![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: We hadden niet eens een boek. We hadden alleen een dictaat. Maar waarom blijf je maar herhalen dat ik het wel beter weet? (Dat is wel zo maar dat is het punt niet.) Jij lult over dingen waar je niks vanaf weet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
PAUZE! (popcorn op) ![]() |
|
Ik ga lunchen. Wij hadden lekker wel een boek. Wel pas bij analyse 3 ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zet 2 stijfkoppige nerds tegenover elkaar en dan kun je lachen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Of je er vervolgens wat van begrijpt is dan een tweede ![]() ![]() |
|
Dat is bijzaak. Uiteindelijk weet je toch dat ze het allebei een beetje goed en een beetje fout hebben. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Wel hoor, gewoon beginnen bij het begin. Homo (als we toch gaan schelden) quote: Die hebben dus een wiskundige basis. quote: Ik had het niet over ingewikkelde rekenzooi, maar een wiskundige basis. quote: Nee vwo wiskunde is geen wiskundige basis nee ![]() Probeer je nou stoer te doen ofzo? quote: "Meneer" klinkt al een stuk beter. En ik verwacht geen vergevorderdheid, maar een beetje kennis van wiskunde en logica is onontbeerlijk als je gaat programmeren. quote: ![]() ![]() ![]() Dit KAN je niet menen. quote: Niet aan een mbo programmeur nee. Maar zelfs die moeten toch wel aardig wat van logica snappen willen ze hun werk goed doen. quote: Laat je 3 diploma's dan eens zien? quote: Als jij de wiskunde in de informatica opleiding gelijkstelt aan het vak analyse dan is wel weer duidelijk hoe onderbouwd jouw belachelijke beweringen zijn ja... quote: Waarom? Ik zei hetzelfde als jij, alleen dan in Zenial-taal ![]() quote: Gefeliciteerd. Zomaar uit nieuwsgierigheid, heb je je Fundamentele Informatica gehaald? Of was je toen al afgehaakt? Zenial ![]() |
|
Ik haal analyse aan omdat dat vak voor beide studies op gaat he ![]() Slimkees ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dus bij civiel is alle wiskunde die je krijgt het vak 'Analyse' en bij informatica is dat slechts de basis, en vervolgens concludeer jij uit dat ene vak dat de wiskunde bij informatica van lager niveau is. Ok, nu snap ik je conclusie. Neem er nog eentje, zuipende aap ![]() Zenial ![]() |
|
Tuuuurlijk. Alleen info krijgt daarna nog iets. Het gaat om de basis en over hoe en met wat voor diepgang je die gaat behandelen. Maar jij weet dat natuurlijk veel beter ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Kennelijk wel ja ![]() Als je studies gaat vergelijken, vergelijk dan ook de hele studie, niet het boek van dat ene vak wat je in hebt gekeken voordat je bent afgehaakt. Maargoed, dit hele kijk-mijn-studie-eens-gaver-zijn-dan-de-jouwe heeft natuurlijk niks te maken met mijn opmerking dat een wiskundige basis noodzakelijk is voor een programmeur... Zenial ![]() |
|
het punt is dat ik aardig wat vriendjes heb die info zijn gaan doen omdat ze mijn shit niet meer trokken he ![]() En dat wiskunde verhaal is dus onzin. Voor een developer ala. Maar dat is een andere foenktie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-03-2007 15:00] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Tuurlijk jongen, jouw vriendjes zijn echt een betrouwbare graadmeter van het niveau van een studie. Dream on... Zenial ![]() |
|
quote: Strict genomen zegt dat niks over de studie maar wel iets over je vriendjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: En wat-ie voor het gemak even vergeet: Bij informatica zijn er minstens zo veel dropouts vanwege de wiskundige vakken... Minor detail. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Sja. Info hebben ze allemaal gered ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Puur uit interesse, wat komt er zoal aan wiskunde, logica, analyse etc. langs bij informatica? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
10 ? "wat een stoer gelul" 20 goto 10 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Maar wil je nu een UNIEK getal of een WILLEKEURIG getal? ![]() |
|
quote: nou nou nou... zo beroerd is dat niet. tot op zeker hoogte is dat bovendien best voldoende voor programmeer logica. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: Hehe, ik was inderdaad even in de war. Ik vroeg me af hoe je een RANDOM getal krijgt, maar verwarde dat met een UNIEK getal. Na wat meer zoekwerk ben ik er nu wel achter, trouwens. ![]() |
|
Vette shit, heb een stapel PDF's gevonden op het net, allemaal over JAVA. Van JSP tot Struts, van Servlets tot Beans, etc. Kan wel eens van pas komen. ![]() |
|
Een bezoekje aan een good ol' bibliotheek of boekenwinkel wil ook nog wel eens helpen ![]() Zenial ![]() |
|
Jep, maar om gedurende meerdere weken een boek te gebruiken als naslagwerk is het toch praktischer om het op de computer te hebben. Buiten dat is de bibliotheek hier niet echt uitgebreid op IT-gebied. Ik begin overigens JAVA met elk woord dat ik er in de boeken meer over lees interessanter te vinden. Toch vraag ik me af hoe het zit met JAVA vs. PHP. Is het echt zo'n groot probleem dat PHP zelden (of nooit) gebruik maakt van splitsing van de meerdere lagen zoals dat bij JAVA wel gebeurt? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |