|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een dröpke. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Aaaaaaaaaw When your people matter, menstrual health matters |
|
Kleine muppet Vraagt nu ook regelmatig om muziek. Probeerde laatst Nile... Tijdens het intro keek ze me aan en vroeg ze om een "Ander sjiekie?" maar toen het geweld losbarstte was alles goed en ging ze prinsesheerlijk met haar pop zitten spelen Nu vraagt ze, na een paar autoritjes, om "Bebiemetow". Begint zowaar woordjes mee te zingen. Jawel, indoctrinatie werkt! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bleke Pietin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
een zeurpiet signature |
|
Je kent 'r? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je heet Janna tegenwoordig? /ND HAHAHAHAAA LOLZ!!!! WTF!!!1!!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ha! Prachtig! |
|
Merci De middelste (op de foto) heeft intussen toch ook z'n hobby gevonden, denken we [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 06-12-2017 14:48] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Er is een behoorlijk verschil hoe mijn vrouw en ik onze kleine fotograferen. Mijn vrouw: Ik: En na alle miskramen, twee buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en dergelijke, blijkt de weg voor de tweede gebaand te zijn. Tweede maand was het raak en onze tweede wordt eind mei, begin juni verwacht. |
|
quote: Te gek nieuws kerel, van harte samen! Het is jullie gegund Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vette shizzle goed nieuws!! When your people matter, menstrual health matters |
|
ik snap het echt niet. na al die ellende en pijn nog een tweede erbij ??? echt serieus what the fuck. noem me maar een botte hork, maar ik zou mezelf zo'n tweede lijdensweg echt niet aandoen. |
|
Je moet sowieso n beetje gek zijn om je hele leven op te geven voor zo'n kleine irritante snottebel When your people matter, menstrual health matters |
|
Katten zijn veel leuker en stukken minder gedoe! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: dat zal het wel zijn hehe |
|
Thanks! Ik zal wel dubbel geschift zijn Het is dat je niet kan bepalen wanneer je weer een kind krijgt. We hebben lang over de eerste gedaan en dus kon het goed mogelijk zijn dat de tweede ook maanden of misschien wel jaren kon duren. Straks zit er anderhalf jaar tussen Elin en haar broertje of zusje. Het worden tropenjaren, maar aan de andere kant denk ik dat het wel beter voor haar sociale ontwikkeling is dan wanneer er 3-4 jaar tussen gezeten zou hebben. |
|
Sommige mensen moeten helemaal geen kinderen hebben. https://www.ad.nl/buitenland/ouders-die-zoontje-6-vijftien-uur-in-de-kou-lieten-staan-krijgen-tien-jaar-cel~a23073db/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat vinden die keuters er eigenlijk van dat hun pa of ma hier te pas en te onpas foto's van ze neerplempt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
je moet het maar willen. als ik bij vrienden ben die kleine kinderen hebben wil ik na een half uur al weg. knettergek wordt ik er van. gejank, gegil. hoe houden mensen dat in godsnaam hele dagen uit ??? |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.ad.nl/show/is-bevallen-van-een-kind-echt-een-ware-hel~a9c13a93/ mij niet gezien die ellende |
|
quote:Gezeik. Als je niet tegen kinderen kan moet je er niet aan beginnen. Klaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |