![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-01-2007 14:06] ![]() |
|
while ( rs.next() ) { out.write("<TR>\n<TD>" + rs.getString("Artiest") + "</TD>"); out.write("<TD>" + rs.getString("Album") + "</TD>"); out.write("<TD>" + rs.getInt("Aantal") + "</TD>"); out.write("<TD>€ " + rs.getString("Prijs") + "</TD>"); out.write("<TD>" + rs.getObject("Afbeelding") + "</TD>"); Die laatste regel klopt niet..hoe laad ik een plaatje (OLE-OBJECT) uit m'n database? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-01-2007 14:13] ![]() |
|
n00b ![]() ![]() |
|
quote: Ligt eraan hoe het plaatje opgeslagen is.. Oftewel, komt er een url of binary data uit rs.getObject("Afbeelding")?? ![]() |
|
Ik heb een e-book gevonden met meer dan 1000 pagina's (!!!) over PHP5 en MySQL. Heers heers heers. ![]() |
|
quote:http://www.php.net/manual Onmisbaar ![]() |
|
quote: Thanx. Voor zover ik heb kunnen zien staat alles daarvan ook in dat e-book. Heb ook nog wat boeken over Perl, SQL, Javascript en JAVA gevonden...de laatste twee met respectievelijk 2.000 en 6.000 ( ![]() Holy fuck. ![]() |
|
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom er in m'n PHP-boek wordt gesproken over JSP als een 'zeer gecompliceerde taal ten opzichte van PHP'? ![]() |
|
Omdat PHP gewoon keisimpel is, gast! ![]() ![]() |
|
Maar alles is inferieur aan C++ ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
ANSI C dan wel... mietjes ![]() the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Hehe, inderdaad. Begint volgende week weer voor mij. ![]() |
|
is het vakantie? goeie basis... ben nu redelijk aan het stoeien voor een Texas Instruments! dan wordt het ook pas echt interessant! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Ik denk steeds dat dit topic over drums programmeren gaat ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nee tentamenweek, dinsdag elektromagnetisme gehad. de rest van de week vrij ![]() Voor de TI heb ik ook weleens wat gedaan, maar dat is in assembly, tenminste als je niet op het ding zelf in Basic gaat zitten werken. Asm is toch wel aardig lastig als je geen programmeer ervaring hebt. Was dan ook op de middelbare school. Afgelopen kwartiel heb ik microprocessoren alvast gedaan, dat is ook best interessant, met microprocessoren 2 ga je ook in assembly werken. Oja, maar dat weet je natuurlijk allemaal wel. ![]() ![]() |
|
quote: Drums speel je, die programmeer je niet ![]() Zenial ![]() |
|
Precies, daarom vond ik het al raar weet je. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
assembly is best ff leuk... maja veel te onoverzichtelijk naar mijn idee! is ook maar net waar je je in thuis voelt waarschijnlijk. kun je nog fijne discussies over hebben met lui die dat hele dagen doen! wel zo natuurlijk als je echt efficient moet programmeren en elke cycle telt! die vakken vond ik altijd het vetst! verder alles ook op de rit? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: haha spectre niet hoor! ![]() the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
even terzijde dit allemaal! heb niet echt veel zin om alles na te lezen, maar heeft de starten van dit topic die touchscreen geluidsgenerator nog gebouwd? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: Bedoel je of het een beetje op schema ligt? ![]() |
|
jep! ![]() the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
Tot nu toe alle vakken gehaald, zag net op de site van docent dat ik Elka 2 ook gehaald heb, gelukkig want ik dacht zelf dat ik hem niet zo denderend gemaakt had. Wacht nog op cijfer van Elektromagnetisme, Psim en Onre. Nog wel even spannend. En ik moet natuurlijk nog twee projecten van het eerste jaar herkansen, Prie begin ik volgende week mee, meetpracticum kan ik misschien een vrijstelling voor krijgen. Maar dan moet ik soco 1b nog. Er valt dus nog wel aardig wat te doen Wel al een tweedejaarsvak gehaald, microprocessoren. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |