![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Heeft iemand voor mij de C header file graphics.h? ![]() |
|
Die is compiler-afhankelijk. ![]() |
|
quote:Kan er wel een maken, maar daar staat dan vast niets in wat jij wilt hebben ![]() ![]() |
|
quote:hehehehe, touche ![]() ![]() |
|
Ik ben bezig om een kaartje te maken waar vanuit een XML punten op het kaartje worden gezet dmv de X en Y coördinaat... Mijn XML ziet er zo uit: <?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?> <esbeek> <esbeek x="30" y="20" straat="Vuurdoorn"/> <esbeek x="475" y="50" straat="Kerkstraat"/> <esbeek x="70" y="100" straat="Wingerd"/> <esbeek x="155" y="300" straat="Penis"/> <esbeek x="300" y="300" straat="Klaasje"/> </esbeek> Nu wil ik op de een of andere manier die coördinaten in een database zetten, zodat de XML deze op kan halen. Begrijp ik nu de bedoeling van XML verkeerd of kan het wel? Ik doel dus op een MySQL database waarin de x een record is, de y, en straat... ![]() |
|
Euhm Als ik het goed begrijp wil je dus XML genereren die data uit een database bevat, en deze XML gebruik je om een script te voeden die deze data weer gaat geven? Welke DB draai je? MS SQL-Server (of de graties variant, MSDE) snap XPath en kan de records in XML format teruggeven bijvoorbeeld, erg handig. Gare XML trouwens, maar dat is ff iets anders.. ![]() |
|
Ik ben bezig in Flash, en daarbij gebruik ik inderdaad die XML om een script te voeden. Dit zijn mijn eerste stapjes in XML dus let vooral niet op de netheid, hehe... Maar is het mogelijk om bijvoorbeeld die x-coördinaat op te halen uit een record in een MySQL database? ![]() |
|
Dit is hem trouwens: http://home.aim.avans.nl/ajzouwen/!troep/new.swf ![]() |
|
Ja, tuurlijk.. Je kan Flash zelfs zijn inputdata (XML dus) uit een scriptje dat XML uitpoept laten inlezen. Maar, ik zou zeggen: laat het eerst eens werken in Flash zonder dynamische XML.. ![]() |
|
Wat ik wil dat werkt, werkt nu, zie link hierboven. Deze haalt de handel op uit die XML die in dezelfde map staat. Of wat bedoel je nu met 'het laten werken'? Damn, ik ben interactie ontwerper, maar ben al weken met techniek rommel bezig ![]() |
|
Ok, dus die Flash parsed al XML? ![]() Dan kan je nu bijv. een PHP scriptje XML laten genereren met data uit een MySQL database (daar heb je wat ervaring mee toch?) In plaats van naar het statische XML bestand verwijs je in je actionscript dan naar het PHP scriptje. ![]() |
|
lost me there ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ja, hij haalt de data inderdaad al op uit bovenstaande XML. Maar wat ik dus krijg is een actionscript die data uit de XML op haalt. Daarnaast heb ik een MySQL database die gegevens bevat zoals de x en de y en de straat. Een PHP script genereerd het XML bestand die dus weer die gegevens bevat uit de database? Begrijp ik het zo goed? Heb je misschien een voorbeeld van een dergelijk script, want dit gaat even mijn petje te boven ![]() |
|
Je snapt hem. Ik zal zo kijken of ik iets voor je in elkaar kan flansen ok ![]() ![]() |
|
Zou verdomde cool zijn. heb je misschien een msn adres, dat praat wat gemakkelijker? ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-04-2006 11:39] ![]() |
|
ok toegevoegd! moet je wel online komen he ![]() ![]() |
|
gimme 5 ![]() ![]() |
|
Waar is XML goed voor? Het zal wel een mark-up language zijn, maar verder kom ik niet. ![]() |
|
quote:Aaaaaaaaaargh!! Neeeeeeeeeeee! ![]() ![]() |
|
traumas?? kan me er wel wat bij voorstellen, haha maar snaack: problem solved :beer: ![]() |
|
AIM? Zeg...hoe loopt dat? Ik heb IDM gestudeerd, de voorloper van AIM. Wij waren het laatste jaar. Erg vervelend met studie afronden als alle docenten al bezig waren met de "nieuwe studierichting". Zeker als mijn studie in Tilburg afspeelde en de nieuwe opleiding in Breda. Maar dat was weer een paar jaar terug, toch een leuke titel aan overgehouden. Even tussendoor, ik ben op zoek naar een webmaster. Iemand die PHP onder de knie heeft, geen leven heeft en mij graag uit de brand wil helpen ![]() http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
10 print "Zware metalen is kut" 20 goto 10 run ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |