|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu al goed bezig. Was spontaan trouwens Inmiddels zijn moeder en dochter ook weer thuis, geweldig. Suikerwaardes waren perfect, ligt nu heerlijk in d'r eigen bedje te slapen. Niks geen monitoren, slangetjes en infusen, genieten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Haha, mooie foto. Bedankt allemaal! Ja Ethereal, zo'n ongeplande keizersnee brengt wel wat ongemakken met zich mee zoals een paar dagen langer in het ziekenhuis blijven. Maar sinds vrijdag zijn moeder en zoon gelukkig allebei thuis. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 29-09-2015 22:50] |
|
quote: Mooi man!! Heb je er ook naast gezeten tijdens de keizersnee? Heb best een hoop bizarre dingen meegemaakt, maar aanwezig zijn terwijl er 4 man in je vrouw staan te wroeten en er een kind uittrekken spant wel de kroon tot zover Enjoy!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hier een opgewekte bevalling en zowel vrouw en kind aan e hartmonitor ivm meconiumhoudend vruchtwater, geeb pijnstilling. Pffff.... Maar goed, het eindresultaat ligt nu lekkerbnaast ons te kreunen in haar slaap When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gefeliciteerd man!! Had even over je post heengelezen Inmiddels alweer thuis? 05:18. Hmpf. Wist niet dat dat bestond eigenlijk. Ook even wennen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja man, jullie ook van harte. Ja ze is alweer 16 dagen oud nu. Mocht eigenlijk dag van bevalling al naar huis hoor. Lekker hé dat slaaptekort? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik zit 20 kamelen boven de gemiddelde vraagprijs, dus t wil nog niet echt vlotten. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nachwuchs #2 is onderweg. Maart 2016 is het zover Bruce Banner |
|
quote:Vrolijke boel ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hoe is het mogelijk.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Nou! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ? Heeft niemand ooit The Talk met je gevoerd? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-10-2015 12:24] Bruce Banner |
|
Gefeliciteerd verse ouders met de nieuwkomertjes en in opbouw zijnde babyspul. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-10-2015 0:26] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nijboer op 17-10-2015 1:31] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heerlijke boswandeling gemaakt met de kleine opdonders [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-10-2015 17:28] Boeiender |
|
ff je kater weggewandeld, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
Die zien er precies zo uit als wat je mag verwachten van grut geboren in die regio. Goede inteeltkoppen. |
|
quote: Ga je nuniet een beetje te ver gast, dat je een hekel hebr aan bepaalde iedereen hier okee maar kinderen zo lafjes neersabelen hier is zelfs voor jou zeer lafjes.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ze hebben in elk geval niet zo'n verzoerde kop als jij. Niet dat ik weet hoe je eruit ziet, maar je commentaren zeggen genoeg. Ik vind het leuke kinderen om te zien, ze zijn tenminste blij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |