|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schattig weer heren! Wat vinden we van Teletubbies? Vind 't idd hopelijk nogal magertjes, maar het is tenminste niet vol met nare epileptische flitsen en drukke, ongefocuste herrie. Meningen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Geniet er nog maar van... hier nu ome opa etc. Wat een verschrikkelijk troep is dat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Krijgt ze dat dan van vriendjes mee ofzo? When your people matter, menstrual health matters |
|
Helaas niet... tekenfimpjes tegenwoordig zijn gewoon verschrikkelijk. Er zijn gewoon series die de jongens niet mogen kijken van ons. En als je dat doet.... dan voel jij je net zoals je eigen ouders. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
@fusion Jij leest natuurlijk iedere dag een bijbelboek voor om je dochtertje al zo vroeg mogelijk te hersenspoelen. [/tww] Oh wacht. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-01-2017 11:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja geweldig, ze was bloedfanatiek. quote: Nora vind het leuk, vooral Lala. Ik ben er inmiddels aan gewend, maar die stemmetjes blijven irritant. quote: Rot eens op uit dit topic, met je nutteloze en vooral kansloze reacties. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-01-2017 11:48] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De groetjes aan Nora. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik heb toch wel een zwak voor Pizza Steef. En natuurlijk voor zijn vader Nacho Kees. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh oh.... De Grote 'Nee' Fase is gearriveerd.... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Van wie zou ze dat hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Welke zijn dat? |
|
Die van mij begint juist geluidjes te maken! Lachen kan ze ook al: |
|
quote: Breaking Bad? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat de kinderprogrammadiscussie betreft; Ik ben eigenlijk al een jaar bezig met het verzamelen van mooie tekenfilms en dergelijke. Veel is ook op internet te vinden, zoals Alfred J. Kwak. Tik Tak keek ik vroeger heel veel. Verklaart waarschijnlijk wel waarom ik zo dol ben op psychedelische muziek. ALs je een beetje goed kan zoeken, vind je genoeg om je koter op een smaakverantwoorde manier aan het beeld te kluisteren. |
|
quote: Tip: Nils Holgersson. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Plus David de Kabouter mijns inziens I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Goede tips allemaal! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Aaaaaaaw When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zit je nou gewoon mijn avatar te lopen te jatten te lopen? quote: Prachtig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Creatief met kurk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat kijkt die meneer nors. When your people matter, menstrual health matters |
|
Terecht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij geeft zo een beetje de indruk dat 't een aangemeten 'stoere houding' is. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |