![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had m na ehm 20 minuten uit gezet When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: +1. Over The Shape of Water: ik vond 'm wel vet, maar erken ook zeker wat jullie zeggen. Het was weinig orinigeel inderdaad. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: ergens verwachtte ik dit wel. ik slaag er niet in om een scenario te creëren waarin ijsberen 17 jaar van ijs(tijd) zou overleven en de volledige mensheid zou uitsterven ... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-03-2018 15:04] signature ![]() |
|
deze nog es gekeken nostalgie ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat niet alleen, het is een typische Del Toro film. Een gelikt uiterlijk dus, maar met bordkartonnen personages en de diepgang van een velletje papier. Onbegrijpelijk dat deze film de belangrijkste Oscar heeft gewonnen. ![]() |
|
quote: Herkenbaar. Erg veel moeite met alles van over een afstand van kilometers goed kunnen mikken, strung out mobs die besluiten even te chillen, tot aan plots verschijnende bontjasjes. Daarnaast een leuk concept en een grappig hyperkinetisch stijltje. Maar dat maakt het niet bepaald een goeie film in mijn boekje. Edit: Zojuist On the Road gekeken. Een verrassend goeie verfilming van een boek waarvan ik dacht dat een verfilming nagenoeg onmogelijk was. Dean Moriarty/Neal Cassady kwam wat rustiger over dan ik zou denken, maar dat is een klein detail. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 19-03-2018 19:00] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Nog niet, thanks, inmiddels binnengehengeld en klaargezet op de mediaspeler ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Samen met mijn partner doe ik al jaren videoprojectjes, waarvan soms tegen een kleine vergoeding voor bedrijfjes. We hebben ook al eens meegewerkt aan een korte amateurfilm als camerabediening en geluidsman. We willen beiden weer eens aan de slag met filmen en bewerken, en dus ben ik aan het werk geslagen om een kort verhaal te bedenken. Ik kan er niet veel over zeggen, want wie weet schrap ik het helemaal zodra we er niet uitkomen. Ik kan wel zeggen dat ik een sterke voorkeur heb voor een drama waarbij de focus op de personages ligt. We gaan zien waar dit schip strand uiteindelijk. Nog meer hobbyist filmmakers hier? ![]() |
|
quote: Je weet hoe fout dit klinkt? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Alleen de quotes missen nog. "Camerabediende" wink wink nudge nudge ![]() |
|
quote: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1760258/ (Niet alleen voor de hobby.) Ik maak ook wel eens wat. ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Oh, oeps. Haha. Bedoelde ik niet zo. quote: Oh, tof! Zal ik dat topic in het vervolg schoppen of gewoon hier verder gaan? ![]() |
|
Ik heb de fout gemaakt om Hacksaw Ridge te kijken. Wat een zooi... The Shape of Water had weinig om het lijf, huhu, maar was wel mooi om naar te kijken. ![]() |
|
quote: Dit topic gaat over films kijken. En die andere over zelf maken. Die andere schoppen is dus logischer. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Valerian and the City of a Thousand Planets Visueel erg mooi en ook wel een leuke film. Cara Delevingne is natuurlijk ook erg prettig. Enig minpuntje is dat de film net wat te langdradig is. ![]() |
|
Hmm ja viel best mee. Had idd iets korte gemogen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Net zoals de wenkbrauwen van Cara Delevingne. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Hihi ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Phantom Thread, de nieuwe film van Paul Thomas Anderson, is prachtig. Dikke aanrader. Oscars voor beste regisseur en beste film hadden wat mij betreft hier ook naartoe gemogen. En deze was ook erg mooi: ![]() ![]() |
|
Bladerunner 2049, wat een parel ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik moet nog tijd vinden om die te zien, hoge verwachtingen van.. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 03-04-2018 12:05] ![]() |
|
quote: Ja? De trailer die ik zag deed vermoeden dat het een ietwat suf kostuumdrama is over rijke kledingmaker die werkslaafje in mooie jurken hijst en die vervolgens een kapsones ontwikkelt die leidt tot een clash van liefde. Nou, baanbrekend. quote: Realism is a thing! Topfilm ![]() quote: Plebsfilm zonder plot. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-04-2018 21:23] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
The Rezort - pretentieloze en vermakelijke zombie B-film. Stake Land - goede post-apocalyptische vampieren film die eigenlijk t 'B-film' etiket flink ontstijgt. Persoonlijke irritatie is de afkeer van christendom die de schrijver lijkt te hebben. Spannend, mooi camerawerk, relatief redelijk plot, goede soundtrack. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Is het ook, hoewel het verhaal iets meer om het lijf heeft dan je hier schetst. Niettemin bleef ik geboeid kijken dankzij de prachtige production design en het fantastische acteerwerk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |