|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor java kan ik van harte Jcreator aanbevelen. Je kunt het downloaden van http://www.jcreator.com/ Uiteraard moet je wel van de site van sun ff java zelf downloaden he? |
|
waarom heb je die dan niet gekocht |
|
quote: dat boek was er niet meer .heb ook de WT DVD bij mediamarkt gekocht by the way . Best wel goed. |
|
quote: Het is wel handig als je begint met 1 taal en daarvan de logica ontdenkt. Als je die ziet dan is dat weer een start voor een andere taal. (Mocht dat nodig zijn). |
|
ik heb nog wel c+ en pascal school boeken :p Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ik heb ook nog wel een boek over quick basic |
|
en nog 200 stencils over dbase IV (hoe bedoel je out of date) Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: @ SAY "LOL" |
|
Java moet je editen in Emacs of JEdit :D Enniewee als je wil beginnen met programmeren dan is JAVA een hele goede keuze, genoeg documentatie en voor n00bs best goed te leren. Wat makkelijk dan C++ en het makkelijk ervan is dat je het op alle platformen zo kan draaien en internet applicaties mee kan maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik ben niet van plan om veel computertalen te leren , visual basic leek me iets gemakkelijker dan C++ . HTMl had ik al een boek van nodig om websites te kunnen maken . ik weet niet wat die 4 betekent in HTML 4 by the way .( zal vast verder in het boek wat over staan ) . quote: ik heb iets gelezen in het boek over JAVA : quote: ik weet niet of dit waar is . de schrijver van het boek zou er wel belang bij kunnnen hebben om het zo te formuleren . ik ben C++ ook tegengekomen bij een vacature voor een bijbaantje voor computeranimaties en ook de studiegids van Life science and technology .( opleiding houdt zich veel bezig met biochemie , celbiologie ,biotechnologie etc . C++ is een computertaal die ze blijkbaar nuttig vinden voor een dergelijke wetenschapper /technoloog ) |
|
@Vinay -- wat ik zelf gemerkt heb (ik werk al een aantal jaren als programmeur, doe o.a. VB, Java) is dat je zoals al opgemerkt werd, eerst de logica van 1 programmeertaal moet ontdekken. Als je 1 taal goed beheerst heb je een bepaalde manier van programmeren aangeleerd, een soort logica, waardoor je andere talen héél snel op kan pikken. Dus ik zou zeggen - begin met 1 taal (bij voorkeur c++ of java), verdiep je erin en als je de taal redelijk beheerst pas aan een andere taal beginnen. Anders ga je gegarandeerd dingen met elkaar verwarren! Over de 4 van HMTL4 -- op www.w3c.org kan je de specs van HTML4 vinden. De 4 is niets meer dan een upgrade van HTML, dus toegevoegde functionaliteit. 4 ken ik zelf nog niet, maar ik verwacht dat HTML4 meer richting XML gestandariseerd zal worden (o.a. afsluiten van alle tags). Even voor de goede orde - HTML is natuurlijk geen programmeertaal HTML is een opmaaktaaltje, net zoals bijvoorbeeld RTF (Rich Text Format). Succes met het aanleren van VB iig |
|
Programmeer probleem: Men heeft een Tree, bestaande uit int waarden. Een klasse Tree heeft drie waarden: een int waarde een linkerTree (eventueel null) een rechterTree (eventueel null) Vraag: bepaal recursief het minimum van deze Tree public static int min(Tree t) {} Wat is de aanpak? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ach laat ook maar, mijn ingenieuse persoontje heeft het al. Voor de geinteresseerden: class Tree { PS> eerst zelf proberen Fedaykin [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 12-05-2003 11:57] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nou dit is die van mij :
edit: ja hij is niet true OO + lay out een beetje verbeterd [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 12-05-2003 13:04] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Heeft iemand een site met Visual Basic voor beginners? |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Oh nee. Bevuiling van de nerd-scene Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Programmeren is C++... de rest is minderwaardig Zenial |
|
quote: lol, mensen die C programmeren zullen wel anders zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Not to mention de mensen die Java programmeren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: also sprach der J2EE König KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja ik doe het zelf ook, maar het grote nadeel ervan is dat het niet echt snel is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Do I hear, platform independent? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: je moet java ook niet gebruiken om standalone applicaites te bouwen....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |