![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja.... gedver, je hebt ook wel gelijk! laat ik het dan machine instructies noemen! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote:En er gewoon een void-functie van maakt zodat je niet perse een int-waarde hoeft te returnen ![]() ![]() |
|
Main mag toch geen void zijn? ![]() |
|
quote:Jawel hoor. Ik ga er tenminste vanuit dat de gebruikte taal gewoon platte C is. Dan kun je hem ook schrijven als: main() ![]() |
|
quote: Volgens de ansi C standaard moet main een int retourneren... Zenial ![]() |
|
quote: De 'HG' aan het einde? ![]() Moet dit dan een 29-bits waarde voorstellen? ![]() |
|
quote: C compiler kan dat niet accepteren, dus het is zo wel correct C Of laat ik het zo zeggen, de compiler verwacht dat variabele aan het begin van de functie gedefinieerd worden. Als je ze in een for loop definieert dan zegt de compiler dat het undefined is. Althans, dat is volgens mijn gebruikte compiler het geval. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 09-02-2007 22:54] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: MS C slikt alles ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Wat een slet! ![]() ![]() |
|
quote: Het is wel fout, return 1 of 0. Dus int main(arguments) "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn C-compiler begint te klagen zodra ik een boolean wil definieren? Zoals in: void blaat() quote:Lijkt mij toch gewoon een standaard datatype ![]() edithoer: ah, al gevonden. #include <stdbool.h> did the trick ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-02-2007 14:34] ![]() |
|
Gewoon '#include <stdbool.h>' erbij zetten...dan zou het moeten werken. Edit: ah, je had het zelf al gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 11-02-2007 15:02] ![]() |
|
booleans bestaan eigenlijk niet in C, ik zou gewoon int bool gebruiken en dan 0 of 1. Zo werken while loops ook, 1 is true en 0 is false. Mijn advies, gebruik int en niet bool "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
JSP10 JSP programmeren 10.0 Ik denk ik zeg het even..hehe. ![]() |
|
Heb je een 10 gehaald? ![]() |
|
Dude.. declareren is da shizzle. Kortom, als het niet werkt, heb je OF een tikfout gemaakt, of je hebt een of andere ongelooflijke voor de hand liggende include vergeten. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Wat lul jij nu weer? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
pwn3d, hahaha ![]() |
|
Wat ik lul ? Heel simpel. Dat tikfouten en vergeten includes vaak onverwachtse resultaten opleveren. ![]() Edit: Was trouwens ook richting Judge M. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 18-02-2007 23:42] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ja logisch, het antwoordt was trouwens ook al bekend. Vandaar dat ik me afvroeg. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Nerd [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 18-02-2007 23:42] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: BAN! ![]() |
|
quote: Succes ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |