![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slecht vond ik hem zeker niet, alhoewel dat vooral komt door de uitstekende acteerprestaties en de daardoor gecreëerde humor. Soit, ieder zijn ding. Deze gisteren gezien. Frisse, originele biopic over één van de oprichters van National Lampoon, tevens de bedenker van eighties gein 'Animal House' en 'Caddyshack'. Eigenlijk ook best tragisch, maar de pathetiek wordt mooi gecounterd door sarcasme. Trouwens nooit in Chevy Chase gezien dat hij blijkbaar zo'n cockehead was. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 01-03-2019 12:52] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Whiplash Wow, goeie film! Normaal ben ik niet van de jazz, maar dit stoorde totaal niet. Sterk acteerwerk ook. J.K. Simmons is een baas! ![]() |
|
Lords Of Chaos. Los van wat waar is of niet. Ik vond de film vrij bruut en redelijk deprimerend. Er zitten wat komische stukjes in maar ik vond die een beetje misplaatst. De ware gebeurtenissen, moord en kerkbranden waren al triest genoeg. Sommige true blackies (posers ![]() En ja, alles is in het Engels maar uitstekend gespeeld. ![]() bub ![]() |
|
Die was lang niet zo slecht als ik had verwacht! ![]() |
|
Is ie trve? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Varg vindt van niet. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Kvt zeg ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ach ja, ik ga er sowieso niet naar kijken, lijkt me niks en zonde van mijn tijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Vooral dat laatste. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik kan de film toch echt aanraden. Niks zonde van je tijd. De film bleef de hele dag door mijn kop spoken. Een indrukwekkend stukje cinema. bub ![]() |
|
Trve blekkies haten de film. Dat moet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Waar gezien? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Een HD DL gevonden. Stond gisteren ook alleszins nog op joetoep trouwens. IK ga 'em we braafjes kopen nadien, hoor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-03-2019 18:49] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Had gehoopt op een bioscooprelease ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: https://imaginefilmfestival.nl/programma/item/lords-of-chaos/ one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Gaan we binnenkort kaartjes voor weggeven! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Wel de kaartjes eerst begraven in de aarde graag. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Bohemian Rhapsody in de bios gekeken. Vond leuk! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Ook gezien. Film is niet slecht, goed vermaak, maar volgens mij weet ie niet zo goed wat ie nu wil zijn. Fictie, docu, horror (geforceerde hersenspinsels), drama.... Niet door iedereen even goed geacteerd maar is niet storend. En Varg was toch echt niet zooo lelijk ![]() Het wordt precies verteld zoals iemand die er niet bij is geweest het zou vertellen. [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 04-03-2019 9:33] Eikel ![]() |
|
quote: Ik vond het niets. Ik hou niet zo van Queen en dan blijft er best een matige film over. In de sneak preview The Mule gezien, de nieuwe film van Clint Eastwood. Geen hoogvlieger en van tijd tot tijd wat moraliserend, maar best vermakelijk. Op de David Lynch expositie in Maastricht heb ik laatst wat korte films van hem gezien, onder anderen The Grandmother. Behoorlijk verknipt. The Alphabet nog meer, gelukkig duurde die maar vijf minuten of zo. Thuis Blue Velvet nog eens herkeken, dat blijft toch ook een topper. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 04-03-2019 9:33] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Is dat wat, die expositie in het Bonnefantenmuseum? Ik was van plan om daar binnenkort eens heen te gaan! Heb je de docu The Art Life ook gezien? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Volgens mij ligt dat toch vooral aan de verwachting van de gimddelde metal-kijker. Horror? Docu? Het is gewoon een film over een paar verknipte jongeren en dat was ook de betrachting leer ik uit de interviews. Wat dat betreft heel geslaagd. Als je er een docu of horror wil in zien, dan snap ik dat je het maar niks vindt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ik vond het geweldig. Ik zou zelfs nog wel een tweede keer willen gaan, maar dat krijg ik niet meer georganiseerd voor de expositie sluit. Van The Art Life heb ik er een klein half uurtje gezien, toen werd het wat te druk. Ik was van plan de rest een dezer dagen thuis eens te kijken. Toffe documentaire in ieder geval. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |