|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk. Internet is maar internet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Godver, dat zou ècht een ultieme kutstreek zijn. De spanne van één mensenleven is wat mij betreft ruimschoots, maar dan ook ruimschoots voldoende. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Mevrouw heeft een nieuw bed. Heel weekend mee druk geweest (is tweedehands, maar moest plankje voor plankje uit elkaar) maar ze is er dolblij mee, hehe... Mooi Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
heel mooi ^^ signature |
|
3 jaar alweer zeg. Vandaag met oma gevierd, morgen met 10 kinderen in Monkey Town When your people matter, menstrual health matters |
|
Mijn zoon is een held. Eerst neemt hij het tegenover al zijn vrienden op voor het jongetje dat gepest wordt in de chat van het gamen. En als ze door blijven gaan flikkert hij ze allemaal uit de party, om met het gepeste jongetje door te blijven spelen. En vervolgens nodigt hij hem nog uit om te blijven logeren ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Gefeli! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wauw wat koel. Volgens mij ben je apetrots When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Van harte man! Leuk, nu snappen ze ook echt dat ze jarig zijn en wat dat inhoudt Hier duurt dat nog 9 dagen voordat ze 3 wordt, hehe, ligt een enorm speeltoestel onder een zeil in de tuin en ze heeft er nog geen seconde naar omgekeken. Dat wordt wel een verrassing quote: Hehe, eindbaas! Mooi man Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:hehe schattig. Zal vast in de smaak vallen! Ja érg bewust van de verjaardag haha. Heeft t er al maanden over, bijna dagelijks. When your people matter, menstrual health matters |
|
Maar twee gevallen van huilen binnen onze groep, één keer tegen elkaar botsen en één keer een lange man in een eng krokodillenpak die kwam entertainen. Voor de rest enorm geslaagd. Wel moe nu haha When your people matter, menstrual health matters |
|
Effie serieus blijven voor de foto ja. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Tof Gaaf, koters op die leeftijd.. Dagjes weg, dingen ondernemen.. Elke leeftijd heeft iets gaafs geloof ik Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Pfff iedere keer als ik Marco Castrato's "Dochters" luister schiet ik vol. Niet meer luisteren tijdens werk dus. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Echt waar? Zo'n clichénummer uit de Ewbank-stal wat nog gejat is van een Amerikaanse gospelzanger ook? Ik vind die tekst doodeng. "In mijn ogen blijft ze altijd klein". Nou, lekker dan, zo'n vader die obsessief een volwassen vrouw als een klein meisje blijft zien. En dan dat einde van dat nummer! Als ze getrouwd is, wordt ze ineens "voorgoed van een ander". Een conservatievere kijk op het huwelijk bestaat er niet, de vrouw als bezit van de man. En dan loopt de gemiddelde Borsato-liefhebber nog te mopperen op conservatieve moslims ook, terwijl dat beeld van het huwelijk makkelijk in een soortgelijk plaatje past.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik weet dat je dit ook op feestjes bij buren doet, en je t zelf heel leuk vindt When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik verpest wel graag feestjes. Maar wees eerlijk, die teksten van Ewbank barsten toch van de stoplappen, stijlfouten en clichés? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat is er mis met clichés? Anyway smaken verschillen enzo. Ik ben ook wat dommer dan jou, makkelijker publiek voor dit soort sentiment. When your people matter, menstrual health matters |
|
Daar geloof ik niks van, zo slim ben ik niet. Gewoon havo-niveau. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Opleiding zegt ook niet alles When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Precies. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gaat er iemand Bas zijn onzin stukkie (want vol onjuistheden en bijverzonnen dingen) wat puur en alleen geshreven is om even lekker dwars te zijn ook nog liken nou ja zeg weet je wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
https://youtu.be/SwlAdEnT-do Hier is het van gejat. Even clichématig en walgelijk. Ewbank is gewoon een prutser, dat kun je niet ontkennen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vreselijke tekst, ja. Wel een goed nummer verder. Maar daar is niet iedereen het mee eens, blijkbaar, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |