|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanaf vandaag 1 tiener in huis. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Gisteren een Grote Dag! Haar eerste, bewuste poep(je) op de wc When your people matter, menstrual health matters |
|
"The order is engage for silent drive..." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Onderzeeer? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Yep, B-143 (Foxtrot type 641) van de sovjets uit 1960. Lag de afgelopen 20 jaar in de Zeebrugse haven, maar verdwijnt eind dit jaar voorgoed. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-05-2018 10:41] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Cool. Ook wel eens in geweest, best indrukwekkend. Claustrofebo (kennen we die nog?) kreeg ik er van. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ook alweer bijna twee maanden papa van een flinke knaap. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Gefeli! When your people matter, menstrual health matters |
|
Thanks. Met de nieuwe osteopaat lijkt hij eindelijk wat rust te vinden. Waren heftige krijsweken. Groeien lukt wel aardig. Geboren op 51,5 en 3035. Afgevallen naar 2885 en nu op 2 maanden 60 en 5300. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hier begint het spannend te worden. Mevrouw is 38+ weken zwanger. Elin wordt elke dag wakker tussen 6 en 7 wakker, dus ik ben sinds een aantal weken steevast de klos met het uit bed halen, verschonen etc. Ik ben afgelopen week al een paar keer naar bed gegaan met de gedachte: "de weeën asjeblieft niet vanavond", haha. Ook naar: nesteldrang van mijn vrouw. Zij kan het niet, dus het komt allemaal op mijn bordje. Met zwangere vrouwen ga je uiteraard niet in discussie. Verder ben ik heel positief hoor! |
|
Maar om 6 a 7 uur je kind uit bed halen etc etc is toch geen zware taak? Of snap ik je verkeerd? When your people matter, menstrual health matters |
|
Hangt natuurlijk af van het uur waarop je gaat slapen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik lig zelden voor 11 uur in bed ja |
|
Aha! Dan heb je t zelf in de hand dus When your people matter, menstrual health matters |
|
Zal wel wat zeggen over mijn search history maar als ik YouTube open krijg ik zo veel junk van hippe jonge Nederlandse vloggers die jongeren (vooral meisjes) interviewen met vragen als "wie zou je n**ken voor 200", "mag ik je telefoonnumer" etc.... ik als vader van een dochter zit er sterk over te denken om dochterlief verder op de Zuidpool zonder internet en samenleving op te voeden... When your people matter, menstrual health matters |
|
doe maar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat ik vreemd vind is dat je daar dan ook naar gaat kijken. Hoeft niet namelijk. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Nog iemands' kinderen die totaal verslaafd zijn aan fucking Fortnite? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Jij kijkt nooit iets wat je verbaast, afschuwt etc uit nieuwsgierigheid? Of om op de hoogte blijven? Etc? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:toontje lager When your people matter, menstrual health matters |
|
Het wordt weer gezellig zo te zien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Eerste drumles afgelopen weekend: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
dat wil mijn dochter ook, ik ben naarstig op zoek naar een docent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Drummer van onze band heeft ooit lessen gegeven en hij wil mijn zoon wel de kneepjes van het vak leren. De wachtlijsten in en rond Brugge zijn belachelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |