|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gezeik. Een eeuwige discussie, die over "de jeugd van tegenwoordig". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn jongste, met dé Leeuw op de achtergrond. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
In Limburg, waar de tijd bleef stille staan The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooi! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Foto's laten maken voor moeders d'r 60e verjaardag, met alle 4 kleinkinderen. Nog een beste opgave. Die van Isa zijn best gelukt, trots [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 08-06-2017 21:14] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Schattig! When your people matter, menstrual health matters |
|
Tsja [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 09-10-2022 15:42] When your people matter, menstrual health matters |
|
Gefeliciteerd met die kleine, Fusion! Wees maar zuinig op haar, en daarom ook op jezelf en op je vrouw. Jullie hebben elkaar allemaal nodig. En ja, ik ben een beetje een hippie ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:dank je bas When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: *opgeslagen* [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-10-2022 8:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou en? When your people matter, menstrual health matters |
|
Voor als je sip bent! |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooie geste The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ach... Niet de mijne, het kind ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-09-2017 13:45] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tien maanden en wat groeit ze hard. |
|
Schattig When your people matter, menstrual health matters |
|
(ik amuseer me rot met Instagram) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Liev hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
Halloween! M'n 2 zonen en de zoon van m'n zus (rechts). Kan je zo een black metal-logo boven plakken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Tsja [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 09-10-2022 15:42] When your people matter, menstrual health matters |
|
Prachtig Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En een hoekige Fusion, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |