|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij moet je punt een plekje opschuiven, want het 6 maanden grafiekje laat toch iets heel anders uitschijnen: https://www.worldcoinindex.com/nl/munt/bitconnect Zou me verbazen dat ze dan nog 300+ uitbetalen... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31] signature |
|
Een echte kenner. When your people matter, menstrual health matters |
|
smoeilijk "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hier staat toch dat je het bedrag wat je in het leenplatform gestoken hebt niet terugkrijgt, maar dat het 'uitbetaald' wordt in BitConnect coins? Die dan in een wallet zitten waar je vooralsnog niks mee kan? Of begrijp ik het verkeerd? Staat in ieder geval niet dat je geld van ze krijgt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-01-2018 15:31] signature |
|
Weet je wat ik pas echt jammer vind? Dat een veelbelovende ontwikkeling zoals blockchain technologie wordt gekaapt door de media en geldbeluste personen voor geldgraaierij. Terwijl Bitcoin en aanverwanten slechts een klein onderdeel zijn van de vele mogelijkheden die de technologie mogelijk kan bieden. Helaas zorgen dit soort onzinnigheden en slechte publiciteit voor een totaal verkeerd beeld van blockchain technologie en worden we straks weer jaren teruggeworpen in gedegen onderzoek naar de mogelijkheden en beperkingen ervan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wel bijzonder. 3 Weken geleden werkte het gegarandeerd en was alles veilig en nu zijn ze gehacked en is de compensatie 'gestolen'. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Maar de uitbetaling gebeurt over 3 a 4 maanden. Echt waar hoor. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
|
quote: gaan we wedden? signature |
|
En dan Hypnos in t christendom altijd maar verhalen hoe dom en bevooroordeeld en wensdenken gelovigen zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
Hahaha, Fusion - Hypnos: 1-0 |
|
quote: Gokken, wedden, het komt allemaal op hetzelfde neer hier. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
|
quote: euh neen, Fusion 0 Hypnos -1 signature |
|
quote: Ik denk niet dat het probleem is dat je mensen informatie wilt geven, of geld wilt laten verdienen. Sterker nog, ik denk dat je intenties uitsluitend goed zijn. Alleen deze constructie van BitConnect wekt op zn minst alle schijn van een piramide spel, daar hebben mensen hier moeite mee. Ik gun je je winst, don't get me wrong, en ik ben ook niet vies van op het randje van de wet of er een beetje overheen, maar dit type verdien modellen heb ik ook een hekel aan. Dat iedereen ineens op blokchain en bitcoin gedoken is is vrij logisch, dat zie ik iedere keer gebeuren als er een nieuw "iets" op de markt komt wat goed geld zou moeten opleveren. (Hou me ten goede, ik ben geen econoom, mijn info komt van de media, nieuws, kranten, inet enz.) [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 19-01-2018 14:16] |
|
|
Het is een ponzi-scheme als er geen andere waarde wordt toegevoegd dan het geld dat wordt ingelegd en dat nieuwe geld vervolgens als 'rendement' wordt uitgekeerd. Als je nieuwe klanten aanbrengt, krijgen die klanten, als het goed is, een dienst of product dat van waarde voor hen is, ipv de opdracht om ook zelf x aantal klanten aan te brengen om rendement op hun geld te krijgen. Bij hele hoge beloningen voor het aanbrengen mogen best wat alarmbellen afgaan. Zie ook hoe de beloningstructuur de woekerpolissen naar de voorgrond hielp bij de verkopers. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 19-01-2018 15:14] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Wat White Tree zegt. Met als toevoeging dat Bitconnect *claimt* dat het ook geld genereert op z'n blablaplatform zonder daar echt bewijs voor te leveren, en claimt dat de Bitconnect-munt een echte cryptomunt is zonder daar echt bewijs voor te leveren. Dat maakt het, als ik nu zo de geschiedenis van het platform inkijk, al vandaag dag 0 verdacht. Is geen bewijs, jaja, maar als er a priori zoveel alarmbellen afgaan en nu op zo'n rare manier de boel 'instort' lijkt me het toch vrij duidelijk allemaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb geen problemen met het feit dat je snel veel geld wil verdienen. Evenmin met het feit dat je daarvoor je geld belegt in toestanden als bitconnect. Maar hou het voor jezelf. Je blijft het immers rooskleuriger voorstellen dan het is. Jij bent er immers tijdig ingestapt. Je posts dateren van oktober en op basis van het grafiekje van mijn eerdere post is dan wel duidelijk dat je er aardig wat aan verdient hebt. Maar datzelfde gaat vermoedelijk niet op voor een groot deel van de mensen die pas veel later zijn ingestapt. Je kan dan zeggen: tough luck, hadden ze maar beter moeten weten. Survival of the fittest in een cryptocurrency vorm. Volledig mee eens, maar stop a.u.b. met verdoken spam eromtrent te posten op een forum dat volgens mij op de eerste plaats over muziek gaat. Je blijft immers the neverending good news show bullshit volhouden. Nu opnieuw met die nieuwe back-up sites die opduiken en je stacking gezever. Het is toch overduidelijk dat het overgrote deel van die dingen gewoon gericht zijn om de mensen die geld verloren hebben met bitconnect nog meer te kunnen rippen. Er zal vermoedelijk een aanzienlijk aandeel van die mensen immers idiote grote bedragen belegd hebben en die zijn het perfecte target om nog meer af te zetten gezien ze wanhopig zijn om hun losses snel terug te verdienen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Onbegonnen werk dit... When your people matter, menstrual health matters |
|
Nu weet je hoe het voelt. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |