|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou de cryptocoins kopen die Boef en co dump... bubbl... ik bedoel kopen When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.parool.nl/wereld/broers-stelen-voor-3-miljard-euro-bitcoins-bij-mogelijk-grootste-cryptoroof-ooit~b4f4d634/ En toevallig valt de prijs van Bitcoin 12.5% in één dag. Geweldig alternatief voor de euro die JAARlijks *checks notes* 2% aan waarde verliest. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
69000? Nice. |
|
quote:Rake opmerking van die man: het is eigenlijk gewoon één groot piramidespel When your people matter, menstrual health matters |
|
Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe is gewoon geld eigenlijk geen pyramide spel? |
|
Alleen Egyptische cash. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En zo is het. De rijkste 1 procent bezit meer dan de helft van al het vermogen op de wereld. En de verschillen worden steeds groter, de rijken zullen nog rijker worden. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Buy the dip! De echte believers interesseert het trouwens helemaal niets wat de koers tot andere valuta is. Ze wachten tot de laatste BTC's gemined zijn en gaan dan met zijn allen leven op het Bitcoin eiland waar je elkaar alleen maar kunt betalen met Satoshi's. En 2%? Yeah right ... hoe de hazen lopen ... |
|
Owja, lager dan dat. https://www.cbs.nl/en-gb/news/2021/02/inflation-rate-1-3-percent-in-2020 quote: Wellicht ga je ooit inzien dat prijsschommelingen direct doorvertalen in koopkracht. Die gedachte is waarschijnlijk nog niet bij je opgekomen, aangezien je favoriete speculatiemiddelen geen betaalmiddelen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-06-2021 20:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gast, jij weet ook hoe die cijfers tot stand komen . De echte knallers zoals huizen, verzekeringpremies, etc worden mooi buiten beschouwing gelaten. En bij de goederen en diensten die wel meetellen, worden door het CBS vaak ook hele geraffineerde methoden ingezet. Het biefstukje dat met 30% steeg vervangen we gewoon door een groenteburger want ja dat eet men tegenwoordig he. En die laptop is een stuk duurder geworden maar hij oogt ook stuk een luxer dus die herindexeren we ook maar even. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Waar en wanneer heb ik beweerd dat crypto's mijn favoriete speculatiemiddelen zijn? Ik heb aangegeven waarom ik de populariteit begrijp. Wellicht ga je ooit inzien dat dat heel wat anders is. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Maar dat is toch geen argument om fiatgeld een piramidespel te noemen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Vind ik van wel. Het huidige geldsysteem kan alleen maar tot meer scheefgroei leiden. Onproductieve kredietverlening leidt tot een prijsopdrijvend effect. De centrale banken hebben geen exitstrategie voor het bijdrukken van geld: er moet steeds meer bij. Wat dus niet bij Jan Modaal in de portemonnee terecht komt - integendeel, zijn geld wordt minder waard - en zo lijkt het op een piramidespel. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-06-2021 23:26] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: De inflatieberekening als internationale samenzwering, je bent qua domheid weer lekker op dreef vandaag Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je grafiek onderschrijft juist mijn constatering dat er een eenzijdig en dus verdraaid beeld wordt geschetst. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Teringjantje. |
|
wtf "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geloof er niks van dat hij met de huidige energie en componentprijzen er nog winst op kan maken [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 21-01-2022 10:03] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Misschien heeft ie er ook nog een kwekerij bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Ik ben geen groot voorstander van crypto's, maar ik denk dat een artikel in Jacobin geen enkele voorstander van mening zal doen veranderen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Over die dikke crytpokabel": "Vooral nu met alle klimaatdoelstellingen ga je daar toch geen extra stroom voor aanleggen. Dat is toch belachelijk. Laat ‘m eerst maar zonnepanelen neerzetten" Vraag me af of dat heel milieubewuste mensen zijn, die zelf behoorlijk bovengemiddeld hun steentje bijdragen aan een circulaire wereld, of dat het de afgunst is die een makkelijke term voor zijn karretje spant. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |