|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo zeg, de nee fase is weer terug, back with an attack! Best heftig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Tik 'm aan. 'Twee is nee' viel hier alles mee. Nu drie en af en toe lijkt het alsof de duivel bezit van hem heeft genomen. |
|
Ja ik herken t ja. Geen land mee te bezeilen. En dat terwijl ze altijd t meest vrolijke en extraverte kindje van de klas was. En best gehoorzaam en meegaand. Maar nu is alles 'nee', 'nee' en nog eens 'nee'. When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh, de herkenbaarheid. Eerst nee roepen, en dan pas kijken wat er eigenlijk gezegd/gevraagd wordt. Om daarna nog een keer nee te roepen. Ik zing ook regelmatig liedjes met d’r. Isa’s greatest hits zijn voor namelijk Een twee nee, Berend Nee, Ik zag twee beren broodjes nee, In de manenee en Op een grote paddenee. Al ligt ze nu in bed keihard Sinterklaas Kapoentie en Oh Denneboom te zingen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Haha, yes, hier ook nog steeds sinterklaasliedjes. En stoomboten van duplo. |
|
Mja [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 12:31] When your people matter, menstrual health matters |
|
Je gaat het ooit missen, die aandacht. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Geen last van. Ik ben blij dat ze groter zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bassie, het heeft met leeftijd te maken. Niet met lengte. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:*gniffel* Ik ben blij dat ze ouder zijn dan. Heb weinig met kleine kinderen. Die van mezelf gingen net. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het levert wel vragen op hoor, die kinderliedjes.. Ik bedoel, wat heeft tante Kee ooit misdaan dat bijna alle peuters zingen dat ze een dik mokkel is? Hoe is het nu met Berend Botje? Waarom klim je op een trapje naar een raamkozijn en vertel je me daarna wat een vogel en een vis doen? Vragen, vragen, vragen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
(zeker van ver) Zijn die van mij toch nog lief en schattig. En van dicht bij ook redelijk The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mijn zoon is een boom van een vent! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een Resident Evil boom! When your people matter, menstrual health matters |
|
Isa heeft net ontdekt dat man en vrouw van onder niet allemaal hetzelfde zijn... Prima ontdekking natuurlijk, al is het niet direct de bedoeling dat ze nu al bij drie verschillende supermarkten tegen de cassière (en de gehele wachtende rij) roept "Papa heeft een piemow. Isa heeft een dosie." True story. Dosie ja. Vorige week wijst ze in bad op d'r kruis en zegt "billen". Nee Isa, dat zijn geen billen. "Nee, kut." Wait... what? Maar gelukkig, ik had het écht goed verstaan want ze herhaalde het nog drie keer. Doosje was toen de eerste herstelmogelijkheid die in me opkwam en gelukkig heeft ze het geheugen van een olifant. Nog steeds benieuwd hoe ze in godsnaam bij haar eerste optie kwam... Het woord an sich kan ze best van mij gehoord hebben, maar dat ze ook weet waar dat woord bij hoort... Zal wel van de andere kinderen op het kinderdagverblijf, maar bijzonder blijft het. Ik heb mezelf toen even een poosje met stomheid geslagen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alles beter dan flamoes. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Proem "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Vazel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vagijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Klinkt als een Marokkaans gerecht. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wijwatervat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Wij watervatTEN. Domme Belg. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oei, steek jij alleen maar even je hand er in? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Weer een soort van nieuwe fase, de 'nee' fase begint ten einde te raken. Ze is nu veel gehoorzamer met opruimen, kleding dragen etc. Super lief is ze, echt, wat een scheetje En qua plassen nu (bijna ) zindelijk. Poepen nog niet. Gisteren nog lekker zonder luier in de auto gepoept en geplast en zat mijn colbertje ook lekker onder. Lekker je arm naar poep stinken. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |