veder nog steeds druk met muziek, geen probleem. quote: Haha, ik snap je, maar hoezo zou je niet extra op vakantie kunnen met een kind? En LP's kan je blijven kopen hoor. Boeiender |
|
quote: Oh, natuurlijk kun je met kinderen ook op vakantie en met muziek bezig zijn, het was ook maar een voorbeeld. Ik ben behoorlijk gehecht aan mijn vrijheid, dat is het vooral. Kunnen gaan en staan waar je wilt zonder twee of drie andere mensen in huis om constant rekening mee te moeten houden. Voor een gedeelte is dat ook de reden dat ik vrijgezel ben, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 16-02-2015 9:19] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Goh.... Boeiender |
|
Het is een keuze. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |