|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inenten niet leuk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ziek worden nog veel niet-leuker. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Yup, vandaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
En n half uur later weer wakker is haha When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Balen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De warme, zachte one-pack van papa wordt verkozen boven t dure, super ventilerende, multifunctionele, ergonomische baby-bedje. When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch al in de gazet geraakt, die van ons! Linksboven, tegen die groene trui. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Kijk je wel uit voor de pastoor? Against God and Government |
|
quote: Fusion had een meisje toch? |
|
quote:Van jou vind ik m dan wel weer lollig. Jij bent dan ook geen rotzak When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik was dan ook best heel subtiel. |
|
quote: erg laag, zelfs voor jou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet alle gristenen hebben een pastoor, natuurlijk. Da's meer iets voor onder de rivieren en Groenlo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen kinderen dus hier. Maar als ik ze had, zoiets is wel leuk, zeg. En er zijn er nog een paar van deze, allemaal vette nummers. Gaaf! edit: Ze worden wel beter, zeg. Talentjes. https://www.youtube.com/user/66portal/videos [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 05-12-2015 20:22] VIESPEUK!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:01] signature |
|
De grootste wil regisseur worden denkk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 11:00] signature |
|
Al weer een dag of 9 oud! Onze dochter Kyra (roepnaam Boris) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Feli! Leuk he? When your people matter, menstrual health matters |
|
Dank! Ja, helemaal te gek Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Slaap je al n beetje? Borst- of kunstvoeding? When your people matter, menstrual health matters |
|
Slapen gaat best aardig nu. Ondertussen 2-4 onderbrekingen per nacht. Helemaal over op borstvoeding nu. Waren vorige week wel een paar dagen bijvoeren met kunstvoeding nodig om te voorkomen dat ze te ver onder geboortegewicht kwam. Maar al met al wel mazzel dus met hoe soepel het eigenlijk gaat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mazzelaar When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gefeliciteerd keerl! Mooie naam. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |