|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toevallig mensen hier die met de Google Maps API werken voor hun sites? |
|
TomTom map api ftw Zenial |
|
quote:Vertel |
|
quote: voordat jij er ging werken was de tomtom api in ieder geval niet voor de win hopelijk is hij nu een stuk beter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha om eerlijk te zijn weet ik er geen drol vanaf. Ik zit in een ander team Zenial |
|
, [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-09-2007 15:09] |
|
[quote]Op 27 september 2007 15:08 schreef WhiteRider het volgende: PHP-probleempje. In m'n database heb ik het veld 'achternaam'. Bij het invoeren van een naam als 'van Blabla' gaat het goed, die komt er inclusief spatie in. Echter, bij het uitlezen als volgt: $achternaam = $rij['achternaam']; n3rd |
|
quote: Designertrutje. Bedankt voor het aanhalen van een opgelost probleem. Voor de geïnteresseerden: hele simpele fout in HTML. Bij het value-veld de quotes verget0n. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-09-2007 15:11] |
|
Pak dan ook gewoon een goede toolkit om dat soort forms te genereren ipv alles met de hand te doen. Gaat sneller en voorkomt fouten. |
|
Mja, ik heb niet zo'n goede ervaring met formgenerators, jij een goeie tip? |
|
Zelf bouwen? |
|
quote: Paul, prima generator |
|
Gewoon eens goed kijken naar wat je de afgelopen tijd allemaal met je bedrijfje gebouwd hebt en wat je waarschijnlijk daarvan nog vaker gaat gebruiken. Aan de hand daarvan eens gaan nadenken wat je nodig hebt, en een middagje klussen. Ik vraag me af of ik dat oude framework van mij nog ergens heb liggen. Ik gebruik zelf de laatste tijd alleen het webkit-framework dat we in twee middagjes op het werk in elkaar hebben geklust, maar da's in Perl en dat spreekt de huidige generatie niet meer |
|
quote:Ik heb het al met Google Maps gefikst. Zie de zalen en kroegen op Lords of Metal maar |
|
quote: perl is wel prima, ik zou het wel boven php prefereren. Maar op dit moment is het wel coldfusion "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben nu al een tijdje bezig met AJAX maar nu ik er meer van wil zoek ik er een goed boek over. Wat ik kan gebruiken als naslag maar ook van kan leren. Graag engelstalig en niet te n00bie geschreven. Iemand zelf al een boek of ervaring met een goede uitgever van vergelijkbare boeken? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik vind de boeken van O'Reilly erg goed. heb geen AJAX boek van deze uitgever, maar die is er vast. Ah: http://www.oreilly.com/catalog/ajaxhks/ |
|
Ha dank, even doorgekeken allemaal. Het word Ajax Hacks. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Mocht het voor de zaak zijn, stuur je de factuur maar deze kant op. |
|
quote: Even kijken nog of ik hem ergens in de winkel kan kopen straks anders even bestellen je hoort het vanavond wel. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Mij best, geen probleem. |
|
Iemand hier die veel met check boxes (HTML) in combinatie met PHP heeft gewerkt? Weet iemand in dat geval een manier om te controleren of een check box NIET is aangevinkt? Voor uitgebreide probleemomschrijving: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2116002#post2116002 |
|
quote:Begin eens met een <pre> Na een post met en een zonder aangevinkte checkbox. Dan zie je het vast vanzelf wel. Verder is dit uiteraard gewoon basiskennis HTML |
|
LOL, yeap. Wel irritant gedrag, maar goed. WR: ik kan je uitleggen hoe en wat maar het is veel leuker dat zelf te bedenken, ipv bij de minste of geringste tegenslag een hulplijn in te schakelen. Outsource je al je projecten als ondernemer soms ook |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |