![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, voor een spelletje schijnt ![]() ![]() |
|
Ja, maar een spelletje voor OP de graphische rekenmachine ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
blijkbaar ![]() ![]() |
|
ik vond die tutorial niet bevredigend genoeg. Zoiezo, BASIC is saai. C++ kan je teminste nog van leren ![]() |
|
wat heeft Basic met programmeren te maken ![]() ![]() |
|
quote:10 KEY OFF 20 PRINT "Hello world." 30 GOTO 20 RUN I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Snaack jongen, juist jij moet dat weten. ![]() ![]() |
|
Weet iemand een goede guide voor het programmeren in ANSI C++? ![]() |
|
quote: I was being sarcastic ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Misschien de "Recommended books" sectie raadplegen van http://www.accu.org/ ![]() ![]() |
|
Ik ben in mijn vrije tijd laatste tijd bezig om een applicatie te bouwen die gebruik maakt van J2EE en met name EJB. Ik ontwikkel hem nu met behulp van WSAD en WebSphere. In de toekomst zal hij echter moeten draaien op een andere server aangezien dat ik prive geen zin heb om 40K aan licentiekosten te betalen ![]() Zelf ben ik momenteel een aantal opensource initiatieven aan het onderzoeken. Momenteel komt JBoss als beste uit de bus. Mijn vraag is dus: wordt deze mening door iemand gedeeld, en waar moet ik op letten in geval van JBoss? BVD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Shit zeg, hoeveel ZM'ers denk je kennen uberhaupt JBoss? ![]() Ik zelf weet er weinig af behalve dat het een OSS implementatie is van Sun Java J2EE (zoiets toch?) Waren laatst vaak in het nieuws vanwege een hooglopend conflict developers <--> management. ![]() |
|
quote: Ik heb deze vraag eigenlijk op meerdere fora (en bij collega's) uitgezet, alleen om input van meer kanten te krijgen..... Maar JBoss is inderdaad een OSS Applicatie Server die aan de J2EE spec voldoet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
wat is mis met deze opbouw? ik krijg van m,n compiler alleen maar foutmeldingen. #include <iostream.h> int main() { int x,y; cout <<"vul het eerste getal in:"; cin >> x; variabele x cout <<"nvul het tweede getal in:"; cin >> y; variabele y cout << "n" << x+y; return 0; } [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 13-09-2003 11:56] ![]() |
|
quote:je bent vergeten je commentaar weg te commmentaren met // #include <iostream.h> will do the job.. ![]() ![]() |
|
En maak daar anders even een void van en return niks. Dit staat zo knullig. this user is dead ![]() |
|
:w ![]() |
|
ik ben helaas een newbe met c++ Dus ik weet begod niet waar je het over hebt ![]() |
|
Nevermind dan ![]() this user is dead ![]() |
|
krijg nog steeds een foutmelding ![]() ![]() |
|
kut compiler ![]() |
|
Maak er dan eens dit van: #include <iostream.h> ![]() |
|
lukt ook niet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |