|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IVF-poging mislukt helaas. Jammer, maar geen drama, we hebben een prachtige dochter waar we dolgelukkig mee zijn! Vrouwlief laat er binnenkort een knoop inleggen zodat het ook echt definitief is en we ons daar nooit meer druk om hoeven maken. Zijn er nu ook wel klaar mee. Een zusje of broertje voor Isa was leuk geweest, maar we zijn ongelooflijk blij dat we een kerngezonde dochter hebben dus we mogen niet klagen. Doen we ook niet! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 10-03-2017 15:28] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooie dochter The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zekers When your people matter, menstrual health matters |
|
Vooruit, hier ook weer eentje. Maandje oud schat ik in: When your people matter, menstrual health matters |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Aaaawwwwwww Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zelfde uitdrukking als je avatar. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Flinke baby voor een maand oud That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Hehehe, ik moest serieus ook even een paar kijken totdat ik besefte dat hij het waarschijnlijk over de leeftijd van de foto had.. Althans, daar ga ik vanuit Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Maandje oud sloeg op 'eentje', uiteraard sloeg 'weer eentje' niet op weer een kindje erbij, dus op de foto idd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hehehe, ach, nog eentje erbij, hop! Heb jij inderdaad een Aziatische vrouw/vriendin, of is dat ietwat Oosters lijkende uiterlijk optisch bedrog? Knappe meid in elk geval Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Noem je nu een hele etnische groep optisch bedrog? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wilfred Genee heeft er wel eens beter uit gezien. |
|
Verdomme! (': [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Teach children to worship satan. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
signature |
|
Ljoetsifer The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |