|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, supertip was dat, iedereen die dat gedaan zou hebben zou geld verloren hebben Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ach ach, met een beetje verstand en connecties heb je dat al lang terugverdiend. signature |
|
Fusion leeft nu op de straat, lul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En Hypnos in de goot The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Maar hij heeft wel de Here Jezus om hem warm te houden. |
|
die leeft ook op straat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In Fusions hart. |
|
quote: ik dacht in Zoutelande signature |
|
Ondertussen, niet per se heel cryptocurrency-gerelateerd, maar toch ook wel een beetje: https://cryptovest.com/news/bitconnect-directors-wife-still-missing-police-now-suspecting-murder/ https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Bitconnnneeeeeeeeeeeect Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Heb je dat ook aan je collega's verteld die bij jou persoonlijk in Bitconnect konden investeren? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-06-2018 23:29] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Oh? Heb je je eigen tip gevolgd dan? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Verstand, connecties, en de wil en moraliteit om vroeg in te stappen in een nieuw stukje Ponzifraude. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-06-2018 8:12] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het is maar geld he mensjes. Als je bang bent om te verliezen dan moet je ook niet spelen. En het spel is niet voorbij als je es verloren hebt. En ja, ook eigen tip gevolgd. Heeft niet opgebracht , andere tips wel. Ondertussen ingestapt in een bitbot bij de buren. Lage opbrengst, minder risico's. Inkomen uit professionele activiteiten is hoger en eerlijk gezegd ook uitdagender en minder routineus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-06-2018 9:43] signature |
|
precies, ouderwets gokken.. niks anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gokken is altijd risico nemen. of het moet zijn dat je dusdanig veel zwart geld hebt dat je wil witwassen dat je het met ingecalculeerd verlies gaat witwassen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-06-2018 10:42] signature |
|
quote: No shit sherlock! Zenial |
|
Doe mij maar een oldschool gokkast. Pilsje erbij, peukje oid erbij. Of doe je dat ook tijdens het bitdingesen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Tja, doe ik dat toch liever door zelf eerlijk te handelen dan in een pyramidespel te stappen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jeetje, wat ouderwets en fatsoenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 27-06-2018 13:51] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Tja, zo ben ik dan ook wel weer. Iemand moet het zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ja, echt, je gelooft het niet lijkt men soms te vergeten lijkt het wel signature |
|
quote: Mwoah, destijds adverteerde je het niet bepaald als een gokje. Niet zo scheinheilig doen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
schein es een licht op "het" [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-06-2018 21:29] signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |