|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schattig leuk ook zo haar oudere broertje (neem ik aan) erbij. When your people matter, menstrual health matters |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Cute Zou er bijna rammelende eierstokken van krijgen. Bijna. |
|
quote: Dank je! Geduld is een schone zaak, maar ik snak inmiddels naar december. Ik kan haar iedere dag voelen schoppen, al lijkt het me veel mooier als ik haar straks echt vast kan houden. |
|
Dat snap ik. Mooi dat 't uiteindelijk toch gaat gebeuren man! Het is fantastisch hèhè When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jezus, heftig... ik kan ongeveer inschatten hoe je je gevoeld hebt ja. Geweldig dat het nu wel gelukt is en goed gaat! Op een gegeven moment zakt de moed je wel in de schoenen... Nog een paar weekjes voor je zo'n frummeltje in je armen hebt Succes nog, die laatste paar weken! Keep us posted! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Yep. Ze hangen echt aan elkaar. Ben ik erg blij om. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zou er bijna een 2e om willen hehe. Maar nee, ik denk dat we allebei het wel mooi vinden zo. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dank je! Scheelde trouwens niet veel of wij waren ook het IVF-traject ingegaan. Vorig jaar december zou de eileider bij mijn vrouw doorgespoten worden, maar die afspraak mochten we last minute afzeggen, omdat ze plots weer zwanger was. Spannend, maar ook echt een rotperiode, want we waren natuurlijk bang dat deze ook buitenbaarmoederlijk kon zitten. Was gelukkig niet zo, al is het hartje van die kleine nooit gaan kloppen. Eind januari volgde de miskraam, waardoor IVF alsnog een optie bleef. Onderzoeken gehad en dergelijke, waardoor zo'n beetje iedereen van de afdeling gyneacologie ons kende. Ook vreemd hoor. Loopt zo'n zuster door de gang: "hoi.. hoi.. *ziet ons* Hallo!! hoi..". Vlak voor de eerste IVF-afspraak, je raadt het al, was het weer raak. Sindsdien lijkt niks meer verkeerd te gaan. De eerste weken gingen in slakkentempo voorbij. Het voelde een beetje te mooi om waar te zijn, maar nu is het een en al roze wolk. |
|
M'n neefje van 6 werd afgelopen week geknipt. Maar van achteren mocht er niets af, hij wil net zo'n staart als ome wim. Hij was er heel serieus over. Snap ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zal vast her en der wat kinderen rond hebben lopen maar laat ze maar komme dan krijgen ze een tik op hun lijer kankerboefjes Optyfen gauw! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat lach je nou brillenjood? Op je muil gauw Optyfen gauw! |
|
Brillenjood wow, die heb ik lang niet gehoord When your people matter, menstrual health matters |
|
Pas maar op voor zijn koevoetje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pas jij maar op natuurramp anders ligt ie dalijk in jouw nek loze put Optyfen gauw! |
|
|
|
Een foto van jou? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
34 weken inmiddels! Fijne mijlpaal, aangezien een vroeggeboorte nu weinig tot geen gezondheidsrisico's voor het kind op latere leeftijd meebrengt. Onze kleine hummel is inmiddels aan haar kung fu oefeningen begonnen. Ik sta ervan te kijken hoe goed ik haar kan voelen met slechts een hand op de buik. |
|
quote: Nu snap je eindelijk waar je vrouw/vriendin het al die tijd over had. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Nog even en dan zie je een opeens een elleboog, knie of voet tegen haar buikwand aandrukken. Zo'n raar gezicht Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nog even en in plaats van een uur langer slaap, word je met in de ingang van de wintertijd gewoon een uur eerder wakker. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |