IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Je toekomst 2.0 [kinderen] Vorige pagina | Volgende pagina
innuendo
Usericon van innuendo
Posted 03-11-2016 17:25 by innuendo Profiel van innuendo

quote:
Op 3 november 2016 11:02 schreef Count Steel het volgende:
Nog even en dan zie je een opeens een elleboog, knie of voet tegen haar buikwand aandrukken. Zo'n raar gezicht


Ben benieuwd of we dat mee gaan maken. Mijn vrouw is wat steviger dan gemiddeld. Echo-foto's zijn dan ook wat waziger dan je gemiddeld ziet. Gelukkig kun je aan haar wel heel goed zien dat ze zwanger is verder. Ik zag het trouwens eens op een filmpje, ergens best freaky, haha


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-11-2016 9:19 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Halloween kids



(zombie en the joker voor de slechte ziender)


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


StaalCore
Usericon van StaalCore
Posted 04-11-2016 12:23 by StaalCore Profiel van StaalCore

quote:
Op 3 november 2016 11:10 schreef zodiac lung het volgende:
Nog even en in plaats van een uur langer slaap, word je met in de ingang van de wintertijd gewoon een uur eerder wakker.




Harm's Way


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 27-11-2016 10:49 by innuendo Profiel van innuendo

quote:
Op 7 oktober 2016 8:19 schreef Ethereal het volgende:
Keep us posted!



Doen we dan maar even he!

Gisteren, heel vroeg in de ochtend is onze dochter Elin dan eindelijk geboren. Dat zat er al sinds woensdag (toen precies 37 weken) aan te komen. Mijn vrouw had licht bloedverlies en iets wat op weeën leek. Na overleg met het ziekenhuis er even heengegaan. Daar kwamen ze erachter dat ze al 2-3 centimeter ontsluiting had en dat het niet meer lang zou duren. Vrijdagavond tegen middernacht naar de spoedpost gereden en drie uur later was ze geboren.

Na controles en nog even geslapen te hebben (uurtje, gok ik zo) zijn we naar huis gegaan en sindsdien staat ons leven op z'n kop. Onwerkelijk, spannend en zo geweldig!




Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-11-2016 11:12 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Gefeliciteerd en geniet ervan!


5 Euro's? Op je muil!!


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 27-11-2016 11:44 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Profiel van OZZWorkshttp://www.zwaremetalen.com/

Gefeliciteerd!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-11-2016 12:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Proficiat!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-11-2016 20:13 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 november 2016 10:49 schreef innuendo het volgende:
Doen we dan maar even he!

Gisteren, heel vroeg in de ochtend is onze dochter Elin dan eindelijk geboren. Dat zat er al sinds woensdag (toen precies 37 weken) aan te komen. Mijn vrouw had licht bloedverlies en iets wat op weeën leek. Na overleg met het ziekenhuis er even heengegaan. Daar kwamen ze erachter dat ze al 2-3 centimeter ontsluiting had en dat het niet meer lang zou duren. Vrijdagavond tegen middernacht naar de spoedpost gereden en drie uur later was ze geboren.

Na controles en nog even geslapen te hebben (uurtje, gok ik zo) zijn we naar huis gegaan en sindsdien staat ons leven op z'n kop. Onwerkelijk, spannend en zo geweldig!





Te gek man, gefeliciteerd! En trust me, het wordt alleen maar toffer Geniet ervan! (Al is dat zo'n enorm cliché dat ik 'm eigenlijk niet wil gebruiken... )


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-11-2016 20:42 by El Chulo Profiel van El Chulo

Gefeliciteerd en veel geluk!
Mooie tijd, maar later wordt het eigenlijk nog veel leuker idd..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-11-2016 21:37 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Gefeliciteerd!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-11-2016 21:38 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Nora is inmiddels 3,5.







5 Euro's? Op je muil!!


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 27-11-2016 22:48 by innuendo Profiel van innuendo

Bedankt allemaal! Ik geniet echt met volle teugen. Het besef dringt nog niet helemaal door dat dit aapje echt van ons is, maar ik kan echt niet hard en vaak genoeg hoe geweldig ze is. Ze drinkt goed, huilt weinig en zit vaak heerlijk spastisch met haar armpjes te zwaaien. Ik vind het allemaal even prachtig om te zien.


Mooi meisje hoor, Sgeiterd. Ik hoop dat de mijne ook zo'n vrolijke wordt.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-11-2016 22:56 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 november 2016 22:48 schreef innuendo het volgende:
Het besef dringt nog niet helemaal door dat dit aapje echt van ons is, maar ik kan echt niet hard en vaak genoeg hoe geweldig ze is.


Raar is dat hè Ineens heb je zo'n muppet in huis, en geen idee wat je ermee aanmoet... Weet nog dat wij 's avonds voor het eerst met zijn drietjes thuiskwamen en dat ik lichtelijk paniekerig was omdat ik bang was dat er geen kraamhulp zou komen.. Ik weet toch helemaal niet hoe ik luiers moet verschonen, hoe ik d'r vast moet pakken of hoe ik zo'n ukkie in bed moet leggen... Gelukkig kwam die hulp ook, hehe, was dolgelukkig

(Dochter had in het ziekenhuis een navelinfuus waardoor ik het daar niet aandurfde zelf luiers te verschonen of aan/uit te kleden, vandaar het totale gebrek aan ervaring)

Ik besefte na een paar weken wel dat er een baby was, maar het besef dat ze ook daadwerkelijk de rest van d'r leven zou blijven, dát duurde wel even. Sterker nog, het idee dat dat schattige hoopje dreumes ook gaat uitgroeien tot een peuter, kleuter, tiener en puber, dáár kan ik me werkelijk helemaal niks bij voorstellen. Al begint ze nu te staan, kletst ze de hele dag en wordt het écht elke dag weer nog leuker.

Mooi spul hè


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-11-2016 9:03 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Mooie naam ook, proficiat, en geniet er met volle teugen van (voordat het schattige er af is ).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2016 9:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2016 10:49 schreef innuendo het volgende:
Doen we dan maar even he!

Gisteren, heel vroeg in de ochtend is onze dochter Elin dan eindelijk geboren. Dat zat er al sinds woensdag (toen precies 37 weken) aan te komen. Mijn vrouw had licht bloedverlies en iets wat op weeën leek. Na overleg met het ziekenhuis er even heengegaan. Daar kwamen ze erachter dat ze al 2-3 centimeter ontsluiting had en dat het niet meer lang zou duren. Vrijdagavond tegen middernacht naar de spoedpost gereden en drie uur later was ze geboren.

Na controles en nog even geslapen te hebben (uurtje, gok ik zo) zijn we naar huis gegaan en sindsdien staat ons leven op z'n kop. Onwerkelijk, spannend en zo geweldig!



Mooi spul! Goed dat 't allemaal goed Is gekomen en de bevalling zo snel is gegaan! Leuk hè?

Hoop dat jullie meer slaap hebben dan wij die eerste periode tot en met nu zeg maar :D


When your people matter, menstrual health matters


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 28-11-2016 23:27 by innuendo Profiel van innuendo

quote:
Op 28 november 2016 9:48 schreef Fusion het volgende:
Mooi spul! Goed dat 't allemaal goed Is gekomen en de bevalling zo snel is gegaan! Leuk hè?

Hoop dat jullie meer slaap hebben dan wij die eerste periode tot en met nu zeg maar :D


Superleuk! Kan het niet vaak en hard genoeg roepen. So far zijn de nachtdiensten verrassend goed te doen. Tuurlijk is het balen als je om 3 uur je nest uit moet om de luiers te verschonen en de fles te geven (mijn vrouw wil geen borstvoeding geven), maar verder huilt ze weinig. Dat kan natuurlijk te maken hebben met dat er geen borstvoeding op gang hoeft te komen, waardoor je niet weet hoeveel het kindje binnen krijgt. Ik denk dat ik zeker wel een uur of zes per nacht slaap krijg. Daar had ik vooraf in elk geval voor getekend.


quote:
Op 28 november 2016 9:03 schreef PandroidJack het volgende:
Mooie naam ook, proficiat, en geniet er met volle teugen van (voordat het schattige er af is ).


Thanks! Zal wel even eerlijk toegeven dat de credits voor de naamkeuze voor mijn vrouw zijn, haha. Ik heb alleen de achternaam geleverd.


quote:
Op 27 november 2016 22:56 schreef Ethereal het volgende:
Raar is dat hè Ineens heb je zo'n muppet in huis, en geen idee wat je ermee aanmoet... Weet nog dat wij 's avonds voor het eerst met zijn drietjes thuiskwamen en dat ik lichtelijk paniekerig was omdat ik bang was dat er geen kraamhulp zou komen.. Ik weet toch helemaal niet hoe ik luiers moet verschonen, hoe ik d'r vast moet pakken of hoe ik zo'n ukkie in bed moet leggen... Gelukkig kwam die hulp ook, hehe, was dolgelukkig

(Dochter had in het ziekenhuis een navelinfuus waardoor ik het daar niet aandurfde zelf luiers te verschonen of aan/uit te kleden, vandaar het totale gebrek aan ervaring)

Ik besefte na een paar weken wel dat er een baby was, maar het besef dat ze ook daadwerkelijk de rest van d'r leven zou blijven, dát duurde wel even. Sterker nog, het idee dat dat schattige hoopje dreumes ook gaat uitgroeien tot een peuter, kleuter, tiener en puber, dáár kan ik me werkelijk helemaal niks bij voorstellen. Al begint ze nu te staan, kletst ze de hele dag en wordt het écht elke dag weer nog leuker.

Mooi spul hè


Komt wel aardig overeen ja! Ik heb wel het idee dat ik er snel inrol. Mijn vrouw heeft duidelijk wat meer ervaring met baby's en de kraamverzorgster heeft alles super uitgelegd en voorgedaan, dus op dat vlak heb ik niks te klagen. Maar ik heb de afgelopen dagen vooral doorgebracht met het staren naar de kleine met een oor tot oor glimlach. Een buitenstaander zal waarschijnlijk denken dat ik stijf sta van de drugs ofzo.

Sta ervan te kijken hoe ze zich ontwikkeld. Dit was nota bene dag drie! Nog verder uit de kreukels en de ogen vaker open. De snelle glimlach na een dikke scheet was absoluut het hoogtepunt. :D


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-11-2016 0:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zes uur per nacht? Lucky B!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-11-2016 4:29 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vandaag toch zeker weer 2 uurtjes geslapen hiep hoi


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2016 14:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

2 uur te veel


signature


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 29-11-2016 14:10 by innuendo Profiel van innuendo

Ouch!

Nu heb ik daarover weinig referentiemateriaal, maar is dat niet erg weinig na ruim een jaar?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2016 14:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-03-2017 10:58]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-11-2016 19:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Neuh, heeft nu een fase dat ze 's nachts wakker wordt en een fles wil. Na flinke griep van 3 weken terug Is dat er ingeslopen. Nu weer trainen door te slapen. Maar als ze zeg 15 minuten huilt slaapt mijn vrouw daarna weer in, ik soms ook, maar soms ook niet.


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-12-2016 9:28 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Het zoveelste bezoek aan het Museum van Natuurwetenschappen in Brussel (bij mijn kinderen vooral bekend als het 'dino-museum'), dit keer met een tijdelijke tentoonstelling over, je raadt het nooit, gif(tige dieren).



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-12-2016 19:14 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 november 2016 21:38 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nora is inmiddels 3,5.








Mooi snuutje hoor, al een echte dame

quote:
Op 5 december 2016 9:28 schreef PandroidJack het volgende:
Het zoveelste bezoek aan het Museum van Natuurwetenschappen in Brussel (bij mijn kinderen vooral bekend als het 'dino-museum'), dit keer met een tijdelijke tentoonstelling over, je raadt het nooit, gif(tige dieren).




Gaaf! Kan niet wachten tot ik ook dat soort dingen met Isa kan doen


Isa is inmiddels dik 14 maanden en gaat als een speer... En het gaat allemaal zo vanzelfsprekend, bizar. Ze eet, slaapt en is de hele dag vrolijk, heerlijk! Af en toe lekker eigenwijs, en ze is nu zo lang dat ze alles op tafel kan bereiken.. Dat heeft inmiddels al één afstandsbediening gekost

Sterker nog, we zijn (wederom via het ziekenhuis) aan het kijken of we er niet nog een broertje of zusje bij kunnen fabriceren. Één poging, all or nothing. Wordt dat hem niet, dan is het pech gehad en zijn we dolgelukkig dat we een prachtige en kerngezonde dochter hebben. Lukt het wel, dan is dat fantastisch. We'll see. Staan er gelukkig ook ontzettend nuchter in en kunnen het zeker aan als het niet lukt, maar zolang de kans er is proberen we er alles uit te halen. Daarna is het ook echt klaar en worden er wat zaad- danwel eileiders geknipt zodat we er in het achterhoofd ook niet mee bezig blijven. Dan wordt het zo'n verhaal zonder einde en blijf je nog jarenlang "kalenderneuken", iets waar de lol na één keer ook echt af is.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-12-2016 15:49 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 december 2016 19:14 schreef Ethereal het volgende:
Mooi snuutje hoor, al een echte dame



Bedankt man!

De babytijd is leuk en mooi, maar ik begon het pas echt tof te vinden toen ze kon lopen en dat je dingen met haar kon doen. We gaan af en toe naar Ballorig en springen, klimmen en klauteren wat af. Naar het bos is ook heerlijk, je kind wat leren over de natuur en zo.

Ik heb zo'n vermoeden dat Nora tandarts wil worden.





5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen