|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
19-letter wooren Lingo is nog wel interessant this user is dead |
|
hehe, die ken ik ook ja ... menstruatiestoornis ... nummer 368 .. ehhhh .. staat niet op de kaart haha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote:Weet jij dan een tuterial met vragen enzo? |
|
quote: Daar hebben ze bibliotheken voor uitgevonden! quote: Daar kan ik in een smiley antwoord op geven: [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 22-09-2003 19:21] Zenial |
|
quote: *kuch*g00gle*kuch* En jawel, dat geeft zowaar zoekresultaten c++.com C programming.com glenmccl.com Etc.. De g00gle directory is ook best handig g00gle directory Een overzicht van FAQ's, tutorials en help, alleen over C++!! Vertel me eens Grindcore, je wilt leren programmeren maar je kan niet zelf bedenken ff te g00glen?? |
|
quote:Dat heb ik ook gedaan. Maar de stof wat werd gegeven was niet echt van goede kwaliteit. Ik heb Google af gezocht als Sherlock Holmes naar z'n verdachte. En toch geen bevredigende resultaat. Alleen ik zie dat je de directory zoekmachine hebt gebruikt. En dat heb ik niet gebruikt. Bedankt. Maar wel ff dimmen kwa intonatie in je zinnen graag. Ik heb je hond niet vermoord. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 22-09-2003 20:10] |
|
Wat zoek je dan precies??? Geen tutorial iig Hahaha.. Idd, je hebt mijn moeder vermoord en mijn hond verkracht Dus niet mijn hond vermoord en mijn moeder.... Whatever.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-09-2003 20:13] |
|
quote:En zo weten we waarom het zo slecht gaat met ZM. |
|
quote:Wat ik zoek is een sortementen van een leerboek met vragen en opdrachten(niet alleen voorbeelden) Net zoiets als een schoolboek bij wijze van spreken. Zodat je gedwongen wordt om zo een goede programma te schrijven. De tuterials zijn zo geschreven dat ik er bal van begrijp. |
|
quote: Hahahaha ja da's allemaal mijn schuld Ik heb trouwens ook eens iemand op mijn icq gehad die wilde leren programmeren maar te lui was om er zelf ook maar enige moeite voor te doen. Erg irritant dat soort mensen. Als je wilt dat het allemaal wordt voorgekauwd moet je ook niet beginnen met programmeren, dat draait toch om dingen zelf uitzoeken. Zenial |
|
Ik had een bibliotheek op school waar ik tal van lesboeken kon lenen. Heb je daar al gezocht? Of bijv. in "de bieb" op Blaak? Of bij de Slegte? et cetera... Ook bij Donner zijn er tal van lesboeken hoor. En zeg nou zelf, de kennis die je opdoet is toch niet in geld uit te drukken Dus wat is 50 euro nou, voor een goed boek! |
|
quote: Zo heb ik een groot deel van het afstudeerwerk van een bekende van me geprogd Die jongen is met een 9(!) afgestudeerd als IT-er en kan geen letter programmeren Ongelooflijk dat het systeem op onderwijsinstellingen zo lek is dat dergelijke figuren hun diploma kunnen halen. Maar ja, wat wil je als de hoeveelheid subsidie die een instelling krijgt gerelateerd is aan het aantal afgestudeerden. TE DEBIEL VOOR WOORDEN!!! Het is onvermijdelijk dat het niveau dan daalt.. *tirade* |
|
quote:Ik ben bij alle drie geweest. Bij Donner ben ik geweestvandaar de 58,50 De bieb ben ik ook geweest maar die hadden niets. Maar als ze het hadden dan kom ik niet verder dan het poortje.(geen abo, niet vreemd 15 of 30 euro ) De slegte heb ook gekeken net als ik dat elke week doe voor de muziekboeken. En |
|
Maar, in alle redelijkheid, als je hetgeen je zoekt niet kan vinden, zoek je dan niet naar het verkeerde? Waarom ben je specifiek naar datgene opzoek?? Heb je zelf bepaald dat dat de beste manier is om C++ te leren? |
|
quote: Euhm... niks bij de bieb? Dan moet je naar een bieb in een grote stad of gewoon de stront uit je ogen wrijven. Zenial |
|
en toen was het stil |
|
quote:Nu noem je een zeer interessant punt. Ik heb lPHP geleerd dankzij vele MSN-sessies met Paul aan de andere kant als leermeester en daar heb ik de basis van mijn PHP-kennis volledig aan te danken (en binnen 8 weken was de Lords of Metal nieuwe stijl een feit ). Het moet inderdaad wel van 2 kanten komen maar een goede begeleiding helpt altijd nog wel het beste.. Cheers Paul! |
|
8 weken? PHP in 2 avondjes geleerd en de COIP opdracht voor school was een feit this user is dead |
|
stoer hoor Claw! Jij bent vast veeeeel slimmer!! |
|
pfff als echte trueƫ metal head zou je je bezig moeten houden met antigrammeren |
|
quote: <?php echo "Hallo wereld...."; ?> |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Je snapt de helft al this user is dead |
|
quote: programmeren is me totaal vreemd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |