|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Woef, woef............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Hoezo te ver? Het is gewoon van mensen af te zien als ze uit een inteeltregio komen, of dat nu Volendam, Zwolle en omgeving of Zeeland is. Een feitelijke constatering, zit totaal geen belediging of sneer in. |
|
Ach, als het er op aan komt stammen we kennelijk allemaal af van Adam en Eva. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe, leuke foto's man, lekker beetje door de modder stampen, vond ik vroeger ook prachtig Hier begint alles een beetje te wennen, in het begin is het allemaal even zoeken maar uiteindelijk word je overal wat handiger in Zo durfde ik de kleine in het begin nauwelijks op te pakken want klein en kwetsbaar, nu leg je d'r rustig op 1 arm terwijl je met de andere een luier pakt ofzo. Enige waar ik niet aan kon wennen waren die aluminium kutkruiken, wát een ondingen. Begonnen al snel te roesten, rubbers vlogen er telkens uit, al 50x m'n klauwen gebrand.. Sowieso, ik hou er niet van om flessen het kokend water bij mijn dochter in het bed te leggen. Rot op met die dingen. Inmiddels vervangen door een elektrische, 4 minuten de stekker in het stopcontact en heerlijk warm de komende 5/6 uur. Absolute aanrader. Slaapgebrek valt ook nog mee, ik pak de voedingen tot 00:00/01:00 en vrouwlief doet de nachtvoedingen. Zij gaat rond 21:00 het nest in waardoor we allebei sowieso een uurtje of 6/7 slaap hebben. Tot zover goed te doen, al vallen mijn ogen zo af en toe nog wel eens dicht als ik 's avonds op de bank zit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: geweldig dit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Wen d'r maar aan. Dit blijf je nog wel een tijd houden Mooie foto's weer hier Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Onze 2 zombies konden vandaag niet snel genoeg op school zijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Leuke foto's allemaal Niks lekkerder dan languit op de bank met dochterlief die bij je ligt te slapen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mijn dochter is 21. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat is je punt? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wij hebben geen bank, laat staan kinderen. Maar goede stoelen en katten voldoen. VIESPEUK!!! |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik vind knokken met mijn zoon ook erg leuk anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 Ik wil ook een zoon, laatst mijn dochter neer gehoekt maar dat is toch niet hetzelfde. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je kunt haar altijd aan MMA laten doen en kijken hoe lang je de winnende partij blijft. Dat houdt het spannend, he? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2015 20:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ervaringsdeskundige? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Morbid Morbid Angel. VIESPEUK!!! |
|
Mickey Mouse Aggression Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toen ze vlgs mij nog maar paar dagen oud was. Onbedoeld semi-arty foto: When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |