|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedoel je met die 0% en "brave huisvader" zwart geld en geen papieren spoor? Dat is in NL namelijk de enige reden om geen belasting te betalen. |
|
quote: Kerel, het gaat er niet om dat Bitcoin een piramidespel/scam is, het gaat erom dat BitConnect een piramidespel/scam is. En dat is het echt wel een stuk meer dan dat Bitcoin dat is; sterker nog, Bitcoin is géén piramidespel. Buiten dat, bij Bitcoin heb je op elk moment in ieder geval 'iets' in handen, hoe digitaal het ook is. Bij Bitconnect heb je op elk moment precies niks in handen, behalve dan een belofte dat je nog meer geld krijgt. Zal nog wel een tijdje goed lopen, tenzij acties jegens Bitcoin als vandaag van Zuid-Korea gaan sneeuwballen, en jij hebt er lekker aan verdiend dus ik snap dat je er enthousiast over bent. Verder is het gewoon een kutstreek dat je mensen ervan probeert te overtuigen eraan mee te doen En dat is het zelfs als die mensen óók hun 'investering' eruit halen [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-12-2017 14:01] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2017 18:34] signature |
|
Het klinkt serieus heel mooi, maar er is een reden dat ik meen dat piramidespel in NL verboden is. ZIjn een paar maanden ook grote rechtszaken in NL over geweest, weet niet zeker of dat ook met BitCoin/BitConnect te maken had, maar wel met zulke constructies. Ik volg die zaken met interesse, nog geen uitspraak over geweest. |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2017 18:34] signature |
|
quote: Niet dus. Want bij BitCoin heb je BitCoin in jouw wallet. Bij BitConnect heb je hen BitCoin gegeven om BCC te kopen en die heb je weer teruggegeven :p Verder is het een typische upstream piramide die opdroogt als de aanwas stokt. Dat het rendeert is, omdat jij enthousiast moet zijn om meer BTC voor hen aan te trekken. Totdat het stokt. Dan geeft de 'volatility software' een negatief rendement en hebben zij de BTCs :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
|
|
https://nl.hardware.info/nieuws/54661/gigabyte-gaat-gp104-gebaseerde-miningkaart-verkopen Toch apart dat bedrijven dit gaan verkopen, terwijl het gedoemd tot mislukken is? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
https://www.hln.be/geld/bitcoin-razend-populair-bij-extreemrechts~a33515cd/ kijk Assie, weer een reden om het niet fijn te vinden signature |
|
quote: Dus als bijv. de bitcoinkoers daalt maken ze nog steeds winst dmv put opties. Pas als de de bitcoin en alle andere cryptocurrencies helemaal verdwijnen dan ben je fucked. Of.. als BitConnect zelf de stekker eruit trekt natuurlijk. Dat kan in feite morgen al gebeuren en dan is iedereen zijn inleg kwijt. De vraag is vooral hoe lang zal BitConnect nog blijven bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-12-2017 14:57] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Amen. Dat je er zelf aan mee wilt doen, niet prima, moet je zelf werken, maar dan anderen ook nog overhalen (waaronder ondergetekende) is nogal asociaal. Volgens mij zijn beide ook strafbaar... When your people matter, menstrual health matters |
|
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2017 18:35] signature |
|
tjah, ach, laat maar... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2017 18:35] signature |
|
Je snapt helemaal niets van cryptocurrencies volgens mij... Bitconnect is een piramidespel. Punt. En als de toevoer van nieuwe zieltjes stopt, stopt t uitbetalen. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
quote:Lees de talloze artikelen maar over ze. Als ik Bitvonnect in Google intik is de EERSTE suggested keyword al gelijk "scam". Als de invoer stopt, stagneert t hooguit voor vroege deelnemers. Recente deelnemers zijn hun doekoe kwijt. Er loopt sinds nog 2017 in t VK al een onderzoek met een deadline van 2 maanden, kunnen ze niet aantonen dat ze géén Ponzi zijn, worden ze geschrapt uit de KvK. quote:Jij snapt t principe van winst maken niet. Je hoeft niet per se meer doekoe ergens in te stoppen om winst te maken. Hooguit potentieel meer winst. quote:gast hou op. (Je weet dat ik op de dealing room van één van de 3 systemic banken van NL werk?) Je verhaal over geld creëren slaat nergens op. Er zijn n aantal verschillende soorten processen van geld creatie. Geld creëer je doorgaans door krediet verstrekking. Simpel.. En er komen steeds bitcoin bij. Dr laatste is not lang niet gemined. Er komen juist WEL steeds meer bijm. Bitcoin mining weet je wel? quote:Zie niemand hier afgeven op Gordon?. Wel op op Bitvonnect. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gordon = Bitcoin Vraag me niet waarom. When your people matter, menstrual health matters |
|
Verwijderd na begrip voor bezorgdheid en bezwaren mbt mogelijke risico's. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-12-2017 18:36] signature |
|
Jezus, Bart Ik heb nog nooit zoveel bullshit op één pagina gelezen. Man, man, man :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |