![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: TOGAF is toch een soort standaard voor ICT architectuur, is't nie? ![]() |
|
Hé gelukkig. WEER een standaard. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Die zijn er al zo weinig he? ![]() ![]() ![]() |
|
De enige standaard die ze eens zouden moeten invoeren is 'gezond verstand', in plaats van al die procesmodellen en architecturen. De helft van de tijd heeft men geen idee waar men het over heeft.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Eens. Maar dat geldt overal wel voor hehe. ![]() |
|
quote: Het idee is tijdsbesparing en dat is redelijk essentieel. Vandaar al die standaard oplossingen en standaard modellen. Maar idd, dat kan leiden tot problemen die later pas zichtbaar zijn. Zoals zo vaak het geval is. Tijd = geld. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Oh, ik snap het idee erachter uitstekend! Het spijtige is dat het vaak alleen theoretische voordelen zijn; óf mensen passen een architectuur danwel model toe zonder hierbij de praktijk in de gaten te houden, óf de architectuur danwel het model wordt als de oplossing gezien i.p.v. een instrument voor verbetering. Ik doel hiermee overigens op procesmodellen e.a. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Héél herkenbaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Yups @Illu: Inderdaad ja. Hoe krijg ik anders de volgende CV pagina vol met nerdy titels enzo ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het leent zich inderdaad wel altijd ideaal voor CV-vulling, ja.. ![]() ![]() Ach. Mensen doen vaak zo moeilijk, terwijl het soms zo simpel is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik wordt graag dik betaald om dik te doen ![]() Dat en ik ben de wat meer generieke zooi aan het uitgaan. PM achtige zooi en wat architectuur. Al moet ik wel eens gaan besluiten welke van de twee kanten ik verder uit wil gaan diepen. Keuzes... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Projectmanagement is da shizzle. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Een ex collega zij altijd: "Als de oplossing complex is, heb je het probleem niet begrepen". Gaat vaak op! ![]() |
|
Ondanks dat het klinkt als een WC-tegeltjesuitspraak, is het niet minder waar! ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Jawohl maar ik vind price2 wel zat voorlopig. Ik kan nog wel wat op de meer people gerichte zooi doen maar ik ben toch niet zo'n mensen mens ![]() @RenYek meestal wel waar ja. Al zie ik vaak wel oplossingen die een beetje TE simpel waren voorbij komen. Zeker in multisystem omgevingen.... (CRM in het bijzonder) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Simpel is niet erg, maar er mag wel fatsoenlijk over nagedacht zijn en moet dan natuurlijk ook fatsoenlijk zijn ![]() ![]() |
|
quote: Prince2 vind ik dan juist weer te weinig; kijk eens naar IPMA. Dat is pas nuttig als basis. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Heb ik ook mijn reserveringen over. Ik vind dingen die op competenties gebaseerd zijn altijd nogal achetrhaalt ![]() ![]() Prince2 is wel erg toepasbaar binnen de IT vind ik zelf. Scheelt binnen projecten vaak in ieder geval een langdradige discussie over wie er nu de verantwoordelijkheid heeft over iets. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Prince2 staat ook op de geadviseerde leeslijst van de IPMA-certificeringen, samen met nog honderden andere boeken. Het kunnen toepassen van een projectmethodiek is uiteraard wel belangrijk voor een PM. ![]() Ik vind bij IPMA juist het prettige dat het niet alleen het toepassen van methodieken is, maar ook een inzicht in den mensch en zijner omgeving wordt vereist. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
En dat laatste zal mij dan weer aan mijnen reet roesten ![]() Leuk voor iemand in een business rol. Ik moet gewoon machines hebben ![]() Een vriendin van me vind overigens weer juist dat ze met mensen moet kunnen praten en niet met procedures. Alles zijn niche he. (ik ICT, zij business) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Scripting language en wikipedia, de betrouwbaarheid.. Ten tweede, het betekend niet dat het niet programmeren is. Want dat is het wel degelijk. Ten derde, ik prefereer toch Coldfusion. Zit een stuk beter in elkaar. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Scripten is zo onwijs programmeren man. Het is gewoon te dol dat ze er een ander woordje voor verzonnen hebben ![]() Maar doe vooral een mooie thesis over waarom jij denkt dat het wel een echte taal is hoor. De wereld wacht op je ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Laten we simpelweg zeggen dat het een definitie kwestie is en dat scripting over het algemeen de negatieve lading heeft dat je het niet serieus hoeft te nemen. Dat is eigenlijk alles wat ik ermee wil zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |